Επίλεξε την περιοχή σου και δες τους γιατρούς που είναι κοντά σου.

Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
94

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι

Μορφογιάννη Στέλλα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Παναγουλη 66, Λάρισα
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και συνεχίζω τις επισκέψεις μου!

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Πολυετής εμπειρία, εξατομικευμένη διατροφή.

Φραγκιαδουλάκη Γεωργία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Πατριάρχη Γρηγορίου , Αρκαλοχώρι
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα ευχαριστημένος και θα την πρότεινα

περισσότερα

Φραγκιαδουλάκη Γεωργία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αποστόλου Παύλου 10 & Τομπάζη, Ηράκλειο
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα ευχαριστημένος και θα την πρότεινα

περισσότερα

Λόγω Διατροφής (Θεοδωράκης Νικόλαος)

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κύπρου 2, Χανιά
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Πολυ εξυπηρετικός και φιλικός! Κέρδισε την εμπιστοσύνη μου!

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Απόλυτη επιτυχία στα άτομα που ακολουθούν την όλη διαδικασία από 75% και άνω.

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Οι σπόροι της φύσης που μας χαρίζουν υγεία!

Η φύση μέσα από τους καρπούς και τα «δώρα» της μας χαρίζει μία ασπίδα προστασίας για το σώμα και τον οργανισμό μας, η οποία είναι σημαντικότατη. Υπάρχουν πολύτιμα τρόφιμα που μπορούν να μας εξασφαλίσουν ευεξία και μακροζωία, ενώ ταυτόχρονα, βελτιώνουν την ποιότητα ζωής μας.

Μερικοί από αυτούς τους καρπούς, που επηρεάζουν θετικά τη λειτουργία του οργανισμού και την υγεία μας είναι το σουσάμι, το λινάρι, η βρώμη, το κράνμπερι. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η θρεπτική τους αξία.

Σουσάμι

Ο σπόρος σουσαμιού αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς αρωματικούς σπόρους. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυακόρεστα λιπαρά και σε πρωτεΐνη. Η θρεπτική του αξία εξαρτάται από τις συνθήκες καλλιέργειας και το είδος του σουσαμιού. Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, ιχνοστοιχεία, σίδηρο, ασβέστιο, φυτικές ίνες και βιταμίνη Β. Η βιταμίνη Β βρίσκεται στο περίβλημα του σουσαμιού. Το σουσάμι περιέχει βιταμίνη Ε, γι’ αυτό έχει αξιοσημείωτη αντιγηραντική δράση. Αποτελεί, επίσης, πηγή φωσφόρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και σεληνίου.

Γενικότερα, το σουσάμι έχει σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Επιπλέον, συμβάλλει στην πρόληψη της αρτηριοσκλήρυνσης και των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Σημαντική είναι και η συμβολή του σουσαμιού στην βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Επιπλέον, σε έρευνα που διεξήχθη αποκαλύφθηκε ότι ορισμένες ουσίες που περιέχονται στο σουσάμι βοηθούν στην αντιμετώπιση του οξειδωτικού στρες.

Λινάρι

Το λινάρι έχει αξιοσημείωτη θρεπτική αξία, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες. Αποτελεί πηγή φυτικών ινών και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Έτσι, συμβάλλει στην πρόληψη παθήσεων όπως τα καρδιακά νοσήματα, οι φλεγμονώδεις νόσοι και ο διαβήτης, ενώ προλαμβάνει και τη δυσκοιλιότητα.

Το λινάρι περιέχει ασβέστιο, βιταμίνη Ε και πρωτεΐνες. Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση λιναριού τείνει να προλαμβάνει νευρολογικές και ψυχολογικές παθήσεις όπως η κατάθλιψη.

Βρώμη

Ο σπόρος της βρώμης αποτελεί μία πολύ υγιεινή διατροφική επιλογή. Η κατανάλωσή της μειώνει τις ποσότητες της κακής χοληστερίνης στο αίμα. Τα τελευταία χρόνια η βρώμη αποτελεί μία δημοφιλή επιλογή για πρωινό. Η βρώμη είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, ενώ δίνει ενέργεια στον οργανισμό. Περιέχει βιταμίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο.

Κράνμπερι

Το κράνμπερι αποτελεί πραγματικό θησαυρό θρεπτικών ουσιών, καθώς οι ευεργετικές για τον οργανισμό μας ιδιότητές του είναι αποδεδειγμένες και αξιοσημείωτες. Η πιο γνωστή ιδιότητά του είναι ότι αποτελεί ασπίδα προστασίας κατά των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Επίσης, εξίσου σημαντική είναι και η αντιοξειδωτική του δράση. Φαίνεται πως, βάσει κλινικών μελετών, το κράνμπερι εμποδίζει την αλλοίωση του DNA, βελτιώνοντας έτσι την συνολική υγεία του σώματος.

Ο καρπός αυτός είναι πλούσιος σε φλαβονοειδή, βιταμίνες Β, D και C. Με την κατανάλωσή του βελτιώνεται το ανοσοποιητικό σύστημα και θωρακίζεται η άμυνα του οργανισμού γενικότερα. Επίσης, στο κράνμπερι περιέχεται σίδηρος, κάλιο και πολλά απαραίτητα για τον οργανισμό θρεπτικά συστατικά.

Από την Ιωάννα Βλάσση, ιατρική συντάκτρια του doctoranytime.gr

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει