Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Καρυάτιδων 60, Άλιμος, Αττική

Επόμενη διαθεσιμότητα

Γιατί είναι η κατάλληλη για σένα

Η Τριανταφυλλίδου Σοφία είναι Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στον Άλιμο. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Κλινική Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Έχει μετεκπαιδευτεί σε μια σειρά από εξειδικευμένες ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις, όπως η Κλινική Ψυχοθεραπεία με χρήση Υπνοθεραπείας (πιστοποιημένη από το GHSC), το EMDR, καθώς και η Μουσικοθεραπεία με τις μεθόδους Guided Imagery and Music (GIM) και Music Imagery (MI). Παράλληλα, ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει εκτενή εμπειρία ως ψυχολόγος σε ατομικό γραφείο, καθώς και σε δομές ψυχοκοινωνικής υποστήριξης φοιτητών, σε πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το πρώην ΤΕΙ Αθήνας. Δίδαξε επί σειρά ετών μαθήματα Ψυχολογίας σε τριτοβάθμια ιδρύματα και ΙΕΚ, ενώ είναι μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 2013. Έχει προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως σε άτομα με προβλήματα όρασης και κρατούμενους στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού, ενώ υπήρξε και Σύμβουλος Γονέων σε σχολεία της Αττικής. Η επιστημονική και διδακτική της δραστηριότητα ενισχύεται από ερευνητικό έργο στα Πανεπιστήμια Κρήτης και Αθηνών.

  • Αριθμός αδείας: 2306/2-03-2005
Την περιγραφή επιμελείται η ομάδα του doctoranytime βασισμένη σε επαληθευμένες πληροφορίες.

Εμπειρία

Σχετική εμπειρία

  • Κλινική υπνοθεραπεία
  • Συνθετική Ψυχοθεραπεία
  • Κατάθλιψη
  • Κρίσεις Πανικού - Φοβίες
  • Αγχος και Στρες
  • Εθισμοί
  • EMDR
3 συστάσεις ασθενών

Θεραπευτικές Προσεγγίσεις

  • Συνθετική Ψυχοθεραπεία

Υπηρεσίες

Τα κόστη είναι ενδεικτικά. Ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές κατά την επίσκεψη ανάλογα το περιστατικό.

Δεν παρέχει ηλεκτρονική συνταγογράφηση

Αξιολογήσεις Ασθενών

10
Από 3 αξιολογήσεις

Αληθινές αξιολογήσεις για αληθινούς ανθρώπους

Με άκουσε πραγματικά
10
Μου ενέπνευσε σιγουριά
10
Έμπειρος & καταρτισμένος
10
Συνεπής
10
Προσιτός & φιλικός
10

Οι αξιολογήσεις γράφονται από ανθρώπους που είχαν ραντεβού με ειδικό και θέλουν να μοιραστούν την εμπειρία τους. Μάθε πώς διασφαλίζουμε την αυθεντικότητά τους

  • Όλες (3)
  • Θετικές (3)
  • Ουδέτερες (0)
  • Αρνητικές (0)

10.0
Μαίρη • 2 αξιολογήσεις
27 Νοεμβρίου 2025

10.0
Τάρση • 2 αξιολογήσεις
24 Νοεμβρίου 2025

10.0
Πέτρος • 2 αξιολογήσεις
13 Νοεμβρίου 2025

Πρόσβαση και επικοινωνία

    • Διεύθυνση
      Καρυάτιδων 60, Άλιμος, Αττική
    • Λεωφορείο
      • 240m ΓΕΦΥΡΑΚΙ
      • 340m 6Η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
      • 380m ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
    • Parking
      • Δεν διαθέτει parking
Δεν εντοπίστηκε κανένα ιατρείο στον χάρτη.

Τρόποι πληρωμής

  • Τρόποι πληρωμής

    • Πληρωμή με κάρτα
    • Μετρητά

    Πολιτική διαχείρισης ραντεβού

    • Πληρωμή στο γραφείο

      Κατά την επίσκεψη μπορείς να διαλέξεις τον τρόπο πληρωμής από τις παραπάνω επιλογές.

    • Ακύρωση

      Μπορείς να ακυρώσεις το ραντεβού σου μέχρι 3 ώρες πριν. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις την πολιτική ακύρωσης.

Βιογραφικό και καριέρα

Σπουδές

  • Εκπαίδευση στη Μουσικοθεραπεία - Guided Imagery and Music (GIM) και Μusic Imagery (ΜΙ), Διεπιστημονική Εταιρεία Μουσικοθεραπείας και Έρευνας SONORA (2015 - 2017)
  • Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (2013 - 2015)
  • Δίπλωμα Εξειδικευμένης Μετεκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοθεραπεία – Υπνοθεραπεία (Πιστοποιημένο από το Βρετανικό General Hypnotherapy Standards Council - GHSC), Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής (2011 - 2012)
  • Εκπαίδευση στην ψυχοθεραπευτική μέθοδο EMDR (EMDR Part 1 – Basic και Part 2 - Advanced), Διεθνές Κέντρο Τραυματοθεραπείας, EMDR-Hellas Association (2009 - 2011)
  • Διδακτορικό δίπλωμα στην Κλινική Κοινωνική Ψυχολογία, Tμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης (1996 - 2000)
  • Ειδική Σύμβουλος Παιδιών - Εφήβων Αλλοδαπών, Παλιννοστούντων, ως και Ελληνικών Οικογενειών, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1994 - 1995)
  • Επιμορφώτρια Σχολής Γονέων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1992 - 1993)
  • Εκπαίδευση σε Ψυχοτεχνικές – Ψυχοθεραπευτικές Μεθόδους για Παιδιά και Εφήβους με Ιδιαίτερα Κοινωνικά Χαρακτηριστικά, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1991 - 1992)
  • Πτυχίο Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1986 - 1991)

Επαγγελματική εμπειρία

  • Ψυχολόγος, Ιδιωτικό γραφείο, Άλιμος
  • Παροχή Ψυχολογικής Υποστήριξης σε Φοιτητές , Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Έργο Υποστήριξης Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας, Ελλάδα (2020 - 2023)
  • Διδασκαλία Μαθημάτων Ψυχολογίας, Παν/μιο Δυτικής Αττικής, Ελλάδα (2018 - 2021)
  • Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Μονάδων Υγείας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελλάδα (2013 - Σήμερα)
  • Παροχή Ψυχολογικής Υποστήριξης σε Φοιτητές, ΤΕΙ Αθήνας, Ελλάδα (2006 - 2018)
  • Σύμβουλος - Ψυχολόγος στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού, ΙΔΕΚΕ, Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), Ελλάδα (2005 - 2020)
  • Σύμβουλος Γονέων σε Σχολεία της Αττικής, ΙΔΕΚΕ, Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ελλάδα (2005 - 2006)
  • Ψυχολογική Υποστήριξη σε Άτομα με Προβλήματα Όρασης, ΙΕΚ Νέας Σμύρνης, Πρόγραμμα ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ, Ελλάδα (2004 - 2006)
  • Εκπαιδεύτρια ΙΕΚ σε μαθήματα Ψυχολογίας, ΟΕΕΚ, Ελλάδα (2004 - 2005)
  • Διδασκαλία Μαθημάτων Ψυχολογίας, ΤΕΙ Αθήνας, Ελλάδα (2001 - 2018)
  • Κοινωνική Ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ψυχολογίας (1996 - 2002)
  • Κοινωνική Ερευνήτρια, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελλάδα (1996)

Ξένες γλώσσες

  • Αγγλικά
  • Ελληνικά

Ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις

  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1994). «Ίδρυμα και Διαμόρφωση Ψυχοκοινωνικής Ταυτότητας. Μια Μελέτη Περίπτωσης». 2ο Διεθνές Συνέδριο Σπετσών, Ψυχοκοινωνιολογίες του ’90 - Ιστορία, Έρευνες και Πρακτικές («Psychosociologies des Annees ’90 - Histoire, Recherches, Pratiques»), Universite de Paris VII & Παν/μιο Αθηνών, Τμ. Επικοινωνίας και ΜΜΕ, 14 - 5 - 1994, Σπέτσες.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ (1995). «Οι Κοινωνικές Αναπαραστάσεις των Νέων Χρηστών Τοξικών Ουσιών. Mελέτη Περιπτώσεων» («The Social Representations of the Young Greek Drug Users. A Case-Study»). Ετήσια συνάντηση της RC 46 της Διεθνούς Κοινωνιολογικής Ένωσης (ISA), (Annual Meeting of RC Clinical Sociology, ISA, Multidisciplinary Approaches to Social Intervention: The Role of Clinical Sociology), 29 - 5 - 1995, Ρώμη.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1995). «Social Representations and Self-Image of the Young Drug-Users. (A Case Study»), Social Representations in the Northern Context, 25 –8 – 1995, Mustio, Finland.
  • Ρήγα, A.B. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1996). «Κοινωνική Αναπαράσταση και Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα: η Εγω – Οικολογική Σκέψη και η Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα του Έλληνα Χρήστη». 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνικής Ψυχολογίας, ΕΛΨΕ, 17 –11 –1996, Δελφοί.
  • Ρήγα, Α.Β., Τριανταφυλλίδου, Σ., Ταχτσόγλου, Μ. & Γεωμέλου, Κ. (1997). «Παιδιά του Δρόμου. Αναπαραστατικές Ενότητες και Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα». Εκπαίδευση Εθνικών Μειονοτήτων. Ενότητα και Διαφορετικότητα, WAER (World Association for Educational Research), Παν/μιο Κρήτης, Τμ. Ψυχολογίας και Τμ. Παιδαγωγικής, 11 - 5 - 1997, Ρέθυμνο, Περιλήψεις Πρακτικών Συνεδρίου, σ. 96.
  • Triandafyllidou, S. (1998). «The Psychosocial Identity of Greek Young Drug -Users of the Chemical Generation (A Case Study)», Crossroads in Cultural Studies, 28-6-1998, Tampere, Finland.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1998). «Έφηβοι και Πολιτική: Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα του Έλληνα Πολιτικού Σήμερα (Μελέτη Περιπτώσεων)». Δ.Ν. Κούτρας (Επιμ. Έκδ.) Οι Νέοι και η Πολιτική. Κείμενα Πολιτικής Φιλοσοφίας. Πρακτικά Διημέρου Συνεδρίου Πολιτικής Φιλοσοφίας Εταιρείας Αριστοτελικών Μελετών και Φιλοσοφικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών. Δάρδανος, Αθήνα, σσ. 227 -239.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (1999). «Η Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα ως «Στρατηγικό Σημείο» για τη Μελέτη της Χρήσης Ναρκωτικών», 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 28 –3–1999, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1999). «Οικογενειακά Πρότυπα: Οι Κοινωνικές Αναπαραστάσεις της Άγαμης Μητέρας στις Αρχές του Νέου Αιώνα» («Family Patterns: The Social Representations of the Unmarried Mother at the Turn of the Century»), ΙΧ Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Αναπτυξιακής Ψυχολογίας (European Society for Developmental Psychology), 4 –9 –1999, Σπέτσες.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Ρήγα, Α.Β. (2001). «Η Χρήση Ενέσιμης Ηρωίνης. Εξοικείωση ή Απέχθεια προς τη Σύριγγα;» 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΛΨΕ, Αλεξανδρούπολη.
  • Ρήγα, Α.Β., Τριανταφυλλίδου, Σ. (2001). «Προοπτικές Πρόληψης και Ψυχοκοινωνικής Παρέμβασης. Η Περίπτωση της Χρήσης Ecstasy στην Ελλάδα», στον τόμο Ψυχοκοινωνικές Παρεμβάσεις σε Οργανισμούς, Ομάδες και Άτομα. Θεωρία - Έρευνα - Εφαμοργές. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, σσ. 111 - 122.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2001). «Η Σημασία της Βιογραφικής Μεθόδου στην Ανάλυση του Αναπαραστατικού Λόγου των Χρηστών Ναρκωτικών», Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, τ. 104-105, ΕΚΚΕ, σσ. 3 –42.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Μπιντάκος, Γ. & Γεωργιάννη, Χ. (2001). «Νοητικές Λειτουργίες και Αρχές της Ανοικτής Εκπαίδευσης. Μια Ανατοποθέτηση των Εννοιών της «Μάθησης» και του «Λάθους» στα Μαθηματικά». 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΛΨΕ, Αλεξανδρούπολη.
  • Rigas, A.V., Daimonakou, S. & Triadafyllidou, S. (2002). The Social Representations of the Greek People about the Self and the Other. The Gypsies. 6th International Conference on Social Representations, University of Stirling.
  • Bαλλιανάτου Χ., Πετμεζά Π. & Τριανταφυλλίδου Σ., (2007). Συμβουλευτική Yποστήριξη σε Eιδικές Πληθυσμιακές Ομάδες στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Διαπιστώσεις και Προβληματισμοί. Απολογιστικό Συνέδριο Δραστηριοτήτων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Δ΄ Φάσης, 22 & 23 – 06 – 2007, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Παξινός, Ι. (2007). Στάσεις των Εκπαιδευόμενων Κοινωνικών Λειτουργών προς την Ψυχική Ασθένεια. 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Κλάδου Κλινικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας της Υγείας ΕΛΨΕ. Σύγχρονες Εξελίξεις στην Εμπειρικά Τεκμηριωμένη Κλινική Ψυχολογία και Ψυχολογία Υγείας. 11 – 11 – 2007, Θεσσαλονίκη.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2009). Προοπτικές Επανένταξης μέσα στην Ετεροτοπία της Φυλακής: Η Ψυχολογική Εκπαίδευση και Συμβουλευτική στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φυλακών Κορυδαλλού. 2η Ημερίδα EPEA Hellas, (Ελληνικό Παράρτημα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Εκπαίδευση στις Φυλακές), 09-05-2009, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Πράττου – Σπογγαλίδου, Τ.Α. (2010). Αναδομώντας Τραυματικές και Δύσκολες Εμπειρίες Ζωής: Η Μέθοδος EMDR ως ένα Πολύτιμο Εργαλείο για τους Επαγγελματίες Υγείας. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κλινικής Ψυχολογίας και Ψυχολογίας της Υγείας της ΕΛΨΕ, Κοινοτική Κλινική Ψυχολογία / Ψυχολογία της Υγείας και Δημόσια Υγεία. 4-7/11/2010, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2011). Θεραπευτική Ιππασία. Τα Ψυχολογικά Οφέλη μιας Ολιστικής Προσέγγισης. 1η Επιστημονική Ημερίδα Πανελληνίου Συλλόγου Ιπποθεραπευτών και Εκπαιδευτών Θεραπευτικής Ιππασίας (Π.Α.Σ.Ι.Ε.Θ.Ι), 30-01-2011, Αθήνα.
  • Triadafyllidou, S. (2012). Equine Facilitated Therapy as an Embodied Interaction Enhancing Psychosocial Development. XIV Congress of Therapeutic Horse Riding. The Federation of Riding for the Disabled International, 25-27/05/2012, Athens.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2012). Σωματικές και Συναισθηματικές Εμπειρίες της Βρεφικής Ηλικίας. Ο Ρόλος και τα Ίχνη τους στη Μετέπειτα Ζωή. Β΄ Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Προσχολικής Αγωγής, 10- 11/11/2012, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2013). Η Επίδραση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Ημερίδα Κοινωνικής – Συμβουλευτικής Υπηρεσίας ΤΕΙ Αθήνας με θέμα: ΑΜΕΑ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ίσες Δυνατότητες – Ίσες Ευκαιρίες, 29/05/2013, Αθήνα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2014). Η Επίδραση του Φύλου, Ηλικίας και Σχολής Φοίτησης στην Παθολογική Χρήση Η/Υ σε Δείγμα Σπουδαστών του ΤΕΙ Αθήνας. Αναρτημένη ανακοίνωση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχικής Υγείας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, 18-20/12/2014, Αθήνα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Η Επίδραση του Βασικού Λόγου Χρήσης του Η/Υ στην Παραμέληση της Κοινωνικής Ζωής, την Εργασία και τη Δημιουργία Εξάρτησης. 5ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, 22-25/01/2015, Ναύπλιο.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Η Υπερβολική Χρήση και Εξάρτηση από τον Η/Υ ως Παράγοντες Παραμέλησης της Εργασίας και της Κοινωνικής Ζωής των Σπουδαστών. 23ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής, 23- 26/04/2015, Αθήνα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Η Επίδραση της Ηλικίας Έναρξης Χρήσης του Η/Υ στην Παθολογική Εμπλοκή των Σπουδαστών. 41ο Ετήσιο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, 10-13/06/2015, Αθήνα.
  • Deli, L., Δράκου, Στ., Κουκοφίκη, Μ., Τριβυζά, Ηλ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2016). Ποιότητα Επαγγελματικής Ζωής και Επαγγελματική Ικανοποίηση των Κοινωνικών Λειτουργών στα Δημόσια Νοσοκομεία της Αττικής. 5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο Ειδικών Ψυχιατρικών Νοσκομείων & 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ολιστικής Αντιμετώπισης της Σοβαρής Ψυχικής Διαταραχής, 29/09 – 02/10 2016, Καλαμάτα.
  • Νικολοπούλου, Β., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαθανασίου, Χ. & Αναγνωστόπουλος, Φ. (2017). Μελέτη των Παραγόντων που Επηρεάζουν τις Στάσεις των Εγκύων Γυναικών προς το Μητρικό Θηλασμό και του Ρόλου της Παρέμβασης Προετοιμασίας Γονεϊκότητας από Μαίες της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Ηλεκτρονικά Αναρτημένη Ανακοίνωση (e-poster) στο 19o Πανελλήνιο Συνέδριο Περιγεννητικής Ιατρικής, Ελληνική Εταιρεία Περιγεννητικής Ιατρικής, 13-17/10/2017, Αθήνα.
  • Κελεπούρη, Ε., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Παπαθανασίου, Χ. (2017). Διερεύνηση της Παρουσίας του Συνδρόμου Mobbing και της Σχέσης του με το Επαγγελματικό Στρες των Νοσηλευτών. Ανακοίνωση στο 18ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο, ΠΑΣΥΝΟ – ΕΣΥ, 8- 10/12/2017, Λάρισα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2017). Συσχέτιση Αυτοεκτίμησης και Επιπέδου Άγχους των Σπουδαστών του ΤΕΙ Αθήνας. Ανακοίνωση στο 25ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής, 11-14/05/2017, Κέρκυρα.
  • Κουδόσιου, Α., Τριανταφυλλίδου, Σ., Χαλκίδη, Ε. & Παπαδοπούλου, Δ. (2017). Αποτίμηση των Αντιλήψεων που Διατηρούν οι Επαγγελματίες Υγείας που Εργάζονται σε Μ.Ε.Θ., ως προς τις Δυσκολίες και τις Ανάγκες των Συνοδών των Ασθενών τους. Ανακοίνωση στο 18ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο, ΠΑΣΥΝΟ – ΕΣΥ, 8-10/12/2017, Λάρισα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Ντέμσια, Σ., Ρούσσου, Κ. (2018). Αυτοεκτίμηση και Επίπεδο Άγχους των Φοιτητών του ΑΤΕΙ Αθήνας – Σχεδιασμός Παρεμβάσεων. Ανακοίνωση στο 44ο Ετήσιο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο, Ιατρική Εταιρεία Αθηνών, 9-12/05/2018, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2018). Η Αυτοεκτίμηση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Σχολιασμός των Ερευνητικών Ευρημάτων της Κοινωνικής - Συμβουλευτικής Υπηρεσίας. Εισήγηση στην Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για την Αυτοεκτίμηση, Κοινωνική – Συμβουλευτική Υπηρεσία ΑΤΕΙ Αθηνών, 25/04/2018, Αθήνα.
  • Νικολοπούλου, Β., Τριανταφυλλίδου, Σ., Χρυσοβαλάντης, Π. & Αναγνωστόπουλος, Φ. (2018). Οι Στάσεις των Εγκύων Γυναικών προς τον Μητρικό Θηλασμό και ο Ρόλος της Περιγεννητικής Προετοιμασίας από Μαίες της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Ανακοίνωση στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαιών – Μαιευτών, 04-07/10/2018, Αθήνα.
  • Μουλαρογιάννη, Μ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Αναγνωστόπουλος, Φ. (2018). Στάσεις του Νοσηλευτικού Προσωπικού προς τους Ογκολογικούς Ασθενείς Τελικού Σταδίου και Διαχείριση του Θανάτου. Ανακοίνωση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ποιότητας και Εκπαίδευσης στη Δημόσια Υγεία, 7-8/12/2018, Ιωάννινα.
  • Μουλαρογιάννη, Μ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παντολέων, Π. (2019). Στάσεις του Νοσηλευτικού Προσωπικού προς τους Ογκολογικούς Ασθενείς Τελικού Σταδίου. Ανακοίνωση στο 12ο Πανελλήνιο Επαγγελματικό και Επιστημονικό Νοσηλευτικό Συνέδριο, 8- 11/05/2019, Ρόδος.
  • Τsimpiris, Α., Triadafyllidou, S. & Fotiadis, P. (2019). Psychopathological factors in relation to the occurrence of dental phobia. 6th Congress on Neurobiology, Psychopharmacology and Treatment Guidance, 27-30/06/2019, Chalkidiki.
  • Συμεωνίδου, Π. & Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαδοπούλου, Κ. και συν. (2020). Προεγχειρητικό άγχος ασθενών με καρδιαγειακά νοσήματα και επίδραση των υποστηρικτικών δικτύων. Ανακοίνωση στο 47ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσμου Νοσηλευτών, 13-16/05/2020, Τήνος.
  • Μπούρα, Γ., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Σαββάκης, Ε. (2020). Αίσθηση αυτο- αποτελεσματικότητας για τη διακοπή του καπνίσματος και στρατηγικές αντιμετώπισης ερεθισμάτων άγχους σε καπνιστές συμβατικού και ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ανακοίνωση στο 47ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσου Νοσηλευτών Ελλάδος, 13-16/05/2020, Τήνος.
  • Αντωνίου, Κ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2021). Βιώματα μαιευτικής βίας και περιγεννητική υποστήριξη της εγκύου. Ανακοίνωση στο 28ο Παγκύπριο Συνέδριο Νοσηλευτικής και Μαιευτικής, 11-13/11/2021
  • Αντωνίου, Κ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2021). Μαιευτική βία και περιγεννητική υποστήριξη. Ανακοίνωση στο 3ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο Νοσηλευτικών Ερευνών Ινστιτούτου Υγείας, 3–5/12/ 2021, Πήλιο.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2023). Ο ρόλος της σωματικής άσκησης στην ψυχική υγεία και τη ρύθμιση των συναισθημάτων. Ανακοίνωση στην Επιστημονική Ημερίδα «Ο Ρόλος της Κίνησης στη Διανοητική Λειτουργία και τις Ακαδημαϊκές Επιδόσεις», ΠΑΔΑ, Πράξη ΠΡΟΣΒΑΣΗ, 24/04/ 2023, Αθήνα.
  • Τσακανίκα, Μ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2023). Ικανοποίηση των ασθενών από τη σχέση με τον οικογενειακό ιατρό των Τοπικών Μονάδων Υγείας (ΤΟΜΥ) και ανάπτυξη εμπιστοσύνης. Εισήγηση στο 16ο Πανελλήνιο Επιστημονικό & Επαγγελματικό Νοσηλευτικό Συνέδριο ENE, Καλαμάτα, 17-20/05/2023.
  • Παπαδοπούλου, Α. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2024). Συνέχεια φροντίδας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια περίθαλψη και αποτίμηση της αντίληψης των πολιτών για τις διαπροσωπικές δεξιότητες του Προσωπικού Ιατρού. Εισήγηση στο 6ο Ιπποκράτειο Πανελλήνιο Συνέδριο Γενικής Ιατρικής & ΠΦΥ, 18-21/04/2024, Ιωάννινα.
  • Παπαδοπούλου, Α. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2024). Ποιότητα επικοινωνίας με τον Προσωπικό Ιατρό και συνέχεια στην Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Αναρτημένη ανακοίνωση (e-poster), στην 24η Πανελλήνια Εκπαιδευτική Ημερίδα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Γ. Παπαδάκης, 8-10/02/2024, Αθήνα.
  • Rigas, A.V. & Triadafyllidou S. (2001). «Memoria Autobiographica, Emotia si Investigarea Identitatii: Studiu de Caz Asupra Consumatorilor de Drogui Chimici in Grecia», Psychologia Sociala, 7, pp. 60-79.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Γεωργιάννη, Χ. & Μπιντάκος, Γ. (2001). «Το Πρόβλημα του Μετασχηματισμού της Θεωρίας σε Πράξη και ο Ρόλος του Ανοικτού Πανεπιστημίου», 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΑΠ, Πάτρα, Πρακτικά Συνεδρίου (σε ηλεκτρονική μορφή).
  • Rigas, A.V. & Triadafyllidou, S. (2002). The Ego-Ecological Perspective: A Case - Study of Drug -Use. The Contribution of the Psychosocial Identity Approach. A.V. Rigas (Ed.) Social -Clinical Psychology. Theory, Methodology and Interventions. Ellinika Grammata, Athens, pp. 185 -220.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2002). Πρόλογος στο Snoek, S.J. & Skinner, T.C. Διαβήτης: Ψυχολογία και Φροντίδα. Επιστ. Εκδ. Παρισιάνου, Αθήνα, σσ. xix - xxiii.
  • Ρήγα, Α.Β., Τριανταφυλλίδου, Σ. (2002). «Η Χρήση Ναρκωτικών υπό την Οπτική Γωνία των Λέξεων Ταυτότητας: Η Εγω-Οικολογική Προσέγγιση της Ψυχοκοινωνικής Ταυτότητας του Χρήστη (Μελέτη Περιπτώσεων)», Ψυχολογία, 9, τ.1, Μάρτιος 2002, σσ. 116-137.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Γεωργιάννη, Χ., Τσούσης, Ν. & Μπιντάκος, Γ. (2003).
  • «Μάθηση, Λάθος και Ανοικτή Εκπαίδευση. Μια Πιλοτική Μελέτη». 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΑΠ, Πάτρα, Πρακτικά Συνεδρίου, σσ. 413 - 422.
  • Πρελορέντζου, Ε. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2003). Ενσυναίσθηση και Κοινωνική Εργασία. Θεωρία και Εφαρμογή. Περιοδικό Κοινωνική Εργασία. Έτος 18, τ. 71, σσ. 135- 46.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2003). Η Αξιοποίηση του Λάθους στην Εκπαιδευτική Διαδικασία. Εργαστηριακό Μάθημα “Ας τους Μάθουμε πώς να Μαθαίνουν”, Επιστημονική Εταιρεία Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, τόμος Β΄, σσ. 269-94.
  • Αυρηλιώνης, Σ.Ε. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2004). Οι Ταξιδιωτικές Εντυπώσεις ως Πηγές Πληροφόρησης του Νεοελληνικού Κοινωνκού Γίγνεσθαι. Περιοδικό Νέα Κοινωνιολογία, τ.39, Φθινόπωρο 2004, σσ. 88 – 101.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2005). Διαχείριση του Συναισθήματος και Θεσμοποιημένες Άμυνες στην Κοινωνική Εργασία. Περιοδικό Κοινωνική Εργασία, Έτος 20, τ. 78, σσ. 85- 100.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2005). Ναρκωτικά και Ψυχοκοινωνική Πραγματικότητα.
  • Επιστημονικές Εκδόσεις Παρισιάνου, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2007). Φέρνοντας στο Φως τα Ηθικά Διλήμματα των Επαγγελματιών Υγείας. Πρόλογος στο Kushner, T.K. & Thomasma, D.C. (Eκδ.), Δεοντολογία και Ηθική στην Κλινική Πράξη. Επιστ. Εκδ. Παρισιάνου, Αθήνα, σσ. xix - xxiii.
  • Papageorgiou, G.E. & Triadafyllidou, S. (2007). Borderline Personality or Borderline Syndrome. Health Science Journal, issue 4, 2007. http://www.hsj.gr
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2007). Ψυχολογικές Διαστάσεις της Θεραπευτικής Ιππασίας: Τα Οφέλη μιας Σχέσης Ειλικρίνειας και Αμοιβαιότητας. Επιστημονική Εταιρεία Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδας, http://www.pasiethi.gr/
  • Rigas, A.V. & Triantafyllidou, S. (2008). Identité et subjectivité: l'usage d'ecstasy en Grèce. Étude de deux cas par l'approche ego-écologique. Connexions, 2008/1(89):131- 146. DOI 10.3917/cnx.089.0131
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Παπαγεωργίου, Ε. (2011). Δεοντολογία και Διαχείριση Ηθικών Διλημμάτων στα Επαγγέλματα Υγείας. Το Βήμα του Ασκληπιού, T. 10, τ.4, Οκτ.– Δεκ. 2011. http://www.vima-asklipiou.gr/volumes/issues/2011/issue_4/issue_4_2011.html
  • Triadafyllidou, S. (2012). Equine Facilitated Therapy as an Embodied Interaction Enhancing Psychosocial Development. Therapeutic Riding. Horses in Education and Therapy. Proceedings of the XIV Congress of Therapeutic Horse Riding, pp. 210-13.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2012). Σωματικές και Συναισθηματικές Εμπειρίες της Βρεφικής Ηλικίας. Ο Ρόλος και τα Ίχνη τους στη Μετέπειτα Ζωή. Τόμος Πρακτικών Β΄ Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Προσχολικής Αγωγής, Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Προσχολικής Αγωγής (ΕΛ.ΕΠ.Ε.Π.Α.), σσ. 54-56.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Ντέμσια, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Χρήση και Κατάχρηση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και Διαδικτύου από τους Σπουδαστές του ΤΕΙ Αθήνας. Τεχνολογικά Χρονικά, 31: 56-59.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2015). H Θεραπευτική Ιππασία ως Μοντέλο Ενοποίησης της Σωματικής Διάστασης με τον Ψυχισμό (αντί Προλόγου). Στο Ι. Νικολάου & Ν. Πολύζος (Εκδ.), Θεραπευτική Ιππασία και Ιπποθεραπεία. Εκδ. των συγγραφέων, Αθήνα, σσ 7-12.
  • Ντέμσια, Σ., Παπαγεωργίου, Ε., Τριανταφυλλίδου, Σ., Ρούσσου, Κ. (2016). Προβληματική ενασχόληση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο σε δείγμα φοιτητών του ΤΕΙ Αθήνας. Το Βήμα του Ασκληπιού, 15(3):274-289.
  • Συνδόνας, Σ., Αναγνωστόπουλος, Φ., Νιάκας, Δ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2016). Προβληματική εμπλοκή στα τυχερά παιχνίδια. Γνωσιακές κατασκευές και στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων των παικτών καζίνο. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 33(4):506-518.
  • Salpigktidis, I., Paliouras, D., Gogakos, A.S., Rallis, T., Schizas, N.C., Chatzinikolaou, F., Niakas, D., Sarafis, P., Bamidis, P., Lazopoulos, A., Triadafyllidou, S., Zarogoulidis, P., Barbetakis, N. (2016). Burnout syndrome and job satisfaction in Greek residents: Exploring differences between trainees inside and outside the country. Annals of Translational Medicine doi 10.21037/atm2016.11.33.
  • Delli, L., Κουκοφίκη, Μ., Τριβυζά, Η., Δράκου, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ. (2016). Ποιότητα Επαγγελματικής Ζωής και Επαγγελματική Ικανοποίηση των Κοινωνικών Λειτουργών στα Δημόσια Νοσοκομεία της Αττικής. Κοινωνική Εργασία. Επιθεώρηση Κοινωνικών Επιστημών, 123. Διαθέσιμο στο: https://socwork.gr/item/612-poiotita- epaggelmatikis-zois-koinonikon-leitourgon
  • Παλαιογιαννίδου, Α., Τριανταφυλλίδου, Σ., Αναγνωστόπουλος, Φ. & Παλιούρας, Δ. (2017). Συσχέτιση ιατρικών και δημογραφικών παραγόντων με την ποιότητα ζωής γυναικών με καρκίνο του μαστού. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 34:1-13.
  • Ntemsia, S., Triadafyllidou, S., Papageorgiou, E. & Roussou, K. (2017). Self-Esteem and Anxiety Level of Students at the Technological EducationalInstitute of Athens– Planning of Interventions. Health Science Journal, 11(3):513, www.hsj.gr/archive.php
  • Τσιμπιρής, A., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Αναγνωστόπουλος, Φ. (2019). Μελέτη ψυχοπαθολογικών παραγόντων και οδοντιατρικού ιστορικού σε σχέση με την εκδήλωση οδοντιατρικής φοβίας. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 37:1-9.
  • Gazi, G., Alexias, G., Triadafyllidou, S. & Togas, C. (2024). Attitudes of public hospital nurses in Greece toward cultural diversity and their association with empathy. British Journal of Healthcare & Medical Research, 11, 2 (Apr. 2024), 97–110. DOI:https://doi.org/10.14738/bjhmr.112.16700.
  • Χαλκιώτου, Ε., Αναγνωστόπουλος, Φ., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Αλεξιάς, Γ. (2024). Ο ρόλος των πεποιθήσεων για την υγεία, της ανησυχίας και του φόβου για τον καρκίνο μαστού στην πραγματοποίηση προσυμπτωματικού μαστογραφικού ελέγχου. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 42(3):373-383.
Το doctoranytime είναι ένα end-to-end solution που υποστηρίζει τον χρήστη από τη στιγμή που αντιμετωπίζει ένα ιατρικό σύμπτωμα μέχρι τη στιγμή της λύσης του, δίνοντας του τη δυνατότητα να βρεί τον ειδικό που χρειάζεται, να ζητήσει καθοδήγηση μέσω chat και να μιλήσει μαζί του μέσω βιντεοκλήσης. Η Τριανταφυλλιδου Σοφια έχει συμπληρώσει τις πληροφορίες που αναγράφονται, οι οποίες τίθενται υπό επεξεργασία από την ομάδα του doctoranytime.
Συνδέσου ή κάνε εγγραφή για να συνεχίσεις
Συνδέσου ή κάνε εγγραφή για να συνεχίσεις

Συνέχεια με

ή κάνε εγγραφή με το email σου

Ο κωδικός πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 6 χαρακτήρες (λατινικά γράμματα, αριθμούς, σύμβολα) και 1 κεφαλαίο.
Δημιουργήστε νέο κωδικό

Συμπλήρωσε το email που χρησιμοποιείς στο doctoranytime και θα λάβεις σύνδεσμο για τη δημιουργία νέου κωδικού

Τα στοιχεία σου είναι σε καλά χέρια
doctor-graphic doctor-graphic

Στο doctoranytime λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν τόσο την υγεία σου όσο και τα προσωπικά σου δεδομένα!

Για να εξασφαλίσουμε ότι:

  • θα έχεις τη βέλτιστη δυνατή μεταχείριση από τους συνεργαζόμενους γιατρούς και διαγνωστικά κέντρα
  • θα μπορείς να κλείνεις εύκολα και γρήγορα τα ραντεβού σου διατηρώντας το δικαίωμα της αξιολόγησης
  • θα μπορούμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου για έκτακτες αλλαγές σχετικά με το ραντεβού σου
  • θα έχεις τη δυνατότητα να λαμβάνεις ενημερωτικό υλικό και προτάσεις για θέματα υγείας που μπορεί να σε ενδιαφέρουν

είναι απαραίτητο για εμάς να συλλέγουμε και να επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σου δεδομένα στο βαθμό που μας επιτρέπεις.

Γι αυτό το λόγο θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τηρούμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων, σύμφωνα με τον Νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (“GDPR”), τους όρους της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του doctoranytime (τους οποίους μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά εδώ) και τις προϋποθέσεις της νομοθεσίας.

Για οποιαδήποτε απορία αναφορικά με την προστασία της ιδιωτικότητας σου από τo doctoranytime ή εάν επιθυμείς να ασκήσεις τα δικαιώματα που σου παρέχει ο GDPR ως προς τα προσωπικά σου δεδομένα (ενημέρωση, πρόσβαση, διόρθωση, διαγραφή, περιορισμός της επεξεργασίας, φορητότητα των δεδομένων σου, εναντίωση και δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Data Protection Officer του doctoranytime στο e-mail: [email protected].

Όροι χρήσης

Συγχαρητήρια!!

Η εγγραφή σου ολοκληρώθηκε.

Γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία (CBT)
mental health

Τι είναι

Η Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία (CBT) είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας που εφαρμόζεται για προβλήματα όπως η κατάθλιψη, οι αγχώδεις διαταραχές, οι καταχρήσεις, τα προβλήματα σχέσεων και γάμου, οι διατροφικές διαταραχές και οι σοβαρές ψυχικές ασθένειες. Ο θεραπευτής δίνει έμφαση στο τι συμβαίνει στην τρέχουσα ζωή και όχι στο παρελθόν και στο τι οδήγησε στις δυσκολίες του.

Προσέγγιση

Αναγνώριση των στρεβλώσεων στην σκέψη ενός ατόμου που προκαλούν προβλήματα και στη συνέχεια, εξέταση αυτών υπό το πρίσμα της πραγματικότητας. Κατανόηση της συμπεριφοράς και των κινήτρων των άλλων και χρήση δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων. Αντιμετώπιση φόβων αντί της αποφυγής τους. Παιχνίδι ρόλων για την καλύτερη προετοιμασία για πιθανές προβληματικές αλληλεπιδράσεις με άλλους. Εσύ γίνεσαι ο ίδιος θεραπευτής του εαυτού σου.

Πώς θα μπορούσε να σε ωφελήσει

Βοηθά το άτομο να αλλάξει να δυσλειτουργικά πρότυπα σκέψης και συμπεριφορές. Βελτιώνει τη λειτουργικότητα και την ποιότητα ζωής σου, βοηθώντας να αλλάξεις μοτίβα και συμπεριφορές. Σε μαθαίνει να είσαι ο ίδιος θεραπευτής του εαυτού σου.

Διαλεκτική συμπεριφορική θεραπεία (DBT)
mental health

Τι είναι

Είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας που διδάσκει το άτομο να εντοπίζει τα αρνητικά μοτίβα σκέψης και να τα αλλάζει. Η DBT ενισχύει την αποδοχή ότι όλες οι σκέψεις σου είναι έγκυρες, καθώς αποτελούν κομμάτι των εμπειριών ζωής σου και αυτού που είσαι. Το άτομο ενεργεί κάνοντας το καλύτερο που μπορεί για τη δεδομένη στιγμή. Χρησιμοποιείται σε άτομα με αυτοκτονική συμπεριφορά, μετατραυματική διαταραχή στρες, διαταραχή χρήσης ουσιών, διπολική διαταραχή, διατροφικές διαταραχές, ΔΕΠΥ, κατάθλιψη, άγχος.

Προσέγγιση

Η DBT επικεντρώνεται στην αποδοχή και την αλλαγή. Βοηθά το άτομο να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του, να σκεφτεί γιατί κάνει αυτό που κάνει, χωρίς κριτική. Να αντικαθιστά μια αρνητική συμπεριφορά ή συνήθεια με αυτές που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής του. Η διαλεκτική είναι η ιδέα ότι δύο διαφορετικά πράγματα μπορούν να είναι αληθινά ταυτόχρονα. Ταυτόχρονα με την αποδοχή του εαυτού σου όπως ακριβώς είσαι, έρχεται και η αναγνώριση της προσπάθειάς σου να αλλάξεις.

Πώς θα μπορούσε να σε ωφελήσει

Σε βοηθά να κάνεις θετικές αλλαγές στον τρόπο που ενεργείς. Εντοπίζει τα αρνητικά μοτίβα σκέψης σου και τα αλλάζει, βοηθώντας να γίνουν θετικές αλλαγές στον τρόπο που ενεργείς. Σε διδάσκει τρόπους διαχείρισης των έντονων συναισθημάτων και των αγχωτικών σκέψεων όταν εμφανίζονται.

Ανθρωπιστική ψυχοθεραπεία
mental health

Τι είναι

Η ανθρωπιστική θεραπεία είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας στην οποία η αυτογνωσία και η αυτοαποδοχή θεωρούνται τα κλειδιά για την προσωπική ανάπτυξη. Δίνει έμφαση στη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση μεταξύ του ατόμου και του θεραπευτή, με τεχνικές όπως το παιχνίδι ρόλων.

Προσέγγιση

Κάθε άτομο αποτελεί ένα συνδυασμό νου, συναισθημάτων, σώματος και ψυχής με μοναδικές εμπειρίες και γεγονότα. Κανένα μεμονωμένο γεγονός ζωής, χαρακτηριστικό προσωπικότητας ή ψυχολογική διάγνωση δεν σε ορίζει.

Πώς θα μπορούσε να σε ωφελήσει

Βελτιώνει την αυτογνωσία και την αυτοπεποίθηση, σε βοηθά να αντιληφθείς πώς το παρελθόν σου επηρεάζει το παρόν, πώς να αντιμετωπίζεις αποτελεσματικά καταστάσεις στρες, βελτιώνει τις ανθρώπινες σχέσεις και σε βοηθά να διαχειρίζεσαι καλύτερα τα συναισθήματά σου.

Ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία
mental health

Τι είναι

Η ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία είναι ομιλητική θεραπεία που στόχο έχει την κατανόηση των τωρινών σκέψεων και συναισθημάτων μέσα από τις συμπεριφορές που διαμορφώνονται από προηγούμενες εμπειρίες και το παρελθόν. Η κατανόηση του παρελθόντος μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις την επανάληψη των μη βοηθητικών μοτίβων που υπήρξαν σε αυτό και να διευκολύνεις την ποιότητα ζωής σου παράλληλα με την ανακούφιση από τα ενοχλητικά συμπτώματα. Χρησιμοποιείται στην κατάθλιψη, το άγχος, τα διαπροσωπικά προβλήματα, τις εξαρτήσεις, τα τραύματα, τις διατροφικές διαταραχές, τη διαταραχή προσωπικότητας.

Προσέγγιση

Η ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία παρέχει ένα χώρο εξερεύνησης και κατανόησης πώς τα μη χρήσιμα μοτίβα του παρελθόντος μπορεί να επηρεάζουν τις σημερινές μας δυσκολίες. Διερευνώνται αμυντικοί μηχανισμοί και πώς διαμορφώνονται τα συναισθήματα και οι συμπεριφορές μας στο παρόν, από τις προηγούμενες εμπειρίες μας.

Πώς θα μπορούσε να σε ωφελήσει

Βοηθά τους ανθρώπους να ζήσουν μια πιο υγιή ζωή. Ενδέχεται να υπάρχουν πράγματα στο ασυνείδητο ενός ατόμου που δεν τα γνωρίζει και τα οποία του προκαλούν πόνο ή τα κρατούν κολλημένα στο παρελθόν. Ο εντοπισμός αυτών και η κατανόησή τους, μπορεί να σε οδηγήσει να προχωρήσεις μπροστά.

Συστημική ψυχοθεραπεία
mental health

Τι είναι

Η συστημική ψυχοθεραπεία επικεντρώνεται στις αλληλεπιδράσεις και τις σχέσεις μεταξύ της ομάδας, ώστε να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τυχόν προβλήματα και να προχωρήσουν. Δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας την ευκαιρία να εξερευνήσουν τα συναισθήματά τους και να πουν τι σκέφτονται σε ένα ασφαλές, μη επικριτικό περιβάλλον. Εφαρμόζεται σε περιπτώσεις οικογενειακών συγκρούσεων/προβλημάτων, οικογενειακής δυναμικής, προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων, εξαρτήσεις, διαχείριση θυμού, διαταραχές διάθεσης, άγχος, διατροφικές διαταραχές.

Προσέγγιση

Η θεραπεία επιδιώκει να εντοπίσει βαθιά ριζωμένα μοτίβα μέσα στις σχέσεις του ατόμου, αλλά και με τα μέλη της ομάδας. Η διαδικασία βοηθά στην αποκάλυψη των τρόπων με τους οποίους τα μέλη επικοινωνούν και συμπεριφέρονται μέσα σε ένα σύστημα, με βάση τις πεποιθήσεις για τους αντίστοιχους ρόλους τους. Χρησιμοποιούνται κυκλικές ερωτήσεις, αφηγηματικές τεχνικές, αναπλαισίωση και αναδιάρθρωση.

Πώς θα μπορούσε να σε ωφελήσει

Βοηθά στην κατανόηση και βελτίωση της δυναμικής μέσα στην οικογένεια και στις σχέσεις. Αλλάζει τα δυσλειτουργικά πρότυπα επικοινωνίας και συμπεριφοράς στο σύστημα, ενισχύει την ενσυναίσθηση, βοηθά στην οικοδόμηση ισχυρότερων σχέσεων και ωθεί την ομάδα να ξεπεράσει τα προβλήματά της.