Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
Έχεις πάρει όλες τις βεβαιώσεις για τη νέα χρονιά ή τις αθλητικές σου δραστηριότητες; Εξασφάλισέ τις με €10 από τους γιατρούς του doctoranytime!
Βεβαιώσεις με €10 για παιδιά & ενήλικες
ΔΕΣ ΠΩΣ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
2

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στην Νέα Σμύρνη

Καραΐσκος Ιωάννης

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
25ης Μαρτίου 4, Νέα Σμύρνη
9.8

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Πολυ φιλικος και επεξηγηματικος!Εξηγει τα παντα και λυνει οποιεσδηποτε αποριες!Τον συστηνω ανεπιφυλακτα!!!

περισσότερα

Τσάκου Εύα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ομήρου 48, Νέα Σμύρνη
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Πολύ ζεστό το περιβάλλον, πολύ καλή στην δουλειά της..

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Προετοιμασία 1ης Συνεδρίας: Συνιστάται η μη λήψη τροφής και νερού 3 ώρες πριν το ραντεβού. Οι γυναίκες δεν ενδείκνυται να πραγματοποιήσουν την 1η επίσκεψη κατά την περίοδο της έμμηνου ρύσεως.

3 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στην Νέα Σμύρνη

Λαμπρινού Χριστίνα-Πωλίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 127, Καλλιθέα
10.0

Βαθμολογία από 4 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 4 χρήστες

Πολύ επαγγελματίας, καταρτισμένη και φιλική! Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Γίνεται μέτρηση τοπικού λίπους 5 σημείων στο σώμα για προσδιορισμό της μυϊκής μάζας και ενυδάτωσης, παρέχοντας επαρκείς πληροφορίες για μια λεπτομερή έκθεση προόδου.

1 Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Νέα Σμύρνη χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Νέα Σμύρνη

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στην Νέα Σμύρνη με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Το ξέρεις ότι όταν κοιμάσαι αδυνατίζεις πιο εύκολα; Δες και τα άλλα 8 οφέλη του ύπνου στην υγεία σου

Μήπως ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που όταν ξυπνούν το πρωί ανυπομονούν να ξανάρθει το βράδυ για να κοιμηθούν; Μήπως νιώθεις ότι ο ύπνος που κάνεις δεν αρκεί;

Τότε μάλλον θα πρέπει να περνάς περισσότερο χρόνο στην αγκαλιά του Μορφέα… Φρόντισε λοιπόν να εξασφαλίσεις λίγες ώρες παραπάνω για τον ύπνο σου, γιατί τα οφέλη του είναι πολλαπλά και θα δεις τη ζωή σου να αλλάζει προς το καλύτερο από τη μια μέρα στην άλλη!

Διάβασε παρακάτω για ποιους λόγους θα πρέπει να εξασφαλίσεις στον εαυτό σου έναν ήσυχο και πολύωρο ύπνο, χωρίς διακοπή!

Μειώνει την πιθανότητα κατάθλιψης

Ο ύπνος θα σε βοηθήσει να ξεκουραστείς. Η έκκριση μελατονίνης κατά τη διάρκειά του είναι αποτελεσματική για την αντιμετώπιση της εποχικής κατάθλιψης. Όταν είμαστε κουρασμένοι και δεν μπορούμε να αποδώσουμε σωστά στις απαιτήσεις της καθημερινότητας αγχωνόμαστε περισσότερο για να τα προλάβουμε όλα. Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, σήκω από το κρεβάτι και κάνε κάτι άλλο. Μην πέφτεις για ύπνο χωρίς να νυστάζεις, γιατί το πιο πιθανό είναι να εκνευριστείς και μην μπορέσεις να κοιμηθείς. Αν σε καταβάλλει το άγχος, μπορείς να πιείς ένα χαλαρωτικό αφέψημα όπως χαμομήλι ή βαλεριάνα. Προσπάθησε να αποφεύγεις τα βαριά γεύματα και την καφεϊνη μετά τις 7 το απόγευμα. Έτσι, ακόμη και αν γενικά είσαι αγχώδης, θα μπορέσεις να εξασφαλίσεις έναν πιο ήσυχο ύπνο.

Μας κρατάει σε εγρήγορση

Μετά από έναν καλό ποιοτικά ύπνο, ο εγκέφαλός μας είναι πιο εύκολο να ξυπνήσει και να παραμείνει σε εγρήγορση για πολλές ώρες. Έχουμε περισσότερη ενέργεια και καταφέρνουμε να είμαστε πιο χαρούμενοι και δυνατοί. Φυσικά, σε συνδυασμό με τη γυμναστική μπορεί να μας χαρίσει ακόμη περισσότερη ενέργεια. Δοκίμασε να γυμναστείς αμέσως μόλις ξυπνήσεις. Θα δεις ότι έτσι θα αποκτήσεις τη μέγιστη ενεργητικότητα που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της ημέρας ( BONUS, βοηθάει στις καύσεις!)

Βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας της καρδιάς

Τα καρδιαγγειακά νοσήματα συνδέονται άρρηκτα με την έλλειψη καλού ύπνου. Το σώμα χρειάζεται ξεκούραση για να επιτελέσει τις λειτουργίες του σωστά. Η καρδιά επιβαρύνεται αν ο οργανισμός μας βρίσκεται σε διαρκή κόπωση ή βάλλεται από αρνητικά συναισθήματα και στρες. Κοιμήσου καλά και αθλήσου τακτικά, για να έχεις την καλύτερη υγεία στην καρδιά. Και μην ξεχνάς ότι οι τακτικές προληπτικές εξετάσεις θα σε βοηθήσουν να έχεις τον απόλυτο έλεγχο της υγείας της καρδιάς σου. Αν θέλεις να κλείσεις ραντεβού χωρίς ταλαιπωρία στον καλύτερο καρδιολόγος για σένα κάνε κλικ εδώ και ξένοιασε.

Βελτιώνει τη μνήμη

Ένας καλός ύπνος μπορεί να αυξήσει την ικανότητά σου να θυμάσαι πληροφορίες, πρόσωπα και γεγονότα, να μειώσει μακροπρόθεσμα την πιθανότητα να αναπτύξεις παθήσεις που συνδέονται με την έλλειψη μνήμης και να σε βοηθήσει να συγκεντρωθείς. Αυτό συμβαίνει διότι η μελατονίνη, που εκκρίνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου, μεταβάλλει τις ηλεκτροφυσικές διαδικασίες που συνδέονται με τη μνήμη, όπως τη μετάδοση των σημάτων μεταξύ των νευρώνων. Έτσι, φαίνεται να είναι χρήσιμη ουσία για την πρόληψη αλλά και την αντιμετώπιση της νόσου Αλτσχάιμερ. Για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα, υιοθέτησε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και κατανάλωσε συχνότερα δημητριακά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ελαιόλαδο, πορτοκάλια, ψάρια και όσπρια.

Διώχνει το άγχος

Κι όμως! Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι μετά από έναν ήσυχο ύπνο, προβλήματα και δυσκολίες που σε άγχωσαν πριν κοιμηθείς, πλέον είναι ευκολότερο να βρεις τη λύση τους. Μπορείς να αντιμετωπίσεις τη ζωή πιο αισιόδοξα και να αποβάλλεις έστω και για λίγες ώρες το άγχος από την καθημερινότητά σου. Φρόντισε την υγεία σου! Μην αφήνεις το άγχος να σε καταβάλλει. Αν νιώθεις ότι χάνεις τον έλεγχο απευθύνσου σε ειδικό και απαλλάξου μια για πάντα από τα συμπτώματα! Κλείσε εδώ ραντεβού με ψυχολόγο.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό! Αν δεν εξασφαλίσουμε μια καλή και ισορροπημένη υγεία δεν μπορούμε να πετύχουμε σε κανέναν άλλο τομέα της ζωής μας. Ο ύπνος βοηθά τον οργανισμό μας να μην αρρωστήσει, καθώς κατά τη διάρκειά του εκκρίνεται μελατονίνη, η οποία σε προκλινικές μελέτες έχει αποδειχθεί χρήσιμη στην αντιμετώπιση μολυσματικών ασθενειών αλλά και στην πρόληψη του καρκίνου. Η σωστή διατροφή θα σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις την προσπάθειά σου να πετύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα. Κατανάλωσε καθημερινά φρούτα, λαχανικά, ψάρια και άφθονο νερό.

Μας βοηθά να χάσουμε βάρος

Η μελατονίνη ενισχύει το μεταβολισμό και τον έλεγχο του βάρους μας. Αν θέλεις να χάσεις βάρος μαζί με την δίαιτα και την άσκηση που θα πρέπει να ακολουθήσεις, αύξησε τις ώρες ύπνου. Το ήξερες ότι τα παιδιά που κοιμούνται νωρίς το βράδυ έχουν λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα στην ενήλικη ζωή τους; Κατά τη διάρκεια του ύπνου χάνουμε θερμίδες. Μάλιστα, όσο περισσότερο είναι το βάρος μας τόσες περισσότερες είναι οι θερμίδες που χάνουμε μέσα σε μία μόλις ώρα ύπνου. Μην ξεχάσεις να πίνεις αρκετό νερό μέσα στη μέρα, ώστε να διευκολύνεις την διατήρηση ενός σταθερού σωματικού βάρους.

Ενισχύει την αντιγήρανση

Ο ποιοτικός ύπνος μας χαρίζει λάμψη και ομορφιά. Γιατί συμβαίνει αυτό; Όταν κοιμόμαστε εκκρίνεται μελατονίνη, η οποία έχει, σύμφωνα με ορισμένες έρευνες, και αντιγηραντικές ιδιότητες μεταξύ άλλων. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα παιδιά εμφανίζουν τη μέγιστη έκκριση μελατονίνης γύρω στα μεσάνυχτα. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος και γερνάει, τα επίπεδα αυτά κορυφώνονται αρκετή ώρα πριν τα μεσάνυχτα. Ίσως γι’ αυτό οι ηλικιωμένοι ξυπνούν τόσο νωρίς το πρωί και κοιμούνται τόσο νωρίς το βράδυ.

Μας γεμίζει ενέργεια

Ο ύπνος σου προσφέρει ό, τι ακριβώς και ένας φρέσκος φρουτοχυμός: ενέργεια και δύναμη. Είναι γεγονός ότι αν έχεις κοιμηθεί καλά είσαι πιο δραστήριος και έτοιμος να αντιμετωπίσεις τη δύσκολη και απαιτητική καθημερινότητα.

Συμβουλή doctoranytime: Ο ύπνος είναι ο καλύτερος σύμμαχος για την υγεία και την ευεξία του οργανισμού σου, γιατί βοηθά και επιταχύνει τα αποτελέσματα στους στιλοβάτες της ισορροπίας στη ζωή μας: Με τον ύπνο θα επιτύχεις τη μέγιστη απόδοση στην άσκηση που ακολουθείς, θα καταφέρεις να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες, να νιώσεις πιο ικανοποιημένος και ευτυχισμένος και τελικά, να είσαι πιο υγιής!

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει