Επίλεξε την περιοχή σου και δες τους γιατρούς που είναι κοντά σου.

Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
Εξασφάλισε ιατρικές βεβαιώσεις με €10
Εξασφάλισε ιατρικές βεβαιώσεις με €10
ΔΕΣ ΠΩΣ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
265

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές

Κυριακοπούλου Άννα-Μαρία

Ψυχολόγος
Βασιλίσσης Σοφίας 51 , Κολωνάκι, Αθήνα
9.8

Βαθμολογία από 6 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 6 χρήστες

Εχω μείνει πολύ ικανοποιημένη και συνεχίζω τις επισκέψεις μου.

περισσότερα

Τσόλη Θεοδώρα

Ψυχολόγος
Φαβιέρου 11-13, Χαϊδάρι
6.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
6.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Εμεινα πολύ ευχαριστημένη από την κυρία Τσόλη και γι'αυτό συνεχίζω μέχρι και σήμερα τις συνεδρίες.

περισσότερα

Παπουτσή Μαρία

Ψυχολόγος
Κανάρη 21, Δάφνη
10.0

Βαθμολογία από 17 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 17 χρήστες

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ !!!!!

περισσότερα

Κατσαφάνα Βίκυ

Ψυχολόγος
Πλατεία Αγίου Δημητρίου 15, Τρίπολη
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Εμεινα πολύ ευχαριστημένη, θεωρώ ότι η συνάντησή μας ήταν πολυ βοηθητική.

περισσότερα

Κλαδογένη Αννέτα

Ψυχολόγος
Πίνδου 30, Ρόδος
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Ολα πηγαν ππλύ ευχάριστα. Η Άννα είναι πολύ προσιτή και επαξηγηματική όταν χρειάζεται και ένιωσα πολύ άνετα. Σίγουρα την συστήνω.

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Γκίκας Παναγιώτης

Ψυχοθεραπευτής - Οικογενειακός Σύμβουλος
Ελευθεριου Βενιζέλου 15 και Πολυτεχνειου, Νέο Ηράκλειο

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
new partner Νέος συνεργάτης

Ο επιστήμονας υγείας προστέθηκε έπειτα από αίτημα ασθενών

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές

Ο Ψυχολόγος ασχολείται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχικές & διανοητικές λειτουργίες) και ειδικά με την αντιμετώπιση και τη θεραπεία διαφόρων ψυχολογικών διαταραχών & προβλημάτων που δυσκολεύουν τη ζωή του ατόμου (άγχος, φοβίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες στην επικοινωνία κ.α.)
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Ψυχολόγο - Ψυχοθεραπευτή με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Πιθανά αίτια διαταρακτικών συμπεριφορών

Ως προβληματική συμπεριφορά ορίζουμε ‘’μια κοινωνικά απρόσφορη συμπεριφορά που η έντασή της, η συχνότητά της ή η διάρκειά της είναι τόση, ώστε να είναι λειτουργικά ακατάλληλη για τον ίδιο ή και για τρίτους και είναι πιθανόν να μειώσει ή να καθυστερήσει σημαντικά τη λειτουργικότητα και την πρόσβαση του ατόμου στην κοινότητα και στην καθημερινότητα.

Απεγνωσμένες και μάταιες προσπάθειες αναζήτησης ενδιαφέροντος και προσοχής.

Ο Δρ. Ντινκμέγιερ μίλησε για την «Πρόκληση Άτοπης Προσοχής» όπου το παιδί θέλει καταρχάς να προσελκύσει την προσοχή. Αν δε τα καταφέρει πιέζει και επιδεικνύει την δύναμή του. Αν πάλι δε τα καταφέρει επιχειρεί να πάρει εκδίκηση. Αν και η ανταπόδοση δεν οδηγήσει στον πολυπόθητο στόχο επιχειρεί με όποιο τρόπο να φέρει τους άλλους σε δύσκολη θέση.

Οι χώροι των εστιατορίων και των καταστημάτων προκαλούν τα παιδιά κάποιες φορές να υπερβούν τα όριά τους. Εκεί βρίσκουν θεατές ενώ οι γονείς αισθάνονται χαλαροί. Οι επαναλαμβανόμενες τυπικές παρατηρήσεις (ενώ οι γονείς είναι παράλληλα απασχολημένοι) εντός η εκτός του σπιτιού κάνουν το παιδί να «κλείνει τα αυτιά του», εφόσον διαισθάνονται οτι οι συχνές παρατηρήσεις συνεπάγονται ασυνέπεια. Όταν οι απαγορευσεις και τιμωρίες δεν εφαρμόζονται καν, αλλά ‘εκτοξεύονται’ πάνω στα νεύρα μας, χάνουν την αξία τους αλλά και επιδρούν αρνητικά. Καθοριστικά δεν είναι τι λένε οι γονείς αλλά πως εφαρμόζουν αυτά που λένε.

Ένα παιδί δεν θα σταματήσει τις όποιες υπερβάσεις των ορίων οταν μάλιστα κερδίζει έστω και αρνητικά το ενδιαφέρων των μεγαλυτέρων. Στην πραγματικότητα ούτε οι τιμωρίες και οι άμεσες αντιδράσεις των γονιών φέρνουν αποτέλεσμα και μειώνουν την αξιοπρέπεια του παιδιού. Μπορει βραχυπρόθεσμα να συνεπάγονται «ησυχία» αλλά μακροπρόθεσμα ωθούν το παιδί να αποκτήσει εκδικητική συμπεριφορά, διαμορφώνοντας μια σχέση κυρίαρχου-κυριαρχούμενου.

Σε άλλο παράδειγμα οι βρισιές: όσο πιο εντυπωσιακή είναι η αντίδραση των γονιών, τόσο τα παιδιά θεωρούν οτι πέτυχαν το στόχο τους. Η μαγική λέξη παίρνει θέση στο καθημερινό λεξιλόγιο για προσωπική διασκέδαση και για να προκαλέσουν. Αν χρησιμοποιηθεί αδιαφορία για αυτή την συμπεριφορά και αυτή δεν λειτουργεί ή εκληφθεί ως πραγματική αδιαφορία μπορεί να οδηγήσει σε υπέρβαση των ορίων με εντονότερο τρόπο. [Εδώ καλό είναι να προβούμε σε δράση όπως να πούμε «Δεν θέλω να το ξανακούσω αυτό». Στο γιατί απαντάμε «Επειδή με ενοχλεί πολύ». Το παιδί δέχεται έτσι παρατήρηση και όχι κριτική, ή κρίνεται η πράξη και όχι το πρόσωπο].

Άλλο παράδειγμα τα συχνά ατυχημάτα που μπορεί και αυτά να επιδιώκουν το αίσθημα της συμπόνοιας ή τουλάχιστον της προσοχής.

[καλό είναι να δίνεται ενίσχυση σε εναλλακτικούς/θετικούς τροπους, ώστε το παιδί μπορεί κερδίζει την προσοχή δημιουργικά]

Περιορίζοντας την παιδική ανάγκη για κίνηση, τρέξιμο και κινητικότητα αυτή θα μεταβληθεί σύντομα σε μια δράση παρορμητική και ανεξέλεγκτη. Οι σωματικές δραστηριότητες αναπτύσουν την αίσθηση της ταχύτητας, ισορροπίας, επιδεξιότητας κ.α. ενώ εξελίσουν και τη νοητική λειτουργία. Η ασφάλεια στην κίνηση σχετίζεται με την αυξανόμενη αυτοπεποίθηση του παιδιού. Μέσω της κίνησης διαμορφώνεται η ταυτότητα και συνάπτονται οι κοινωνικοί δεσμοί. Τα αδέξια παιδιά ή τα προβληματικά στην κίνηση συχνά απομονώνονται από την ομάδα.

Παρόμοια ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών πρέπει να διασφαλίζεται και να παραμένει πραγματικά ελεύθερος. Σε κάποιες περιπτώσεις οι σωματικές και ψυχικές δυσλειτουργίες που παρουσιάζουν σχετίζονται με την υπερβολική πίεση που δέχονται σε συναισθηματικό, νοητικό και σωματικό επίπεδο. Απο την άλλη ενα μοντέλο διαπαιδαγώγησης εντελώς ουδέτερο, χωρίς όρια και κανόνες, αναστέλλει την περαιτέρω ανάπτυξη του παιδιού. Το αποτέλεσμα είναι να αντιδρούν τα παιδιά άλλοτε οργισμένα, άλλοτε σιωπηλά , άλλοτε με λόγια και άλλοτε με ψυχοσωματικά προβλήματα.

Τα παιδιά πάντα αναζητούν την υπέρβαση. Παιχνίδια με τα όρια σημαίνουν παιχνίδι με τις δυνατότητες, προσέγγιση των ορίων απόδοσης, απαιτήσεις για επιτυχία, προκειμένου να τονωθεί η αυτοπεποίθηση, να θεμελιωθεί η συναισθηματική βάση των σχέσεων, να δοκιμαστεί η εγκυρότητα των κανόνων και αξιών. Η αναζήτηση των ορίων και οι υπερβάσεις που επιχειρούνται ή πραγματοποιούνται είναι αποδείξεις για τα βήματα ανάπτυξης του παιδιού. Εκφράζουν το αίτημα για μεγαλύτερη συμμετοχή στην επίλυση διαφορών, αλλά και ανάγκη για επέκταση των δεδομένων ορίων / τροποποίηση των κανόνων. Μπορεί ακόμα και να δείχνουν την ανάγκη εφαρμογής ορίων και από τους ενηλικες («δάκαλε που δίδασκες..»).

Γονείς διαμαρτύρονται ότι τα παιδιά γίνονται εκνευριστικά, ακόμα και σε ασήμαντες καταστάσεις (π.χ. επιλογη αναψυκτικού). Μπορεί τα παιδια να νιώθουν φόρτιση επειδή είναι «υποχρεωμένα» να λειτουργούν αυτόνομα, χωρίς κανόνες. Οι ανασφάλειες στη δράση εκφράζουν την ανεπάρκεια του παιδιού να «κινηθεί» σε τόσο χαλαρά και αφανή όρια.

Π.χ. ο Γιώργος ζητάει πορτοκαλάδα, όταν η μητέρα του την δίνει ζητάει γάλα το οποίο τελικα δεν του αρέσει κλπ. Το πιθανότερο σε αυτή την περίπτωση είναι οτι δεν διψάει και παίζει δοκιμάζοντας μεχρι πιο βαθμό μπορεί να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του όχι την δίψα του.

Όταν τα παιδιά ζητούν και παίρνουν υλική ανταμοιβή χωρίς όρια. «Το λιγότερο είναι κάποιες φορές περισσότερο» (ψυχαναλυτής Wolfgang Schmidbauer). Το λιγότερο αυτό, δηλώνει περισσότερη και βαθύτερη σχέση, διαμορφώνει συνδιαλλαγή, εκφράζει αγωνία για το αναμενόμενο, καλλιεργεί το λόγο-αντίλογο. Τα καλομαθημένα παιδιά, δίχως όρια, χάνουν όλες αυτές τις ψυχοτονωτικές διαδικασίες, δεν βιώνουν αυτο το «δούναι και λαβείν» σε συναισθηματικό και πνευματικό επίπεδο. Αποκομίζουν λιγότερες εμπειρίες, γίνονται ανασφαλή, και έχουν λιγότερη αυτοπεποίθηση για τις δυνατοτητές τους, προκειμένου να προχωρήσουν σε κάτι καινούργιο.

Ο καλύτερος τρόπος για να τα πετύχουμε όλα αυτά είναι να επιβραβεύουμε την καλή συμπεριφορά. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι, αντί να πούμε: «Αν κάτσεις φρόνιμος στο σπίτι της γιαγιάς, όταν φύγουμε θα σου αγοράσω ένα παιχνίδι», θα πρέπει να πούμε: «Θυμάσαι πόσο καλό παιδί ήσουν όταν είχαμε πάει το καλοκαίρι στη γιαγιά; Είμαι τόσο περήφανη που κάθισες τόσο φρόνιμα!».

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει