Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
13

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές κοντά στο Μετς

Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Καπουλέα Κατερίνα

Ψυχολόγος
Ιοφώντος 14 (πλησίον Κάραβελ), Παγκράτι, Αθήνα
9.4

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.4

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Πολύ εξυπηρετική και φιλική, είμαι πολύ ευχαριστημένη από την κυρία Καπουλέα.

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Λεβεντάκη Έλενα

Ψυχολόγος
Τζιραίων 4, Πλάκα, Αθήνα
9.5

Βαθμολογία από 9 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.5

Βαθμολογία από 9 χρήστες

Πρώτη επίσκεψη, δεν υπήρξε καθυστέρηση, έδειξε ενδιαφέρον & κατανόηση, θα ξαναπάω.

περισσότερα

Τσιλιάκου Νάντια

Ψυχολόγος
Εριφύλης 2 & Σπύρου Μερκούρη 24, Παγκράτι, Αθήνα
9.6

Βαθμολογία από 16 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.6

Βαθμολογία από 16 χρήστες

Καταπληκτικος ανθρωπος και επιστημονας,συστηνω ανεπιφυλακτα!!!!

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Λιλιοπούλου Βασιλική

Ψυχολόγος
Σαρκουδίνου 39-41 (πλησίον μετρό), Νέος Κόσμος, Αθήνα
9.9

Βαθμολογία από 4 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.9

Βαθμολογία από 4 χρήστες

Πολύ προσιτή και με κατανόηση, μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη και με έκανε να αισθανθώ άνετα από την πρώτη στιγμή.

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές Μετς

Ο Ψυχολόγος ασχολείται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχικές & διανοητικές λειτουργίες) και ειδικά με την αντιμετώπιση και τη θεραπεία διαφόρων ψυχολογικών διαταραχών & προβλημάτων που δυσκολεύουν τη ζωή του ατόμου (άγχος, φοβίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες στην επικοινωνία κ.α.)
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Ψυχολόγο - Ψυχοθεραπευτή στο Μετς με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
3 βήματα για να νοιώσουμε καλύτερα με τον εαυτό μας

Είναι σημαντικό να αισθανόμαστε καλά με τον εαυτό μας. Όλο και περισσότερα επιστημονικά στοιχεία συγκλίνουν στην ύπαρξη σημαντικής σύνδεσης μεταξύ του πώς αισθανόμαστε με τον εαυτό μας και την κατάσταση υγείας ή και την αίσθηση ευημερίας που βιώνουμε. Οι επιστήμονες έχουν π.χ. αποδείξει ότι συναισθήματα κατωτερότητας έχουν την ικανότητα να μας οδηγήσουν μέχρι και προς κάποια ασθένεια.

Βήμα 1: Επαναπροσδιορίστε  την ταυτότητά σας!

Αν σας ζητούσαν να περιγράψετε τον εαυτό σας, τι θα λέγατε; Ποια είναι τα πρώτα επίθετα που θα χρησιμοποιούσατε; Οι ειδικοί λένε ότι η αξία που δίνει κάποιος στον εαυτό του  μπορεί να εκτιμηθεί από τις πέντε πρώτες λέξεις που θα χρησιμοποιήσει για να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση. Αν απαντήσετε με αρνητικά επίθετα, τότε θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε το πώς σκέφτεστε για τον εαυτό σας. Αντί δηλαδή να ασχολείστε με τα μειονεκτήματα που χρεώνετε στον εαυτό σας, φέρτε στο μυαλό σας αυτά που σας κάνουν ξεχωριστό!

Βήμα 2: Αλλάξτε τον τρόπο που μιλάτε στον εαυτό σας!

Ένας ψυχολόγος είχε πει κάποτε ότι “αν μιλούσαμε στους φίλους μας με τον ίδιο τρόπο που μιλάμε στον εαυτό μας, πιθανότατα να μην είχαμε καθόλου φίλους!”. Όταν μιλάτε στον εαυτό σας, αν οι σκέψεις σας είναι κυρίως αρνητικές ( και δεν κάνετε τίποτα για να τις αλλάξετε), αναμένεται να περάσετε δύσκολα στην ζωή σας. Για να διορθώσετε αυτή τη κακή συνήθεια, θα πρέπει να μάθετε να εντοπίζετε τις στιγμές που εκδηλώνεται, και συνειδητά να κοντράρετε αυτές τις αρνητικές και παράλογες σκέψεις.

Βήμα 3: Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας!

 Σε αυτόν τον κόσμο όπου όλοι και όλα φαίνεται να είναι σε μια μόνιμη βιασύνη, οι περισσότεροι από εμάς δεν δίνουμε  στους εαυτούς μας προτεραιότητα. Με τον ίδιο τρόπο που κάνετε τους άλλους να αισθάνονται καλά όταν γίνονται αντικείμενο της φροντίδας σας, έτσι και η  φροντίδα του εαυτού σας θα φέρει αντίστοιχα όμορφα συναισθήματα. Διαθέστε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα κάθε μέρα για τον εαυτό σας για να κάνετε πράγματα που αγαπάτε (και μην βιαστείτε να πείτε ότι δεν έχετε χρόνο…έστω και 15 λεπτά την ημέρα είναι σημαντικά). Δίνοντας προσοχή στον εαυτό σας είναι αποδεδειγμένο ότι θα βελτιωθεί η αυτοεκτίμηση και το συναίσθημα προσωπικής σας αναβάθμισης.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει