Γιατροί Εξετάσεις Εξειδίκευση
Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ

Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις

ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ

Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Βρες εξειδικευμένους γιατρούς για

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Γιατί είναι η κατάλληλη για εσένα

Η Αβδελίδου Εύη είναι ψυχολόγος με ιδιωτικό γραφείο στο Παγκράτι. Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα σχολικής ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι υποψήφια διδάκτορας σχολικής ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η ψυχολόγος έχει εκπαιδευθεί και εργαστεί σε πολλά κέντρα ψυχικής υγείας, σε Μ.Κ.Ο., αλλά και σε πανεπιστημιακό πλαίσιο. Διαθέτει ιδιαίτερη εμπειρία στη συμβουλευτική υποστήριξη παιδιών, εφήβων και γονέων, και έχει μεγάλη συμμετοχή σε ερευνητική δραστηριότητα. Η ψυχολόγος μέσω της συνεχούς μετεκπαίδευσης της ενημερώνεται συνεχώς πάνω στο αντικείμενο της και παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες, κατανοώντας εις βάθος τις ανάγκες των ασθενών της.

Τομείς που εξειδικεύεται

  • Σχολική Ψυχολογία

Εξειδικευμένη εμπειρία

Σχολική Ψυχολόγος, Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ψυχής Έργον

Σπουδές και κατάρτιση

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών Διδακτορική διατριβή στην Σχολική Ψυχολογία, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ιατρικές υπηρεσίες - Κόστη

Δεν παρέχει ηλεκτρονική συνταγογράφηση

Απλή συνεδρία

Ατομικές συνεδρίες ενηλίκων

Ατομικές συνεδρίες εφήβων

Ειδικό κόστος επίσκεψης για ΑΜΕΑ - ανέργους - φοιτητές

Συμβουλευτική γονέων - παιδιών

Συμβουλευτική ζεύγους

Συμβουλευτική παιδιών - εφήβων

Συνεδρία μέσω skype

Τεστ διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών

Ψυχολογική υποστήριξη

Αξιολογήσεις ασθενών

100% αξιόπιστες αξιολογήσεις από επαληθευμένους χρήστες

Διάβασε πώς διασφαλίζεται η αξιοπιστία
9,0

από 1 αξιολόγηση

Συνολική βαθμολογία από 1 ασθενή
9,0
Διερεύνησε σε βάθος την περίπτωσή μου/πάθησή μου
10,0
Έμπειρος & καταρτισμένος
10,0
Μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη
6,0
Συνεπής
10,0
Προσιτός & φιλικός
10,0
  • Όλες (1)
  • Υψηλές (1)
  • Ουδέτερες (0)
  • Χαμηλές (0)
9
ΣΟΦΙΑ Ρ 20 Φεβρουαρίου 2017
ΣΟΦΙΑ Ρ Μέλος από 14 Φεβρουαρίου 2017 2 αξιολογήσεις στο doctoranytime
9
Διερεύνησε σε βάθος την περίπτωσή μου/πάθησή μου
Έμπειρος & καταρτισμένος
Μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη
Συνεπής
Προσιτός & φιλικός
Πολύ φιλική και εγκάρδια μου ενέπνευσε αμέσως εμπιστοσύνη και οικειότητα
ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

Πληροφορίες Γραφείου

  • Πρατίνου 50, Παγκράτι, Αττική

Βιογραφικό και καριέρα

ΣΠΟΥΔΕΣ

  • Διδακτορική Διατριβή με θέμα: Η αξιοποίηση του Κινηματογράφου στη Σχολική Τάξη για τη Διαπραγμάτευση Ζητημάτων Μετανάστευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Πτυχίο Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Πτυχίο Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας , Πανεπιστήμιο Αθηνών Ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση, Τραυματοθεραπεία - EMDR, Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας
  • Πρακτική Άσκηση, Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Δήμου Βύρωνα, Τμήμα για Παιδιά και Έφηβους
  • Πρακτική Άσκηση, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, Αρσάκεια Τοσίτσεια Σχολεία
  • Πρακτική Άσκηση, «Πρόγραμμα Δημιουργικής Απασχόλησης Α.μ.Ε.Α.», Δήμος Ζωγράφου
  • Πρακτική Άσκηση, Εργαστήριο Θεραπευτικής Παιδαγωγικής του Παιδικού Χωριού SOS Βάρης

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Σχολική Ψυχολόγος / Αξιολόγηση, Συμβουλευτική & Ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων, αναδυόμενων ενηλίκων και γονέων, Ιδιωτικό Γραφείο, Παγκράτι
  • Σχολική Ψυχολόγος, Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ψυχής Έργον
  • Επιστημονική συνεργάτης, "Παίζοντας"Πρόγραμμα Προώθησης του Παιχνιδιού “The power of play” "Παίζοντας"Πρωτογενής Πρόληψη: Σχεδιασμός και πραγματοποίηση Ομιλιών. Συγγραφή εγχειριδίων προς Γονείς και Παιδαγωγούς Βρεφονηπιακών Σταθμών
  • Ψυχολογική Εκτίμηση & Υποστήριξη παιδιών, εφήβων, γονέων, Έν Έργω ΚΟΙΝΣΕΠ
  • Ερευνητικό έργο: «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών. Ψυχολογική Υποστήριξη», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Διεξαγωγή Προγραμμάτων Πρόληψης στην Τάξη, Συμβουλευτική Υποστήριξη Μαθητών & Γονέων, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αχαρνών, 4o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, 4o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, 57o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  • Βοηθός Γραφείου Καθηγήτριας Μόττη - Στεφανίδη, Φ.-Ε.Κ.Π.Α
  • Διοικητική Υπάλληλος, Κ.Ε.Ε - Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων

ΜΕΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

  • Member of International Play Association: Promoting the Child's Right to Play
  • EMDR-Europe

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

  • Σεμινάριο Μελέτης Ψυχαναλυτικών Κειμένων Οργάνωση: Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Δήμου Βύρωνα. Εισηγήτρια: Λεγάκη Λ. Κινηματογραφικό Εργαστήριο για την Παραγωγή Ντοκιμαντέρ στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Εισηγητής: Λουλές Β. Εκπαίδευση στην επαγγελματική ομάδα θεάτρου εμψύχωσης Playback-Ψ. Υπεύθυνος: Γιώτης Λ. Σεμινάριο Εκπαίδευσης στο Προβολικό Τεστ Τ.Α.Τ. Εισηγήτρια: Λεγάκη Λ. Βιωματική Ψυχαναλυτική Ομάδα Παιδαγωγών, εισηγήτρια: Παύλου Βέρα. Εκπαίδευση στην αποκατάσταση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Οργάνωση: Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. Ειδικό Πρόγραμμα εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης. Πιστοποιητικό επάρκειας. “Χτίζοντας Ισορροπημένες Σχεσεις”. Διαδικτυακό σεμινάριο εξ’ αποστάσεως, για τις ερωτικές σχέσεις με την αξιοποίηση κινηματογραφικών ταινιών, διάρκειας 6 εβδομάδων. Υπέυθυνη σεμιναρίου. Οργάνωση: Ψ-Χ Hλεκτρονική Εκπαίδευση. Cinemythos. Λογοτεχνική και Κινηματογραφική Λέσχη. Επιμέλεια κινηματογραφικού μέρους. Οργάνωση: Βιβλιοπωλείο Το Λεξικοπωλείο. «Κινηματογράφος και Εφηβεία». Κινηματογραφικός Τομέας Π.Ο.Φ.Π.Α. Προβολές ταινιών σχετικών με την εφηβεία και συζήτηση. Έμφαση στην ενεργό συμμετοχή του θεατή. Ψυχοδυναμική θεώρηση της φιλμικής γλώσσας.
  • Eισήγηση σε τέσσερις ημερίδες-βιωματικά εργαστήρια: “Προς μία ειρηνική συνύπαρξη: κατανοώντας τις συγκρούσεις στην τάξη και στο σχολείο”, διάρκειας 20 ωρών. Σχολική Σύμβουλος της 15ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής.
  • Εισήγηση: «Ψυχολογικές διεργασίες και ενδοοικογενειακή βία «Το παιδί – ξένος», μετά την προβολή της ταινίας «Ο Μπάλας» (El Bola), Πολιτιστική Επιτροπή και Κινηματογραφική Λέσχη Ελληνικού – Αργυρούπολης
  • Εισήγηση: «Χρήση και Κατάχρηση Διαδικτύου: Διάλογος Έρευνας και Θεραπείας». Τμήμα Προβληματικής Χρήσης Διαδικτύου «18 Άνω Ψ.Ν.Α.». Κέντρο Μελέτης Προσαρμογής Ομάδων Υψηλού Κινδύνου, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Εισήγηση με θέμα: Διαδικτυακός Εκφοβισμός στα πλαίσια Επιμορφωτικής Συνάντησης με θέμα «Σχολικός Εκφοβισμός». 2o Γυμνάσιο Καισαριανής.
  • Εισήγηση Ημερίδα: “Διαδίκτυο και Νέοι». Δ.Ι.Σ.Υ.Ν. και Ε.Κ.Κ.Α.
  • Oμιλία σε γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα: Διαδικτυακή βία, Cyber Bullying. 70ο Γυμνάσιο Αθηνών.
  • Ομιλία σε γονείς με θέμα: Εκφοβισμός/θυματοποίηση στο σχολείο: Μορφές-Τρόποι Αντιμετώπισης. 3ο
  • Παρουσίαση Βιωματικού Μέρους του σεμιναρίου της επιμορφωτικής ημερίδας για εκπαιδευτικούς: «Καλλιεργώντας τη δημιουργική σκέψη», ΚΥΒΕ Περιστερίου. Οργάνωση: Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, 23η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Νομαρχίας Αθηνών

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

  • Αγγλικά
  • Γαλλικά
  • Ιταλικά
  • Iσπανικά

Ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις

  • Σχεδιασμός βάσης, καταχώρηση δεδομένων και στατιστική ανάλυση, «Ψωρίαση και Ψυχοπαθολογία» σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Υπεύθυνος: Αναγνωστόπουλος Δ., Συλλογή και καταχώρηση δεδομένων
  • Ερευνητικό έργο: «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών. Ψυχολογική Υποστήριξη». Σύμβαση έργου με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.Συλλογή και καταχώρηση δεδομένων
  • Έρευνα πεδίου σε σχολεία της Περιφέρειας Αττικής με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας στα πλαίσια διδακτορικής διατριβής (Χρήση και κατάχρηση του διαδικτύου-Σταυρόπουλος, Β.) και διπλωματικής/πτυχιακής εργασίας (Συμπεριφορές διαδικτυακού εκφοβισμού/θυματοποίησης σε εφηβικό πληθυσμό-Αβδελίδου, Ε.).
  • “Χτίζοντας Ισορροπημένες Σχεσεις”. Διαδικτυακό σεμινάριο εξ’ αποστάσεως, για τις ερωτικές σχέσεις με την αξιοποίηση κινηματογραφικών ταινιών, διάρκειας 6 εβδομάδων. Υπέυθυνη σεμιναρίου. Οργάνωση: Ψ-Χ Hλεκτρονική Εκπαίδευση.
  • Cinemythos. Λογοτεχνική και Κινηματογραφική Λέσχη. Επιμέλεια κινηματογραφικού μέρους. Οργάνωση: Βιβλιοπωλείο Το Λεξικοπωλείο.
  • «Κινηματογράφος και Εφηβεία». Κινηματογραφικός Τομέας Π.Ο.Φ.Π.Α. , Προβολές ταινιών σχετικών με την εφηβεία και συζήτηση. Έμφαση στην ενεργό συμμετοχή του θεατή. Ψυχοδυναμική θεώρηση της φιλμικής γλώσσας.
  • Εισήγηση σε τέσσερις ημερίδες-βιωματικά εργαστήρια: “Προς μία ειρηνική συνύπαρξη: κατανοώντας τις συγκρούσεις στην τάξη και στο σχολείο”, διάρκειας 20 ωρών. Σχολική Σύμβουλος της 15ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής.
  • Εισήγηση: «Ψυχολογικές διεργασίες και ενδοοικογενειακή βία «Το παιδί – ξένος», μετά την προβολή της ταινίας «Ο Μπάλας» (El Bola), Πολιτιστική Επιτροπή και Κινηματογραφική Λέσχη Ελληνικού – Αργυρούπολης

Κάνε δωρεάν εγγραφή

Δες άμεσα το κόστος όλων των υπηρεσιών στο Doctoranytime χωρίς περιορισμούς!

Τουλάχιστον 6 χαρακτήρες ή αριθμούς
Συνδέσου στο Doctoranytime
Δημιουργία νέου κωδικού

Συμπλήρωσε το email με το οποίο έχεις κάνει εγγραφή στο Doctoranytime για να σου στείλουμε νέο κωδικό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Ο κωδικός σου έχει αλλάξει

Ελέγξε το email σου για να μάθεις τον καινούργιο κωδικό.

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει