Επίλεξε την περιοχή σου και δες τους γιατρούς που είναι κοντά σου.

Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
90

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι

Φραγκιαδουλάκη Γεωργία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Πατριάρχη Γρηγορίου , Αρκαλοχώρι
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα ευχαριστημένος και θα την πρότεινα

περισσότερα

Φραγκιαδουλάκη Γεωργία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αποστόλου Παύλου 10 & Τομπάζη, Ηράκλειο
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα ευχαριστημένος και θα την πρότεινα

περισσότερα

Λόγω Διατροφής (Θεοδωράκης Νικόλαος)

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κύπρου 2, Χανιά
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Πολυ εξυπηρετικός και φιλικός! Κέρδισε την εμπιστοσύνη μου!

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Απόλυτη επιτυχία στα άτομα που ακολουθούν την όλη διαδικασία από 75% και άνω.

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Απώλεια βάρους: Μεγαλύτερη μερίδα – λιγότερες θερμίδες

Για όσους έχουν συνδέσει την απώλεια βάρους με το αίσθημα πείνας, ο τίτλος μπορεί να φαντάζει ουτοπικός.

Ωστόσο, είναι γεγονός ότι η σωστή επιλογή τροφών αποτελεί σύμμαχο στον έλεγχο του βάρους καθώς μπορεί να αυξήσει σημαντικά το αίσθημα του κορεσμού και να μειώσει τις πιθανότητες υπερφαγίας.

Με ποιο τρόπο;

Επιλέγοντας τροφές χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας. Ενεργειακή πυκνότητα είναι το ποσό των θερμίδων (ενέργεια) που θα πάρουμε από μια συγκεκριμένη ποσότητα τροφής (Θερμίδες ανα γραμμάριο τροφής). Υψηλή ενεργειακή πυκνότητα σημαίνει ότι θα λάβουμε περισσότερες θερμίδες σε μικρή ποσότητα τροφής σε σχέση με την χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα οπού θα πάρουμε λιγότερες θερμίδες σε μεγαλύτερη ποσότητα τροφής.  Έρευνα που μελέτησε την επίδραση της ενεργειακής πυκνότητας στην απώλεια βάρους , έδειξε ότί τα άτομα που ακολούθησαν δίαιτα χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας (υψηλή σε φυτικές ίνες, χαμηλή σε λίπος)  έχασαν σχεδόν 3 φορές περισσότερο βάρος από τα άτομα που ακολούθησαν διάτα χαμηλή σε λιπαρά.

Οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν την ενεργειακή πυκνότητα
  • Το Νερό: Η παρουσία του νερού στα τρόφιμα καθορίζει σημαντικά τις θερμίδες ανά γραμμάριο τροφής. Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό παρέχοντάς τους έτσι όγκο και βάρος ενώ συγχρόνως αποδίδουν ελάχιστες θερμίδες ανά γραμμάριο τροφής. Για παράδειγμα ένα ωμό μέτριο καρότο έχει 88% νερό και 25 θερμίδες. Τα σταφύλια έχουν 80 -85% νερό και ένα φλιτζάνι αποδίδει 85 θερμίδες ενώ ένα φλιτζάνι σταφίδες (σταφύλια που έχουν αποξηρανθεί  και έχει αφαιρεθεί το νερό) αποδίδουν 464 θερμίδες.  Δηλαδή ένα φλιτζάνι σταφίδες ισοδυναμεί θερμιδικά με 6 φλιτζάνια σταφύλια.
  • Οι Φυτικές Ίνες. Οι φυτικές ίνες δεν προσδίδουν μόνο όγκο σε ένα τρόφιμο αλλά αυξάνουν και τον χρόνο που χρειάζεται για την πέψη τους, προσφέροντας ένα υψηλό αίσθημα κορεσμού. Καλές πηγές φυτικών ινών έιναι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα ανεπέξεργαστες τροφές (ψωμί ολικής άλεσης, ξηροί καρποί, όσπρια, ζυμαρικά ολικής, κινόα, δημητριακά ολικής άλεσης, βρώμη, καστανό ρύζι κ.α)
  • Τα Λιπαρά. Το λίπος είναι ένα μακροθρεπτικό συστατικό, εξ’ορισμού ενεργειακά πυκνό (1 γρ λίπους μας δίνει 9 θερμίδες/ γρ σε σχέση με τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες που δίνουν 4 θερμίδες/γρ). Για παράδειγμα, μια κουταλιά βούτυρο αποδίδει περίπου τις ίδιες θερμίδες με 4 φλιτζάνια ωμά λαχανικά. Επομένως, η αυξημένη κατανάλωση λιπαρών τροφών (πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, κόκκινο κρέας, βούτυρο, λιπαρές σος, μαγιονέζα, γλυκά κ.α) είναι πιθανό να συντελέσει στην αύξηση του βάρους. Για αυτό τον λόγο, συστήνεται η κατανάλωση προϊόντων χαμηλών λιπαρών, όπως γαλακτοκομικά light και άπαχες πρωτεΐνες (πουλερικά, αυγά, ψάρια, άπαχο φιλέτο κόκκινου κρέατος)

Η αλλαγή διατροφικών συνηθειών σίγουρα δεν είναι μια εύκολη υπόθεση αλλά η σωστή γνώση για το ποιες τροφές είναι καλύτερες επιλογές είναι το πρώτο βήμα για ένα επιτυχημένο αδυνάτισμα.  Η κατανάλωση λαχανικών, φρούτων, ανεπεξέργαστων υδατανθράκων, άπαχων προτείνων και γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά θα σας παρέχουν στο τέλος του γεύματος περισσότερο  κορεσμό έχοντας όμως καταναλώσει λιγότερες θερμίδες. Η  ενεργειακή πυκνότητα μας παρέχει πληροφορίες για το ποιες τροφές θα πρέπει να κατέχουν περίοπτη θέση στο πιάτο μας, καταλαμβάνοντας περισσότερο χώρο συγχρόνως και στο στομάχι μας

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει