Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
12

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές στο Μαρούσι

Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Βαλαβάνης Κωνσταντίνος

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας - Ψυχοθεραπευτής
Στρατηγού Λέκκα 10, Μαρούσι
9.7

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Αξιόλογος, ευγενικός, προσιτός

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Τορνάρη Εύα

Σύμβουλος ψυχικής υγείας
28ης Οκτωβρίου 4 (Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ), Μαρούσι
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Από την πρώτη συνεδρία με έκανε να νιώσω άνετα με τον τρόπο προσέγγισής της. Ήταν πολύ ανθρώπινη και με άκουγε πραγματικά. Την συνιστώ και θα συνεχίσω να την επισκέπτομαι.

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Δωρεάν η 1η αναγνωριστική επίσκεψη. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Χανιώτη Έλλη-Μαρία

Ψυχολόγος
Βορέα 6, Μαρούσι
9.3

Βαθμολογία από 6 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.3

Βαθμολογία από 6 χρήστες

Πραγματική επαγγελματίας με ζεστό και γεμάτο έμπιστοσύνη λόγο. Η γνώση της με εντυπωσίασε.

περισσότερα

28 Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές κοντά στο Μαρούσι

Μαυρουκλή Ελένη

Ψυχολόγος
28ης Οκτωβρίου 21, Νέα Ιωνία
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Αν και είχα αγωνία για το πρώτο ραντεβού όλα πήγαν πολύ καλά! Ήταν προσιτή, γλυκειά κι έδειξε να με καταλαβαίνει απόλυτα. Θα ξαναπάω, την συστήνω ανεπιφύλακτα!

περισσότερα

Χαρλαύτη Μαριάννα

Ψυχολόγος
Γράμμου 46, Βριλήσσια
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Η εμπειρία μου με τη γιατρό ήταν πολύ καλή, μόνο θετικά σχόλια θα μπορούσα να έχω. Συνολικά, έμεινα αρκετά ικανοποιημένος.

περισσότερα

Ψυχολόγοι - Ψυχοθεραπευτές Μαρούσι

Ο Ψυχολόγος ασχολείται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχικές & διανοητικές λειτουργίες) και ειδικά με την αντιμετώπιση και τη θεραπεία διαφόρων ψυχολογικών διαταραχών & προβλημάτων που δυσκολεύουν τη ζωή του ατόμου (άγχος, φοβίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες στην επικοινωνία κ.α.)
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Ψυχολόγο - Ψυχοθεραπευτή στο Μαρούσι με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Ψυχολογία και ανεργία. Δυναμώνοντας μέσα σε συνθήκες κρίσης

Η ανεργία, εκτός από τις προφανείς δραματικές επιπτώσεις στο βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων, έχει αδιαφιλονίκητα σοβαρές συνέπειες και στην ψυχική διάθεση και τη λειτουργικότητα του ατόμου.  Πολλές φορές, μια απότομη απώλεια της εργασίας ή η μακροχρόνια ανεργία μπορεί να ευνοήσουν την εκδήλωση ψυχικών ασθενειών, όπως η κατάθλιψη ή οι αγχώδεις διαταραχές. Ωστόσο, είναι σημαντικό για έναν άνθρωπο που βρίσκεται μπροστά σε αυτή τη δυσκολία να εντοπίσει τις δυνατότητες που έχει να δράσει, όχι μέσα από μια στάση θύματος αλλά μέσα από την ενεργητική στάση απέναντι στην πρόκληση της ανεργίας.

Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της ανεργίας.

Η έρευνες έχουν δείξει ότι η απώλεια της εργασίας, η υποασπασχόληση και η μακρόχρονη ανεργία είναι καταστάσεις που σχετίζονται με σωματικά αλλά και ψυχικά συμπτώματα. Τέτοιες ψυχικές εκφράσεις μπορεί να είναι το καταθλιπτικό συναίσθημα, το διαρκές άγχος, οι κρίσεις πανικού και τα ψυχοσωματικά συμπτώματα -όπως η κούραση και ο πονοκέφαλος. Χρειάζεται να τονίσουμε ότι δεν είναι αφύσικο κανείς να νιώθει θλίψη ή απογοήτευση από την απώλεια της εργασίας του- ειδικά σήμερα αυτό είναι μια πραγματικότητα για ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό του πληθυσμού και ειδικά των νέων.

Ο βασικότερος λόγος που η ανεργία ή η απώλεια της εργασίας μας επιβαρύνει ψυχολογικά είναι γιατί επηρεάζει ορισμένους από τους βασικούς ψυχολογικούς μας «δείκτες» όπως το αίσθημα του ελέγχου, την αυτoεκτίμηση, την ταυτότητα, το νόημα ζωής, το αίσθημα ασφάλειας. Με άλλα λόγια, η ανεργία μας κάνει να αισθανόμαστε ότι δεν ελέγχουμε την πορεία μας, ότι δεν αξίζουμε ή ότι δεν είμαστε αρκετά αποτελεσματικοί. Ταυτόχρονα, προσβάλλει την αίσθηση της προσωπικής μας ταυτότητας και σε κάποιες περιπτώσεις μας κάνει να αναρωτιόμαστε ακόμα και ποιο νόημα έχει να ζούμε.

Πώς λοιπόν μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει αυτή την επώδυνη φάση ζωής; Οι έρευνες δείχνουν ότι υπάρχουν συνθήκες και στρατηγικές που μπορεί να αυξήσουν τις πιθανότητες για μια καλύτερη αξιοποίηση περιόδου της ανεργίας.

Συγκεκριμένα :
  • οι άνθρωποι που έχουν μια θετική αξιολόγηση εαυτούτείνουν να βιώνουν καλύτερα την περίοδο της ανεργία αλλά και να εξέρχονται πιο γρήγορα από αυτή. Να σημειωθεί ότι η αυτοεκτίμηση είναι η αντίληψη του εαυτού ως άξιου, ικανού και αγαπητού ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες. Όσο λιγότερη αυτοεκτίμηση έχει ένας άνθρωπος τόσο περισσότερο θα τείνει να ταυτίζει την ανεργία με την ταυτότητά του («είμαι άνεργος άρα άχρηστος»), γεγονός που τον απομακρύνει από την επίλυση του προβλήματος.
  • Η «φυσιολογιοκοποίηση» της κατάστασης είναι πολύ πιο χρήσιμη από την αυτομομφή. Πολλοί άνθρωποι που δεν εργάζονται, υποαπασχολούνται ή έχασαν την δουλειά τους έχουν την τάση να νομίζουν ότι συμβαίνει μόνο σε αυτούς. Αρκεί να θυμίσουμε ότι το περίπου το 30% του πληθυσμού στην Ελλάδα είναι άνεργοι. Αυτό δεν σημαίνει απάθεια απέναντι στις προκλήσεις της ζωής, αλλά μια παραδοχή ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε όλες τις εξωτερικές συνθήκες. Δεν ωφελεί λοιπόν να αυτομαστιγωνόμαστε, αντίθετα οφείλουμε να απαλλάξουμε τον εαυτό μας από αυτό το επιπλέον βάρος.
  • Δείξτε ανοχή στα συναισθήματα. Είναι μάταιο να προσπαθούμε να μην νιώσουμε αρνητικά συναισθήματα. Όπως σε κάθε απώλεια, έτσι και με την απώλεια της εργασίας χρειάζεται να δώσουμε χώρο και χρόνο στα αρνητικά συναισθήματα, να πενθήσουμε, να θυμώσουμε, να νιώσουμε θλίψη.
  • Κοινωνικό δίκτυο και όχι κοινωνική απομόνωση. Οι έρευνες δείχνουν ότι ένας σημαντικός λόγος παράτασης της ανεργίας είναι ο σταδιακός κοινωνικός περιορισμός του ατόμου, που αισθάνεται ντροπή ή ενοχή μέσα σε κοινωνικές καταστάσεις που μέχρι τώρα του έδιναν χαρά. Αντίθετα, η διεύρυνση του κοινωνικού δικτύου και του υποστηρικτικού πλαισίου του ατόμου μπορούν να ανατρέψουν τις αρνητικές ψυχολογικές επιπτώσεις αλλά και να αυξήσουν τις πιθανότητες πιο γρήγορης εξόδου από την ανεργία.
  • Καθιερώστε ημερήσιο πρόγραμμα. Η διατήρηση μιας καθημερινής ρουτίνας μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση της συναισθηματικής πίεσης και στην αποτελεσματικότερη οργάνωση του χρόνου.
  • Βάλτε μικρούς στόχους και βρείτε έναν καλό ρυθμό. Δεν χρειάζεται να βρείτε δουλειά «εδώ και τώρα». Διαμορφώστε ένα πλάνο αναζήτησης εργασίας βάζοντας συγκεκριμένους και εφικτούς στόχους.

Επαναπροσδιορίστε τις προτεραιότητες σας. Η ζωή δεν είναι μόνο η δουλειά. Σκεφτείτε όσα δεν σας ευχαριστούσαν στην προηγούμενη εργασία καθώς και δραστηριότητες που θέλατε να κάνετε αλλά δεν είχατε το χρόνο. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πόσα άλλα πράγματα μπορεί να είναι να εξίσου σημαντικά για σας και να χρειάζονται την ενέργεια και το χρόνο σας. Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που μέσα από την απώλεια της δουλειάς τους, ανακάλυψαν ή επένδυσαν στο αντικείμενο που πραγματικά τους ενδιέφερε με πολύ θετικά αποτελέσματα.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει