Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
1

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής στην Ηλιούπολη

Κέντρο Ψυχολογικής και Μαθησιακής Υποστήριξης ΕκφράΖΩ

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής
Λεωφόρος Βίτσι 17 , Ηλιούπολη
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Πολύ γλυκομίλητη,με ηρέμησε.Σίγουρα θα ξαναπάω!

περισσότερα

20 Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές κοντά στην Ηλιούπολη

Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Dance Your Soul

Κέντρο Ψυχολογίας & Χορού
Λ. Δημάρχου Μεταξά Αγγέλου 8, Γλυφάδα

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
new partner Νέος συνεργάτης

Ο επιστήμονας υγείας προστέθηκε έπειτα από αίτημα ασθενών

Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

All4therapy Κοσκερίδου-Νιάρχου Αγγελική

Σύμβουλος ψυχικής υγείας - Ψυχοθεραπεύτρια
Δουσμάνη 24 (Biocare), Γλυφάδα
9.4

Βαθμολογία από 16 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.4

Βαθμολογία από 16 χρήστες

ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ, ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΗ, ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ "ΣΚΟΠΙΑ" ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥ.

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Υπάρχει δυνατότητα εξ' αποστάσεως & online συνεδρίας για όλη την Ελλάδα

Ανδρεαδάκη Ζωή

Ψυχολόγος
Ήρωος Μάτση 40, Άλιμος
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Εμεινα απίστευτα ικανοποιημένη από την κ. Ανδρεαδάκη. Θεωρώ ότι η συνάντησή μας ήταν πολύ βοηθητική.

περισσότερα

Νικολάτου Ιωάννα

Ψυχολόγος
Γεννηματά Γεωργίου 72, Γλυφάδα
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Σαν πρώτη επίσκεψη ναι έχω την καλύτερη εντύπωση.

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Η ψυχολόγος δεν αναλαμβάνει περιστατικά για τεστ νοημοσύνης.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Ζαρώτης Γιάννης

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής - Αθλητικός Ψυχολόγος
Κανάρη 39, Δάφνη
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Θα την πρότεινα και σε άλλους ασθενείς!

περισσότερα

Ράλλη Ελευθερία

Ψυχολόγος
Ανδρέα Παπανδρέου 128, Γλυφάδα
10.0

Βαθμολογία από 4 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 4 χρήστες

Με βοήθησε πολυ σε μια ιδιαίτερα δύσκολη φάση . Την προτείνω ανεπιφύλακτα

περισσότερα

Τσαμπαλάτη Βακαλοπούλου Ιωάννα

Ψυχολόγος
Έλλης 16, Άλιμος
10.0

Βαθμολογία από 6 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 6 χρήστες

Έχω μάθει πολλά για τον εαυτό μου και αντιμετωπίζω διαφορετικά τις καταστάσεις που με δυσκολεύουν. Συνεχίζω τη θεραπεία μου και με βοηθάει πολύ.

περισσότερα

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές Ηλιούπολη

Ο Ψυχολόγος ασχολείται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχικές & διανοητικές λειτουργίες) και ειδικά με την αντιμετώπιση και τη θεραπεία διαφόρων ψυχολογικών διαταραχών & προβλημάτων που δυσκολεύουν τη ζωή του ατόμου (άγχος, φοβίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες στην επικοινωνία κ.α.) Διάλεξε τον καλύτερο γιατρό για σένα από τους παρακάτω και εκμεταλλεύσου την ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ που έχουμε εξασφαλίσει για εσένα.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Θετική σκέψη: Το μυστικό της επιτυχίας

Οι έρευνες έχουν αρχίσει να αποκαλύπτουν ότι η θετική σκέψη είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να είναι κάποιος χαρούμενος ή να επιδεικνύει αισιόδοξη στάση. Οι θετικές σκέψεις μπορούν στην πραγματικότητα να δημιουργήσουν αληθινή αξία στη ζωή των ανθρώπων και να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν δεξιότητες που μπορούν να διαρκέσουν πολύ περισσότερο από ένα χαμόγελο.

Μπροστά σε μια απειλή πυροδοτούνται αρνητικά συναισθήματα, όπως π.χ φόβος στη θέα ενός άγριου ζώου, κάτι που επέτρεψε στο ανθρώπινο είδος να επιβιώσει, αφού κινητοποιούμενο από το αρνητικό συναίσθημα, στην υπηρεσία της επιβίωσής του, πρέπει να σωθεί και να ξεφύγει από το στρεσογόνο ερέθισμα. Αυτό είναι ένα χρήσιμο ένστικτο αν κάποιος προσπαθεί να σώσει τη ζωή του και μπορεί να φτάσει κάποιον στο σημείο στο οποίο να μην μπορεί να σκεφτεί κάτι άλλο. Το πρόβλημα είναι ότι ο εγκέφαλος είναι ακόμα προγραμματισμένος να ανταποκρίνεται στα αρνητικά συναισθήματα με τον ίδιο τρόπο, με το κλείσιμο από τον εξωτερικό κόσμο και τον περιορισμό των επιλογών που μπορεί κάποιος να δει γύρω του. Για π.χ αν  εμπλακείτε σε διένεξη με κάποιο άλλο άτομο, ο θυμός και το αρνητικό συναίσθημα μπορεί να σας φτάσουν σε σημείο να μην μπορείτε να σκεφτείτε τίποτα άλλο. Ή αν είστε στρεσαρισμένος για ότι έχετε να κάνετε μέσα σε μια ημέρα, μπορεί να πιάσετε τον εαυτό σας να σας είναι δύσκολο να ξεκινήσετε διότι έχετε «παραλύσει» από τη μεγάλη λίστα με τις πολλές υποχρεώσεις. Ή αν νιώθετε άσχημα για το γεγονός ότι δε γυμνάζεστε ή δεν τρώτε υγιεινά, όσα σκέφτεστε γι αυτό είναι πόση λίγη θέληση έχετε, ότι είστε τεμπέληδες και ότι δεν έχετε κανένα κίνητρο. Σε κάθε περίπτωση, ο εγκέφαλός σας απομονώνεται από τον εξωτερικό κόσμο και επικεντρώνεται στα αρνητικά συναισθήματα του φόβου, του θυμού και του στρες, όπως ακριβώς στην περίπτωση της αντιμετώπισης της απειλής του άγριου θηρίου. Τα αρνητικά συναισθήματα αποκλείουν τον εγκέφαλό σας από το να δείτε τις διαφορετικές όψεις και επιλογές που σας περιβάλλουν. Είναι το ένστικτο της επιβίωσης.

Δεδομένα

Πειραματικά δεδομένα έδειξαν ότι αν ένας άνθρωπος έχει εμπειρία θετικών συναισθημάτων όπως, χαράς, ικανοποίησης, αγάπης, μπορεί να διακρίνει περισσότερες δυνατότητες-ευκαιρίες στη ζωή του. Τα ευρήματα δείχνουν ότι τα θετικά συναισθήματα διευρύνουν το αίσθημα των δυνατοτήτων και ανοίγουν το μυαλό σε περισσότερες επιλογές. Τα οφέλη των θετικών συναισθημάτων δεν σταματούν ύστερα από τη βίωση λίγων λεπτών θετικών συναισθημάτων. Στην πραγματικότητα, το μεγαλύτερο όφελος που προωθούν τα θετικά συναισθήματα είναι η ενισχυμένη ικανότητα της βελτίωσης δεξιοτήτων και η ανάπτυξη πόρων για χρήση αργότερα στη ζωή. Π.χ ένα παιδί που τρέχει έξω, κρέμεται σε κλαδιά δέντρων και παίζει με τους φίλους του, αναπτύσσει την ικανότητα να κινείται με αθλητικό τρόπο (φυσικές δεξιότητες), την ικανότητα να παίζει με τους άλλους και να επικοινωνεί με μια ομάδα (κοινωνικές δεξιότητες) και την ικανότητα να εξερευνά τον κόσμο γύρω του (δεξιότητες δημιουργίας). Με αυτόν τον τρόπο, τα θετικά συναισθήματα της χαράς του παιχνιδιού προτρέπουν το παιδί να αναπτύξει δεξιότητες που είναι χρήσιμες και πολύτιμες για την καθημερινή ζωή. Αυτές οι δεξιότητες διαρκούν πολύ περισσότερο απ’ ότι τα συναισθήματα που κινητοποιούν αρχικά για την απόκτησή τους. Επομένως, σύμφωνα με τη θεωρία της «διεύρυνσης και του χτισίματος», τα θετικά συναισθήματα διευρύνουν την αίσθηση των δυνατοτήτων-επιλογών και ανοίγουν το μυαλό, που με τη σειρά του επιτρέπει το χτίσιμο νέων δεξιοτήτων και την απόκτηση πόρων που μπορούν να φανούν επωφελείς σε πολλές περιοχές της ζωής. Τα αρνητικά συναισθήματα κάνουν το αντίθετο διότι το χτίσιμο των δεξιοτήτων για μελλοντική χρήση είναι άσχετο όταν παρεμβάλλεται μια απειλή ή ένας κίνδυνος.
Υπάρχουν μερικές ενέργειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τη δύναμη της θετικής σκέψης:

  • Συνηθίστε να χρησιμοποιείτε θετικές λέξεις όταν σκέφτεστε και όταν μιλάτε. Χρησιμοποιείστε λέξεις όπως «μπορώ», «είναι δυνατόν» απ’ ότι λέξεις όπως «είναι αδύνατο».
  • Προσπαθήστε να παραβλέπετε αρνητικές σκέψεις, υποκαταστήστε τις αρνητικές σκέψεις με εποικοδομητικές θετικές.
  • Στις συζητήσεις σας χρησιμοποιήστε λέξεις που προκαλούν συναισθήματα και εικόνες δύναμης, χαράς και επιτυχίας.
  • Πριν την έναρξη υλοποίησης ενός σχεδίου ή μιας ενέργειας οραματιστείτε ένα θετικό αποτέλεσμα. Αν οραματιστείτε με συγκέντρωση και πίστη, θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα.
  • Διαβάστε τουλάχιστον μια σελίδα κάθε μέρα από ένα βιβλίο που σας εμπνέει.
  • Παρακολουθείστε ταινίες που σας κάνουν να νιώθετε ευχάριστα.
  • Ελαχιστοποιείστε το χρόνο ακρόασης ειδησεογραφικών δελτίων και ανάγνωσης εφημερίδων.
  • Συναναστραφείτε άτομα που σκέφτονται θετικά.
  • Εμπλακείτε σε φυσικές δραστηριότητες, περπατήστε ή κολυμπήστε. Θα σας κάνει να αναπτύξετε μια πιο θετική στάση.
  • Διαλογιστείτε: Έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που κάνουν διαλογισμό καθημερινά αναπτύσσουν πιο θετικά συναισθήματα απ’ όσα δεν ασχολούνται με το διαλογισμό.
  • Ασχοληθείτε με το γράψιμο θετικών εμπειριών: Έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που καταγράφουν θετικές εμπειρίες έχουν βελτιωμένη διάθεση, λιγότερες επισκέψεις στα κέντρα υγείας και εμφανίζουν λιγότερες ασθένειες

Σκεφτείτε θετικά και αναμένετε μόνο ευνοϊκά αποτελέσματα, ακόμα και αν οι συνθήκες ζωής δεν είναι όπως επιθυμείτε. Η πνευματική στάση σας θα επηρεάσει τη ζωή σας και τις συνθήκες και θα τις αλλάξει αναλόγως.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει