Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
1

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής στα Άνω Πατήσια

8 Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές κοντά στα Άνω Πατήσια

Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Ζήκου Αγγελική - Μαρία

Ψυχολόγος
Τραλλέων 138-140, Γαλάτσι
9.7

Βαθμολογία από 16 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 16 χρήστες

Συνιστάται ανεπιφύλακτα, διότι νοιώθεις ασφάλεια αφου δημιουργείται ένα "πλέγμα" εμπιστοσύνης.

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

3 Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές στα Άνω Πατήσια χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές Άνω Πατήσια

Ο Ψυχολόγος ασχολείται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχικές & διανοητικές λειτουργίες) και ειδικά με την αντιμετώπιση και τη θεραπεία διαφόρων ψυχολογικών διαταραχών & προβλημάτων που δυσκολεύουν τη ζωή του ατόμου (άγχος, φοβίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες στην επικοινωνία κ.α.)
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Ψυχολόγο - Ψυχοθεραπευτή στα Άνω Πατήσια με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Νυχτερινές κρίσεις πανικού

Γράφει ο Μανουλάκας Βασίλης, Ψυχολόγος και συνεργάτης του doctoranytime.gr

Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, τα άτομα που υποφέρουν από κρίσεις πανικού, να βιώνουν τα συμπτώματα και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Οι έρευνες δείχνουν ότι το 30 με 45 % των ατόμων αυτών εμφανίζουν επαναλαμβανόμενες κρίσεις πανικού στον ύπνο, που διαφέρουν από την άπνοια ή τη ένταση μετά από κάποιο όνειρο ή εφιάλτη. Το άτομο ξυπνά μέσα στη νύχτα και βρίσκεται ήδη σε κατάσταση πανικού (όχι μετά από λίγη ώρα ή λόγω ενός έντονου ήχου), κατά τη διάρκεια της οποίας βιώνει μία ξαφνική και διακριτή περίοδο έντονου φόβου ή δυσφορίας, η οποία συνοδεύεται από μία πληθώρα γνωστικών και σωματικών συμπτωμάτων, όπως είναι η ταχυκαρδία, το τρέμουλο, η ζάλη, η εφίδρωση, το σφίξιμο στο στήθος, η δυσκολία στην αναπνοή, ο κόμπος στο λαιμό, ο φόβος του θανάτου, ή της έλλειψης ελέγχου. Πολύ συχνά μπορεί να πεταχτεί από το κρεβάτι, να φωνάξει, ή να ζητήσει βοήθεια.

Στις ημερήσιες κρίσεις πανικού η φυσιολογική σωματική διέγερση (π.χ. ταχυκαρδία, δύσπνοια, σφίξιμο στο στήθος, τρέμουλο, εφίδρωση), που μπορεί να προέλθει από καθημερινές δραστηριότητες, όπως η γυμναστική, το περπάτημα, το κουβάλημα αντικειμένων, οι  δουλειές στο σπίτι, ο καφές, το τσιγάρο, συνδέεται με το άγχος. Τα άτομα παρερμηνεύουν τη διέγερση αυτή ως κάποια ενδεχόμενη καταστροφή, π.χ. «παθαίνω έμφραγμα», «θα πεθάνω», «τρελαίνομαι», κάτι που αυξάνει το άγχος και προκαλεί ακόμα εντονότερα σωματικά συμπτώματα, καθώς και περαιτέρω παρερμηνεία. Αυτός ο φαύλος κύκλος έχει ως αποτέλεσμα η παραμικρή σωματική διέγερση να καταλήγει σε κρίση πανικού και τα άτομα να αφιερώνουν όλο και περισσότερο χρόνο στην παρατήρηση των σωματικών τους αισθήσεων (π.χ. στην αναπνοή, στους καρδιακούς παλμούς, σε διάφορους σωματικούς πόνους ή ενοχλήσεις).

Στις νυχτερινές κρίσεις πανικού τα άτομα έχουν ήδη ξεκινήσει να αγχώνονται πριν από τον ύπνο με σκέψεις ότι «μπορεί να πάθω έμφραγμα στον ύπνο μου», «δε θα μπορώ να αναπνεύσω», ή «πάλι θα πάθω κρίση πανικού στον ύπνο». Κατά τη διάρκεια του ύπνου μπορεί να παρερμηνεύσουν τη φυσιολογική σωματική διέγερση ως «σημάδι ότι πεθαίνω», «παθαίνω έμφραγμα», ή «θα μου κοπεί η ανάσα». Δυσκολεύονται να σκεφτούν ότι μπορεί να προήλθε από άλλα φυσικά αίτια, όπως το στρες ή το άγχος μέσα στην ημέρα, τη χρήση διεγερτικών ουσιών πριν τον ύπνο (π.χ. αλκοόλ, καφές, τσιγάρο, άλλες ουσίες), έντονα όνειρα, ή τον ίδιο τον φόβο ότι θα τους ξανασυμβεί.

Πολύ συχνά χρησιμοποιούν συγκεκριμένες συμπεριφορές ώστε να αποφύγουν το έντονο άγχος, όπως να κοιμούνται με την τηλεόραση ανοιχτή, να έχουν ανοιχτό το φως του δωματίου, να κοιμούνται μαζί με άλλους, να καθυστερούν πολύ να κοιμηθούν, ή ακόμα και να κοιμούνται ελάχιστα ή και καθόλου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να συντηρείται το πρόβλημα, μιας και οι αρνητικές σκέψεις και το άγχος παραμένουν, ενώ η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει πολλά και σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα.

Ο πανικός, όπως είδαμε, έχει γνωστικά (σκέψεις), σωματικά, και συμπεριφορικά συμπτώματα. Η γνωστική συμπεριφορική θεραπεία αντιμετωπίζει κάθε κατηγορία συμπτωμάτων. Μέσα από τις ασκήσεις χαλάρωσης και τη διαφραγματική αναπνοή μαθαίνουμε να ελέγχουμε πότε το σώμα μας είναι σε ένταση και τρόπους ώστε να μπορούμε να χαλαρώσουμε. Αναγνωρίζουμε τις αρνητικές σκέψεις και εικόνες που μπορεί  να έχουμε, και αξιολογούμε κατά πόσο είναι ρεαλιστικές και μας βοηθούν ώστε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Σταματάμε σταδιακά τις συμπεριφορές αποφυγής και ιεραρχούμε τις καταστάσεις που μας προκαλούν άγχος, από την πιο ήπια έως την πιο σοβαρή, ώστε να αρχίσουμε να κάνουμε έκθεση από τις πιο χαμηλές στις πιο υψηλές. Παράλληλα, εξετάζουμε τις συνήθειες που έχουμε πριν κοιμηθούμε (π.χ. φαγητό ή αλκοόλ πριν τον ύπνο, άτακτο πρόγραμμα ύπνου), ώστε να αξιολογήσουμε κατά πόσο μας διευκολύνουν σε έναν εύκολο και άνετο ύπνο.

Η αποκατάσταση του υγιούς ύπνου είναι από τα πιο βασικά σημεία στη θεραπεία οποιασδήποτε διαταραχής. Άλλωστε, όπως είδαμε, η έλλειψη ή οι δυσκολίες στον ύπνο συντηρούν τα συμπτώματα και μπορεί να μας δημιουργήσουν ακόμη σοβαρότερα προβλήματα.

Δε βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ