Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
Έχεις πάρει όλες τις βεβαιώσεις για τη νέα χρονιά ή τις αθλητικές σου δραστηριότητες; Εξασφάλισέ τις με €10 από τους γιατρούς του doctoranytime!
Βεβαιώσεις με €10 για παιδιά & ενήλικες
ΔΕΣ ΠΩΣ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
1

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στον Πειραιά

Αγγελοπούλου Τζένη

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Υψηλάντου 132 & Βασιλέως Γεωργίου, Πειραιάς
9.8

Βαθμολογία από 29 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 29 χρήστες

Πολυ ευγενικη και κατατοπιστικη.

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Προετοιμασία 1ης επίσκεψης: Συνιστάται η μη λήψη τροφής και νερού 2 ώρες πριν το ραντεβού.

1 Διαιτολόγος - Διατροφολόγος κοντά στον Πειραιά

18 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στα Νότια Προάστια

Καραΐσκος Ιωάννης

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
25ης Μαρτίου 4, Νέα Σμύρνη
9.8

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Πολυ φιλικος και επεξηγηματικος!Εξηγει τα παντα και λυνει οποιεσδηποτε αποριες!Τον συστηνω ανεπιφυλακτα!!!

περισσότερα

Λιτσαρδοπούλου Αλεξάνδρα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Χρυσοστόμου Σμύρνης 2, Νέο Φάληρο
9.8

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Η Αλεξάνδρα φαίνεται πως κατέχει το αντικείμενο της,χωρις να το "φωναζει". Σε κερδίζει με την αμεσότητα και την κατανόηση της.

περισσότερα

Δερματίνος Κωνσταντίνος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Θηβών & Κουντουριώτου 13, Αιγάλεω
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Εξαιρετικός και πολυ φιλικός!!νιώθεις λες και συζητάς με εναν φιλο σου διότι σου εμπνέει πολύ εμπιστοσύνη!

περισσότερα

Μουγκρίδου Μαρίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Διγενή 20, Βούλα
9.7

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Αξιόλογη, προσιτή κι επαγγελματίας με απόλυτη προσοχή ακόμα και στην κάθε λεπτομέρεια που τις παρέθετα.

περισσότερα

Κωστάκου Κατερίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Γραβιάς 59 , Αργυρούπολη
9.9

Βαθμολογία από 5 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.9

Βαθμολογία από 5 χρήστες

Πολύ επεξηγηματική,με διάθεση για να βρεθεί το καλύτερο ώστε να πάνε όλα καλά και να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα!

περισσότερα

Τσολακέλλη Μαρία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Οδεμησίου 12, Καισαριανή
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Είμαι ευχαριστημένη από την ιατρό! Θα την πρότεινα και σε άλλους ασθενείς!

περισσότερα

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Πειραιάς

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στον Πειραιά με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Τροφές για λαμπερό δέρμα

Ένα ακόμη καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του! Παραλία, ήλιος, θάλασσα…το δέρμα αφυδατώνεται, χάνει τη λάμψη του, εμφανίζονται ρυτίδες και κηλίδες. Πώς μπορούμε όμως να αποκτήσουμε και πάλι ένα υγιές και λαμπερό δέρμα; Η απάντηση βρίσκεται στη σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Όλοι γνωρίζουμε πως το υγιές δέρμα έχει άμεση σχέση με την καλή υγεία. Για να έχουμε ένα λαμπερό δέρμα είναι απαραίτητη η υιοθέτηση μιας διατροφής πλούσιας σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Οι καλύτεροι σύμμαχοι ενάντια στην πρόωρη γήρανση του δέρματος είναι οι αντιοξειδωτικές ουσίες που έχουν την ικανότητα να εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες. Διατηρούν το δέρμα ελαστικό και μειώνουν τη διάσπαση του κολλαγόνου.

Ας δούμε, όμως, παρακάτω ποιες είναι οι κυριότερες αντιοξειδωτικές ουσίες και ποιες τροφές τις περιέχουν:

Βιταμίνη C

Δεν συντίθεται στο ανθρώπινο σώμα, συνεπώς πρέπει να λαμβάνεται καθημερινά μέσω της τροφής. Συμμετέχει στο σχηματισμό του κολλαγόνου και έχει αντιοξειδωτική δράση. Την βρίσκουμε στα εσπεριδοειδή, στα ακτινίδια, στα κεράσια, στη ντομάτα, στην πράσινη πιπεριά, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, στο μπρόκολο και στο κουνουπίδι.

Βιταμίνη Ε

Λόγω της αντιοξειδωτικής της δράσης προστατεύει τα κύτταρα από τοξικές ουσίες, καθώς συμβάλλει στην προστασία των βιταμινών Α και C. Για το λόγο αυτό σχετίζεται και με την καθυστέρηση της γήρανσης του δέρματος. Τη βρίσκουμε στα φυτικά έλαια και κυρίως στο ελαιόλαδο, στα ανεπεξέργαστα δημητριακά, στους ξηρούς καρπούς, στα αυγά και στα σκούρα πράσινα λαχανικά.

Β-καροτένιο

Είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και προστατεύει τις κυτταρικές μεμβράνες εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου. Υπάρχει στα φρούτα (κυρίως εσπεριδοειδή), στα λαχανικά πράσινου- κίτρινου και πορτοκαλί χρώματος, στα βερίκοκα, στη γλυκοπατάτα, στο καρπούζι και στην κολοκύθα.

Σελήνιο

Είναι ιχνοστοιχείο, αποτελεί συστατικό ειδικών πρωτεϊνών και προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Το βρίσκουμε στο κρέας, στα θαλασσινά, στο αβοκάντο, στις ελιές, στους ξηρούς καρπούς και κυρίως σε φρούτα και λαχανικά που φυτρώνουν στο έδαφος.

Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα

Τα ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Κυριότερες πηγές τους είναι οι ξηροί καρποί (καρύδια, αμύγδαλα, ηλιόσποροι), τα ψάρια και ειδικότερα τα λιπαρά (γαύρος, σαρδέλες, σκουμπρί, σολομός), το ελαιόλαδο και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Συνένζυμο Q10

Παράγεται στον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά υπάρχει μείωση της σύνθεσης του με το πέρασμα της ηλικίας. Κυριότερες πηγές του είναι η σαρδέλα, το σκουμπρί και η σόγια.

Τέλος, μη ξεχνάτε το σημαντικότερο όλων … το νερό! Είναι η κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και επομένως του δέρματος. Ακολουθείστε μια διατροφή βασισμένη στα παραπάνω, καταναλώστε καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό και δείτε το δέρμα σας να μεταμορφώνεται!

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει