Πώς λειτουργεί το σύστημα αξιολογήσεων στο doctoranytime

Εδώ ο ενδιαφερόμενος χρήστης μπορεί να διαβάσει όλη τη διαδικασία της αξιολόγησης και να αντιληφθεί πώς εξασφαλίζεται 100% η διαφάνεια και η αντικειμενικότητα των αξιολογήσεων.

Το doctoranytime εισήγαγε τις αξιολογήσεις ως ένα μέσο βοήθειας ασθενών και γιατρών. Η διαδικασία των αξιολογήσεων των γιατρών διαφέρει κατά πολύ από τους άλλους κλάδους, καθώς ο τομέας της υγείας, τον οποίον εμείς στο doctoranytime υπηρετούμε, έχει ιδιαιτερότητες που σεβόμαστε.

Στόχος και φιλοσοφία μας είναι να παρέχουμε σε κάθε ενδιαφερόμενο αμερόληπτες, επαληθευμένες αξιολογήσεις που θα μπορεί να εμπιστευθεί και να λάβει υπόψιν του κατά τη σημαντική διαδικασία επιλογής γιατρού.

Παρακάτω παρατίθενται ερωτήσεις που προκύπτουν συχνά (FAQ) και εξηγούν όλη τη λογική που είναι στημένο το σύστημα των αξιολογήσεων του doctoranytime.

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι οι αξιολογήσεις στο doctoranytime;

To doctoranytime παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη που έχει κλείσει ραντεβού σε γιατρό να αξιολογήσει την επίσκεψη που έκανε στον γιατρό με βάση ένα ερωτηματολόγιο που του αποστέλλεται, αλλά και με ανοιχτά σχόλια στα οποία περιγράφει την εμπειρία του ραντεβού. Επιπλέον ένας χρήστης – επισκέπτης μπορεί να αφήσει την αξιολόγηση του κατόπιν της έννομης συναίνεσης που έχει δώσει απευθείας σε προβαλλόμενο γιατρό.

Ο χρήστης/ ασθενής μπορεί να γράψει και να στείλει την αξιολόγηση του. Η αξιολόγηση αυτή περνάει από έλεγχο προκειμένου να διαπιστωθεί ότι δεν παραβιάζονται οι όροι χρήσης που προστατεύουν τον χρήστη από το να δημοσιεύσει κάτι που δεν επιτρέπεται δια νόμου, όπως για παράδειγμα αξιολόγηση επί της επιστημονικής πρακτικής και μεθόδου θεραπείας του γιατρού.

Οι αξιολογήσεις που δημοσιεύονται βοηθούν εκατομμύρια άλλους χρήστες του doctoranytime να επιλέξουν τον κατάλληλο γιατρό για εκείνους.

Πώς μπορώ να αφήσω αξιολόγηση για ένα ραντεβού;

Για να μπορέσεις να αξιολογήσεις το ραντεβού σου θα πρέπει να το έχεις κλείσει μέσω του doctoranytime. Μια μέρα μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού σου θα λάβεις email με τη φόρμα αξιολόγησης, καθώς και υπενθύμιση 7 ημέρες μετά. Μπορείς να αξιολογήσεις το ραντεβού σου και μέσα από την προσωπική σου σελίδα, επιλέγοντας την ενότητα "Τα ραντεβού μου".

Η διαδικασία της αξιολόγησης είναι ενεργή 30 ημέρες από τη μέρα πραγματοποίησης του ραντεβού. Ο λόγος που μπορεί να αξιολογήσει μόνο αυτός που έχει κλείσει μέσω doctoranytime το ραντεβού του είναι για να εξασφαλιστεί η διαφάνεια και για να γνωρίζουμε ότι το ραντεβού όντως πραγματοποιήθηκε.

Στην περίπτωση που ο χρήστης – επισκέπτης έχει δώσει την έννομη συγκατάθεση του απευθείας σε προβαλλόμενο γιατρό τότε χρειάζεται απλά να συμπληρώσει μια φόρμα που θα λάβει σε χρόνο που ορίζεται από το ιατρείο.

Έχω συμπληρώσει τη φόρμα αξιολόγησης. Γιατί δεν εμφανίζεται στο προφίλ του γιατρού/επαγγελματία υγείας;

Οι αξιολογήσεις δεν εμφανίζονται αυτόματα στο προφίλ του γιατρού/επαγγελματία υγείας, καθώς απαιτείται έγκριση από την ομάδα του doctoranytime, ώστε να είναι σύμφωνες με τους όρους χρήσης της υπηρεσίας παράγραφος 4. Στην περίπτωση που η ομάδα του doctoranytime χρειαστεί διευκρινίσεις θα επικοινωνήσει μαζί σου μέσω email. Μόλις εγκριθεί η αξιολόγηση σου και γίνει ορατή στο προφίλ του γιατρού/επαγγελματία υγείας θα λάβεις ενημέρωση μέσω e-mail.

Στο doctoranytime ανεβαίνουν μόνο οι θετικές αξιολογήσεις;

Όχι φυσικά. Ο στόχος του doctoranytime είναι να μεταφέρει την πιο ακριβή, αληθή και ανόθευτη από κακόβουλες προθέσεις εικόνα του ραντεβού του ασθενούς, ώστε να βοηθήσει και εκατομμύρια άλλους ασθενείς που προσπαθούν να επιλέξουν τον κατάλληλο γιατρό. Οι αξιολογήσεις δεν εξυπηρετούν κανέναν άλλο σκοπό, γι’ αυτό και ανεβαίνουν όλες ανεξαιρέτως θετικές, αρνητικές και ουδέτερες.

Επεμβαίνει το doctoranytime στις αξιολογήσεις;

Το doctoranytime διαθέτει μια ολόκληρη ομάδα που διαβάζει όλες τις αξιολογήσεις αναλυτικά, με μοναδικό σκοπό να προστατεύσει την αξιοπιστία της διαδικασίας της αξιολόγησης, αλλά και τον ίδιο τον αξιολογητή από το να παραβεί τους όρους χρήσης που πρακτικά συνεπάγεται παραβίαση νόμων που έχουν τεθεί από το κράτος. Όλους αυτούς τους όρους μπορείς να τους διαβάσεις στους Όρους Χρήσης παράγραφος 4. Ένα παράδειγμα είναι τα σχόλια επί της επιστημονικής/ιατρικής πρακτικής που ακολούθησε ο γιατρός. Αυτό για να αποδειχθεί πρέπει να γίνει άρση του ιατρικού απορρήτου και να έρθουν στην επιφάνεια λεπτομέρειες που για την προστασία του ασθενούς απαγορεύονται δια νόμου. Καμία άλλη παρέμβαση δεν γίνεται σε όσα γράφει ο ασθενής στην αξιολόγησή του.

Υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί μία αξιολόγηση να μην ανέβει;

Να είσαι σίγουρος ότι ανεβαίνουν όλες οι αξιολογήσεις. Για να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις παραβεί κάποιον από τους όρους πρόσεξε παρακάτω ποια σχόλια δεν γίνονται αποδεκτά:

  • Βλάσφημο υλικό. Δεν δημοσιεύεται οποιοδήποτε σχόλιο έχει προσβλητικό ή βλάσφημο χαρακτήρα.
  • Προσωπικά δεδομένα: Από τις αξιολογήσεις αφαιρούνται οποιουδήποτε είδους προσωπικά δεδομένα. Η προστασία των προσωπικών σου δεδομένων είναι κύριο μέλημα μας. Γι’ αυτό δεν θα δεις ποτέ μέσα σε αξιολογήσεις στοιχεία όπως ονόματα, τηλέφωνα, emails κλπ.
  • Τιμές και αποδείξεις: Μπορείς να εκφράσεις τη γνώμη σου επί της τιμολογιακής πολιτικής του γιατρού ή επί της σχέσης αξίας τιμής που λαμβάνεις, αλλά δεν μπορούμε να ανεβάσουμε σχόλια που σχετίζονται με την οικονομική συναλλαγή που είχες με τον γιατρό. Κάτι τέτοιο θα ξέφευγε από τα όρια του doctoranytime. Για παράδειγμα, αν έχεις κλείσει ραντεβού έχοντας στο μυαλό σου ότι θα κάνεις μια συγκεκριμένη εξέταση, αλλά ο γιατρός κατά την επίσκεψη διαπιστώσει ότι πρέπει να κάνεις κάποια άλλη ή να τη συνδυάσεις και με κάποια άλλη, τότε το κόστος της επίσκεψης ενδέχεται να τροποποιηθεί από αυτό που είχες προεπιλέξει. Το σημαντικό είναι να ακολουθηθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να στείλεις την αξιολόγησή σου ή το σχόλιό σου και εμείς θα ενημερώσουμε το γιατρό.

    Απόδειξη: Tο δικαίωμα σου να λάβεις απόδειξη το προστατεύει ο νόμος και έτσι μπορείς να την ζητήσεις ελεύθερα από τον γιατρό. Σου υπενθυμίζουμε ότι έχεις το δικαίωμα να μην πληρώσεις, αν δεν λάβεις απόδειξη.

  • Σχόλια για τη θεραπεία ή την διάγνωση: Είναι εξαιρετικά σημαντικό να μοιραστείς τα συναισθήματα που σου προκάλεσε η διαχείριση του θέματός σου από τον γιατρό. Όμως αυτό που δεν μπορεί να δημοσιευθεί είναι σχόλια επί της ορθότητας ή επιτυχίας της διάγνωσης ή της θεραπείας. Αυτά είναι θέματα που για να αποδειχθούν απαιτούν την άρση του ιατρικού απορρήτου για να έρθουν στην επιφάνεια όλα τα στοιχεία που αφορούν την κατάσταση της υγείας σου και έπειτα εκτεταμένη μελέτη από άλλους γιατρούς προκειμένου να διαπιστωθεί ιατρική αμέλεια ή λάθος. Σε κάθε περίπτωση είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί στα πλαίσια μιας αξιολόγησης ενός ραντεβού.
  • Προωθητικό υλικό: Tο doctoranytime αποτελεί την πιο αξιόπιστη πηγή για τον ασθενή, ώστε να βρει και να επιλέξει τον καταλληλότερο γιατρό για εκείνον. Δεν είναι διαφημιστικό μέσο. Κάθε προσπάθεια διαφήμισης του γιατρού μέσω των αξιολογήσεων, απορρίπτεται.

Ο γιατρός λαμβάνει γνώση των αξιολογήσεων;

Η διαδικασία αξιολογήσεων του doctoranytime προβλέπει ο γιατρός να λαμβάνει γνώση της αξιολόγησης του ασθενούς μέσω email την ίδια στιγμή που την παραλαμβάνει και το doctoranytime. Με αυτόν τον τρόπο ο γιατρός γνωρίζει την άποψη του ασθενούς για το συγκεκριμένο ραντεβού και μπορεί να λύσει οποιεσδήποτε απορίες ή και παρεξηγήσεις κατά της διάρκεια του ραντεβού όπως για παράδειγμα γιατί το κόστος της επίσκεψης διέφερε από αυτό που περίμενε ο ασθενής ή είχε ενημερωθεί μέσω doctoranytime.

Eπίσης, από τη στιγμή που έχει ανέβει μία αξιολόγηση ο γιατρός έχει τη δυνατότητα να απαντήσει, πάντα σεβόμενος τους όρους χρήσης αλλά και τον κώδικα δεοντολογίας που προβλέπει να μην αποκαλύπτονται προσωπικά δεδομένα, καθώς και να μην προσβάλλεται το ιατρικό απόρρητο.

Γιατί η διαδικασία είναι τόσο χρονοβόρα και έχει τόσα στάδια;

Η διασφάλιση της διαφάνειας και της αντικειμενικότητας και η προστασία και των δύο εμπλεκόμενων μερών (ασθενούς και γιατρού) απαιτεί επιμελή μελέτη της κάθε αξιολόγησης ξεχωριστά. Η ομάδα του docotoranytime διαχειρίζεται έναν τεράστιο όγκο αξιολογήσεων και πολλές φορές έρχεται σε επαφή με τον ασθενή και τον γιατρό για να διερευνήσει περαιτέρω την υπόθεση και να μην αδικηθεί κάποιο μέρος. Όμως στο τέλος, η αξιολόγηση ανεβαίνει και είμαστε 100% σίγουροι ότι έχουμε ανεβάσει μια πραγματική, επαληθευμένη και αξιόπιστη αξιολόγηση που θα βοηθήσει τους χρήστες.

Πώς μπορώ να κάνω την αξιολόγησή μου να είναι πιο βοηθητική για τους χρήστες;

  • Γράψε αυτά που θα ήθελες εσύ να διαβάσεις ως χρήστης που ψάχνει γιατρό.
  • Απόφυγε τα άκρα στην έκταση του κειμένου. Μην είσαι υπερβολικά λακωνικός/ή αλλά ούτε και υπερβολικά αναλυτικός/ή.
  • Σκέψου αν κάποιο πολύ προσφιλές σου πρόσωπο σε ρωτούσε την άποψή σου τι θα του έλεγες γι’ αυτόν τον γιατρό, θα τον πρότεινες;
  • Να είσαι ακριβής στις περιγραφές σου. Περίγραψε τα συναισθήματα σου για την συγκεκριμένη επίσκεψη, αισθάνθηκες ότι σε σέβονται, ότι σε αντιμετωπίζουν όπως θα ήθελες και πώς είναι αυτό που θα ήθελες. Τι έκανε εσένα να επιλέξεις αυτόν τον γιατρό. Επιβεβαιώθηκε το κριτήριό σου; Όσο πιο αναλυτικός/ή είσαι σε αυτό το κομμάτι τόσο πιο εύκολα μπορεί κάποιος να ταυτιστεί μαζί σου και τελικά να βοηθηθεί να επιλέξει γιατρό.

Γιατί να εμπιστευθώ το σύστημα αξιολογήσεων του doctoranytime ειδικά όταν βλέπω τόσες θετικές αξιολογήσεις;

Στο doctoranytime δημιουργήσαμε ένα σύστημα αξιολογήσεων που να δίνει την σωστή και αξιόπιστη πληροφορία στον ασθενή με τον πιο συγκροτημένο και ελεγμένο τρόπο. Το δομήσαμε έτσι από την αρχή και συνεχώς το βελτιώνουμε, ώστε να παίρνουμε όσο πιο ακριβή και βοηθητικά στοιχεία μέσα από το ραντεβού χωρίς όμως να παραβιάζονται νόμοι και κανόνες.

Α. Οι αξιολογήσεις του doctoranytime προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από επιβεβαιωμένους χρήστες. Η επιβεβαίωση του χρήστη έχει γίνει μέσω του κινητού του τηλεφώνου, όπου λαμβάνει κατά το ραντεβού έναν μοναδικό κωδικό και γίνεται μετά το ραντεβού μέσω διασταύρωσης των στοιχείων με τον γιατρό. Ο λόγος που οι χρήστες είναι επιβεβαιωμένοι είναι ακριβώς για να διασφαλίζεται οποιαδήποτε κακόβουλη πράξη ή παραβίαση του αδιάβλητου της διαδικασίας αξιολογήσεων.

Β. Στο doctoranytime μπορεί να δεις αναλογικά λιγότερες αρνητικές αξιολογήσεις απ’ ότι βλέπεις σε άλλου είδους υπηρεσίες όπως ταξιδιωτικές ή υπηρεσίες φαγητού. Αυτό συμβαίνει γιατί το doctoranytime είναι μία υπηρεσία που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας, σε ένα χώρο που το αίσθημα ευθύνης αλλά και το αποτύπωμα που μπορεί να αφήσει κάποιο λάθος είναι σημαντικό και μεγάλο. Ως εκ τούτου όλοι οι φορείς είναι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένοι και προσεκτικοί. Σπάνια κάποιος γιατρός ή επαγγελματίας υγείας μπορεί να συνεχίσει να δραστηριοποιείται παραβιάζοντας κανόνες και νόμους απλούς ή πιο σημαντικούς. Εξάλλου το doctoranytime φροντίζει να ελέγχει με ποιους γιατρούς συνεργάζεται και ταυτόχρονα λύει τη συνεργασία όταν ο γιατρός έχει αποκλίνουσα συμπεριφορά από τα αποδεκτά όρια (παράδειγμα: καπνίζει μέσα στο χώρο του ιατρείου κλπ).

Γιατί η αξιολόγησή μου είναι ανώνυμη και πώς διασφαλίζεται ότι όντως υπάρχω;

Η αξιολόγηση είναι ανώνυμη, γιατί εμείς στο doctoranytime προστατεύουμε τα προσωπικά σου δεδομένα. Δεν θέλουμε να σε εκθέσουμε. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία σου για να βοηθήσουμε άλλους ανθρώπους. Η ταυτοποίηση των στοιχείων σου έχει γίνει ήδη από τη διαδικασία του ραντεβού.

EU Ψηφιακή Ελλάδα ΕΣΠΑ 2011 - 2014

Μέσω της δράσης ICT4Growth, η επιχείρηση ενισχύθηκε στο πλαίσιο του
Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» & του ΠΕΠ Αττικής.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει