Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
3

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές στην Δάφνη

Ζαρώτης Γιάννης

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής - Αθλητικός Ψυχολόγος
Κανάρη 39, Δάφνη
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Θα την πρότεινα και σε άλλους ασθενείς!

περισσότερα

18 Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές κοντά στην Δάφνη

Ζαφειροπούλου Αγγελική

Ψυχολόγος
Αγίας Σοφίας 1, Νέα Σμύρνη
9.3

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.3

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Η εντύπωση από την κ Ζαφειροπούλου είναι άριστη και η προσέγγιση του θέματος άψογη! Η βοήθεια της ήταν πολύτιμη ώστε να μπορέσω να μιλήσω για το πρόβλημα μου απο την πρωτη επισκεψη. Με έκανε να νιώσω ότι μπορώ να την εμπιστευτώ. Σωστή επαγγελματίας και γνώστης του αντικειμένου.Οι συνεδρείες συνεχίζονται

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Κέντρο Μαθησιακής και Ψυχολογικής Υποστήριξης ΕκφράΖΩ

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής
Λεωφόρος Βίτσι 17 , Ηλιούπολη
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Πολύ γλυκομίλητη,με ηρέμησε.Σίγουρα θα ξαναπάω!

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Κέντρο Λογοθεραπείας Εμείς και ο Λόγος

Ψυχολόγος
Αφροδίτης 116 , Παλαιό Φάληρο
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Η ψυχολόγος είναι πάρα πολύ καλή και με διαφορετική προσέγγιση! Είναι νέα και πολύ δοτική!

περισσότερα

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές Δάφνη

Ο Ψυχολόγος ασχολείται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχικές & διανοητικές λειτουργίες) και ειδικά με την αντιμετώπιση και τη θεραπεία διαφόρων ψυχολογικών διαταραχών & προβλημάτων που δυσκολεύουν τη ζωή του ατόμου (άγχος, φοβίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες στην επικοινωνία κ.α.)
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Ψυχολόγο - Ψυχοθεραπευτή στην Δάφνη με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Οι 9+1 διατροφικές συνήθειες που βελτιώνουν τη διάθεση

Η υγιεινή διατροφή, όταν περιλαμβάνει τα θρεπτικά συστατικά όλων των ομάδων τροφίμων, συμβάλλει στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου, αλλά και όλου του κεντρικού νευρικού συστήματος. Ως εκ τούτου, έχουμε καλύτερη διάθεση και πιο ισορροπημένη ψυχική υγεία, ενώ ταυτόχρονα, απομακρύνουμε τον κίνδυνο να μας χτυπήσει την πόρτα η κατάθλιψη.

Η κατάθλιψη αποτελεί πλέον μία πολύ συχνή πάθηση, ακόμη και ανάμεσα σε νέους ανθρώπους. Μπορείς κι εσύ να προλάβεις μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση αν επιλέξεις να τρέφεσαι σωστά και υγιεινά, επιλέγοντας φρούτα και λαχανικά που ευνοούν την παραγωγή ορμονών ευτυχίας (όπως η σεροτονίνη).

Ας δούμε παρακάτω ποιες είναι οι 9+1 διατροφικές επιλογές που θωρακίζουν το χαμόγελο και την καλή μας διάθεση τώρα, αλλά και την υγεία της καρδιάς μας στο μέλλον.

  1. Αύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών που περιέχουν φυλλικό οξύ. Τέτοιες είναι το σπανάκι, το μαρούλι, το μπρόκολο, τα σπαράγγια, τα όσπρια και ο αρακάς.
  2. Πιες κακάο, καθώς αποτελεί εξαιρετική πηγή μαγνησίου. Το μαγνήσιο συμβάλλει στη διατήρηση της καλής διάθεσης.
  3. Φάε ψάρια και τροφές πλούσιες σε Ω-3 λιπαρά οξέα όπως ο σολομός, η σαρδέλα, οι ξηροί καρποί, ο κολοκυθόσπορος κτλ., καθώς συμβάλλουν στη σύνθεση των νευροδιαβιβαστών.
  4. Φάε ανάλατους ξηρούς καρπούς ανάμεσα στα γεύματα. Αυτό θα σε βοηθήσει ταυτόχρονα να ελέγξεις και το βάρος σου, καθώς θα σου δημιουργεί αίσθημα κορεσμού.
  5. Κατανάλωσε δημητριακά. Τα δημητριακά αποτελούν σημαντική πηγή φυλλικού οξέος και βιταμινών του συμπλέγματος Β, στοιχεία τα οποία συντελούν στην καλή υγεία του νευρικού συστήματος, και άρα, στην απομάκρυνση της κατάθλιψης.
  6. Κατανάλωσε τροφές που περιέχουν σίδηρο (φακές, σπανάκι, συκώτι) και έλεγξε τα επίπεδά του στο αίμα σου τακτικά με εργαστηριακό έλεγχο. Η έλλειψη καλής διάθεσης συχνά οφείλεται ή/ και επηρεάζεται από αυτήν.
  7. Μείωσε το αλκοόλ και το κάπνισμα, καθώς και οι δύο συνήθειες επηρεάζουν τα επίπεδα σεροτονίνης στο αίμα. Αν καπνίζεις ή πίνεις τακτικά, λοιπόν, φρόντισε να λαμβάνεις τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β6.
  8. Ασκήσου τακτικά. Η τακτική σωματική άσκηση έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει εκτός από την εξωτερική εμφάνιση και τη σωματική υγεία και την ψυχολογική και συναισθηματική υγεία ενός ατόμου.
  9. Κράτα τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες σε υγιή επίπεδα καθημερινής πρόσληψης, ώστε να μην διαταράξεις την ισορροπία των ορμονών και των βιταμινών στον οργανισμό σου.
+1 συμβουλή για πιο άμεσα αποτελέσματα:

Επισκέψου έναν διαιτολόγο που θα σε βοηθήσει να ακολουθήσεις το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής για εσένα και τις ανάγκες σου. Οι ειδικοί γνωρίζουν πάντα τι είναι καλύτερο για το σώμα σου. Το διαιτολόγιό σου θα πρέπει να είναι εξατομικευμένο για να είναι αποτελεσματικό και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. Και επειδή θέλουμε να νιώθεις πάντα ότι είσαι σε καλά χέρια, το Doctoranytime σου εξασφάλισε μέχρι τις 6 Φεβρουαρίου, ραντεβού με διαιτολόγο-διατροφολόγο με μόνο 19€ για την πρώτη συνεδρία, ενώ αν μείνεις ευχαριστημένος τρεις επόμενες συνεδρίες με 57€!

Η ενέργεια θα ισχύσει για περιορισμένο αριθμό ραντεβού, οπότε πρόλαβε να κλείσεις το ραντεβού σου!

Επισκέψου ένα διαιτολόγο σήμερα!

Δε βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει