Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
2

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στην Βούλα

Μουγκρίδου Μαρίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Διγενή 20, Βούλα
9.7

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Αξιόλογη, προσιτή κι επαγγελματίας με απόλυτη προσοχή ακόμα και στην κάθε λεπτομέρεια που τις παρέθετα.

περισσότερα

2 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στην Βούλα

Κάλφας Ιωάννης

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 14 , Γλυφάδα
10.0

Βαθμολογία από 27 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 27 χρήστες

Άψογος επαγγελματίας και πάνω απ'όλα άνθρωπος με ευρύτητα σκέψης ! Τον προτείνω ανεπιφύλαχτα!

περισσότερα

Μαραγκοπούλου Κωνσταντίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ιασωνίδου 62, Ελληνικό
9.7

Βαθμολογία από 5 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 5 χρήστες

Πολύ προσιτή και ευγενική. Έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!!!

περισσότερα

1 Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Βούλα χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Βούλα

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στην Βούλα με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Mυστικά για να μην πάρεις κιλά τις μέρες του Πάσχα

Μπορεί η Μ. Βδομάδα να αποτελεί περίοδο κατάνυξης και νηστείας για τους περισσότερους από εμάς, ωστόσο το φαγοπότι που ακολουθεί από τη νύχτα του Μ. Σαββάτου και μετά, δεν αφήνει περιθώρια για αυτοσυγκράτηση και δίαιτα. Το πασχαλινό τραπέζι είναι συνήθως πολύ πλούσιο τόσο σε ποικιλία τροφών όσο και σε θερμίδες. Προτού λοιπόν βρεθείς μπροστά του, φρόντισε να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου και φυσικά, να μάθεις τρόπους για να απολαύσεις μεν τις γεύσεις που σου αρέσουν, χωρίς όμως να επιβαρύνεις τη γραμμή και την υγεία σου.

Τι σημαίνει η νηστεία του Πάσχα για το σώμα σου

Κατά την περίοδο της νηστείας το σώμα σου δέχεται αρκετά ευεργετικά ερεθίσματα για τον οργανισμό, καθώς το νηστίσιμο διαιτολόγιο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Με τη διατροφή αυτή, η οποία δεν περιέχει κρέας, πουλερικά, ψάρια και γαλακτοκομικά, απομακρύνεις τον κίνδυνο της στεφανιαίας νόσου και γενικότερα, όλων των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Επίσης, παρατηρείται μείωση της χοληστερίνης, των τριγλυκεριδίων και της υπέρτασης, ενώ παράλληλα απομακρύνεται και το ενδεχόμενο δυσκοιλιότητας.

Οι επιλογές που έχεις όταν νηστεύεις είναι ανάμεσα σε τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, άμυλο και βιταμίνες. Μερικές από αυτές είναι οι ελιές, τα θαλασσινά, τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά και η σόγια. Επίσης, μια καλή πηγή πρωτεϊνών και ενέργειας, δεδομένου ότι δεν μπορείς να φας κρέας, είναι και οι ξηροί καρποί.

Τι να κάνεις για να μην πάρεις κιλά τις ημέρες του Πάσχα
  • Καταρχάς, προσπάθησε να ελέγξεις την ταχύτητα με την οποία καταναλώνεις τα γεύματά σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να αναγνωρίσεις ότι έχεις χορτάσει και να σταματήσεις να τρως, εγκαίρως.
  • Σταμάτα το τσιμπολόγημα, διότι με αυτό τον τρόπο τρως περισσότερο χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι ή να μπορείς να μετρήσεις την ποσότητα.
  • Μην τρως χωρίς να πεινάς πραγματικά, απλώς και μόνο επειδή πέρασες από την κουζίνα και είδες το πασχαλινό τσουρέκι στο τραπέζι. Φάε μόνο όταν πραγματικά θέλεις να φας κάτι, και όχι, ασυναίσθητα.
  • Κάνε κάποια δραστηριότητα. Τις ημέρες του Πάσχα θα έχεις σίγουρα περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να κάνεις βόλτα, ποδήλατο, να περπατήσεις στο πάρκο ή στην εξοχή. Δοκίμασε να παίξεις μπάλα με τα παιδιά σου, να τρέξεις και να γελάσεις με την παρέα σου. Και θερμίδες θα χάσεις και θα καταφέρεις να απαλλαγείς έστω και για λίγες ώρες από το άγχος της καθημερινότητας.
  • Μην αγοράζεις πολλά γλυκά, κουλούρια και τσουρέκια. Προμηθεύσου μόνο τις ποσότητες που μπορείς πραγματικά να καταναλώσεις, και μην υπερβάλλεις. Να θυμάσαι ότι ειδικά αν έχεις νηστέψει τις προηγούμενες μέρες, χρειάζονται μερικές μέρες προσαρμογής μέχρι να ξαναβρείς τους διατροφικούς σου ρυθμούς. Μην φορτώνεις το στομάχι σου με υπερβολικές ποσότητες λιπαρών τροφών και γλυκών.

Οι ημέρες του Πάσχα προσφέρονται για διατροφικές ατασθαλίες, όμως, μην το παρακάνεις. Και να θυμάσαι ότι αν τελικά δεν καταφέρεις να διατηρήσεις το βάρος σου σταθερό, το doctoranytime είναι εδώ για να σου εξασφαλίσει ραντεβού με τους καλύτερους, αξιολογημένους διαιτολόγους. Μαζί μας θα είσαι πάντα σε καλά χέρια!

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει