Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
1

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Καλλιθέα

Λαμπρινού Χριστίνα-Πωλίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 127, Καλλιθέα
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Θετικος ανθρωπος,κατηρτισμενη επιστημονας,επεξηγηματικη για ολη την διαδικασια που θακολουθησουμε,καθησυχαστικη..την συστηνω ανεπιφυλακτα!!

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Γίνεται μέτρηση τοπικού λίπους 5 σημείων στο σώμα για προσδιορισμό της μυϊκής μάζας και ενυδάτωσης, παρέχοντας επαρκείς πληροφορίες για μια λεπτομερή έκθεση προόδου.

5 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στην Καλλιθέα

Λιτσαρδοπούλου Αλεξάνδρα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Χρυσοστόμου Σμύρνης 2, Νέο Φάληρο
9.8

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Η Αλεξάνδρα φαίνεται πως κατέχει το αντικείμενο της,χωρις να το "φωναζει". Σε κερδίζει με την αμεσότητα και την κατανόηση της.

περισσότερα

Καραΐσκος Ιωάννης

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
25ης Μαρτίου 4, Νέα Σμύρνη
9.8

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Πολυ φιλικος και επεξηγηματικος!Εξηγει τα παντα και λυνει οποιεσδηποτε αποριες!Τον συστηνω ανεπιφυλακτα!!!

περισσότερα

Τσάκου Εύα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ομήρου 48, Νέα Σμύρνη
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Πολύ ζεστό το περιβάλλον, πολύ καλή στην δουλειά της..

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Προετοιμασία 1ης Συνεδρίας: Συνιστάται η μη λήψη τροφής και νερού 3 ώρες πριν το ραντεβού. Οι γυναίκες δεν ενδείκνυται να πραγματοποιήσουν την 1η επίσκεψη κατά την περίοδο της έμμηνου ρύσεως.

5 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στην Καλλιθέα χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Χριστοπούλου Μαρία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ελευθερίου Βενιζέλου 152 , (Λεωφόρος Θησέως), ΚΑΛΛΙΘΕΑ

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Καλλιθέα

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στην Καλλιθέα με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Μικρές αλλαγές – μεγάλες διαφορές: Διατροφικά tips για να χάσετε τα κιλά των εορτών

Χάσατε το μέτρημα στα μελομακάρονα και ούτε θυμάστε πόσες φορές γεμίσατε το πιάτο στο γιορτινό τραπέζι.

Τώρα έχετε βάλει στόχο να απαλλαγείτε από τα κιλά που σας άφησε δώρο ο Άγιος Βασίλης.

Το ερώτημα είναι: πώς;

Ξεκινώντας ένα πρόγραμμα υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας που θα σας βοηθήσει να ενεργοποιήσετε πάλι το μεταβολισμό σας.

Ακολουθήστε τα παρακάτω tips και θα δείτε το δείκτη της ζυγαριάς σας να κατεβαίνει:

  • Πείτε ΟΧΙ στις δίαιτες express! Μια δίαιτα που υπόσχεται γρήγορη απώλεια βάρους κάνει το φαγητό έναν εχθρό, όχι ένα εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία. Αν ξαφνικά μειώσετε την πρόσληψη τροφής, το σώμα σας, επειδή είναι σχεδιασμένο για να επιβιώνει, θα επιβραδύνει τον μεταβολικό ρυθμό του, ώστε να αποθηκεύσει  την ενέργεια πιο αποτελεσματικά Και ενώ με μια δίαιτα express μπορεί να χάσετε τα κιλά πολύ γρήγορα, το μόνο σίγουρο είναι, ότι μετά από καιρό, θα τα ξαναπάρετε και θα αποθηκευτούν σε λίπος.
  • Αποτοξίνωση ΤΩΡΑ. Πιείτε άφθονη ποσότητα νερού μέσα στην ημέρα για να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας. Πιείτε ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί. Είναι αντιοξειδωτικό και διουρητικό, όπως επίσης το πράσινο τσάι.
  • Τακτικά γεύματα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα που να είναι χαμηλά σε θερμίδες. Έτσι, θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας και θα κάνει περισσότερες καύσεις. Επιπλέον, θα εξαλειφθεί το αίσθημα της πείνας.
  • Μειώστε τις ποσότητες.
  • Προτιμήστε τα άπαχα κρέατα όπως στήθος κοτόπουλο ή γαλοπούλα.
  • Αποφύγετε τους υδατάνθρακες (αναψυκτικά, λευκό ρύζι, λευκό ψωμί και λευκά ζυμαρικά ,πατάτες, αρτοποιήματα).
  • Κόψτε τα γλυκά και πείτε όχι σε τηγανητά και λιπαρές σάλτσες.
  • Το βράδυ προτιμήστε ελαφριές επιλογές, όπως σαλάτες, φρούτα ή γιαούρτι με 2%λιπαρά και λίγο μέλι.
  • Καταναλώστε το τελευταίο γεύμα μέχρι τις 8 το βράδυ. Μετά από αυτή την ώρα, ο οργανισμός δυσκολεύεται να κάψει τις θερμίδες που έχει προσλάβει.
  • Κόψτε το αλκοόλ! Η θερμιδική του αξία είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι φαντάζεστε. Και ας μην ξεχνάμε τη γυμναστική! Ξεκινήστε πάλι να γυμνάζεστε τακτικά, κάνοντας τη δραστηριότητα που σας αρέσει. Μόνο με τη γυμναστική θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας. Χωρίς αυτήν, δεν θα δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα στο σώμα σας.

Μπορείτε να συμβουλευθείτε τη Διαιτολόγο του Doctoranytime η οποία θα σας βοηθήσει να βρείτε πάλι την ισορροπία στη διατροφή σας, σύμφωνα με το μεταβολικό σας προφίλ.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει