Toggle
Toggle

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Υπηρεσίες

ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Συμβουλευτική/ψυχοθεραπεία σε παιδιά, εφήβους, αναδυόμενους ενήλικες (18-30)
Mαθησιακή και ψυχολογική εκτίμηση (WISC III, T.A.T., T.A.F.) 
Aποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών
Συμβουλευτική γονέων.
Συμβουλευτική εκπαιδευτικών για διαχείριση δυσκολιών διαχείρισης της τάξης
Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός
Ψυχοδυναμική κατεύθυνση

2

Εμπειρία - Αβδελίδου Εύη

  • Σχολικός και Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός. Θέματα Μετανάστευσης, Κατάθλιψη, Αγχώδεις διαταραχές, Δυσκολίες στα δίδυμα αδέλφια. Θέματα Πένθους.
  • Θέματα που αφορούν τους αναδυόμενους ενήλικες (18-30 ετών).
  • Μαθησιακές Δυσκολίες.

Βιογραφικό - Αβδελίδου Εύη

ΣΠΟΥΔΕΣ
  • 2014-σήμερα: Διδακτορική Διατριβή με θέμα: Η αξιοποίηση του Κινηματογράφου στη Σχολική Τάξη από τους Εκπαιδευτικούς για τη Διαπραγμάτευση Ζητημάτων Μετανάστευσης των μαθητών. Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μπίμπου Άννα. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • 2007-2011: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών (Βαθμός: «Άριστα», 9,1)
  • 2007-2011: Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Πρόγραμμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών (Βαθμός: «Άριστα», 8,6)
  • 2003 - 2007: Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Κατεύθυνση Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών (Βαθμός: 8,1)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
  • 1/2015-σήμερα:Σχολική Ψυχολόγος. Έν Έργω ΚΟΙΝΣΕΠ.Ψυχολογική εκτίμηση και υποστήριξη παιδιών, εφήβων, γονέων. Συμβολική διαμεσολάβηση μέσω κινηματογράφου και θεάτρου.
  • 6/2014-5/2015: Σχολική Ψυχολόγος. Πρόγραμμα Προώθησης του Παιχνιδιού “The power of play”- ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ (αστική μη κερδοσκοπική επιστημονική εταιρεία)/ Ίδρυμα Νιάρχος. Σύμβαση έργου. Πρωτογενής Προληψη: Σχεδιασμός και πραγματοποίηση Ομιλιών.συγγραφή εγχειριδίων.
  • 9/2011-σήμερα:Σχολική Ψυχολόγος. Ατομική και ομαδική συμβουλευτική παιδιών, εφήβων, αναδυόμενων ενηλίκων και γονέων, ιδιωτικά. Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος.
  • 9/2011-6/2013: Σχολική Ψυχολόγος. Ερευνητικό έργο: «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών. Ψυχολογική Υποστήριξη». Σύμβαση έργου με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. 2011-2012: 4o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αχαρνών. 2012-2013: 4o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, 57o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών. 2 ημέρες σε κάθε σχολείο, διεξαγωγή Προγραμμάτων Πρόληψης στην Τάξη, συμβουλευτική υποστήριξη μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών (100 περιπτώσεις), Μικτή Ομάδα Γονέών και Εκπαιδευτικών, διασύνδεση με την κοινότητα, προβολή ταινιών.
  • 10/2009- 10/2011: Σχολική Ψυχολόγος-Πρακτική Άσκηση. Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Δήμου Βύρωνα, Τμήμα για Παιδιά και Έφηβους. Aξιολόγηση παιδιών και εφήβων (40 περιπτώσεις) (Χορήγηση WISC-III, WPPSI-R, Raven, T.A.T., C.A.T., Τ.A.F.), Λήψη Ιστορικού, Παρακολούθηση συνεδριών αξιολόγησης και συμβουλευτικής υποστήριξης γονέων, παιδιών και εφήβων, Μετάφραση ξενόγλωσσων εγχειριδίων αξιολόγησης, Συναισθηματική υποστήριξη 5 παιδιών σε εβδομαδιαία βάση
  • 2/2009-10/2009:Σχολική Ψυχολόγος-Πρακτική Άσκηση. Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, Αρσάκεια Τοσίτσεια Σχολεία. Αξιολόγηση, Συμβουλευτική Υποστήριξη παιδιών, εφήβων και γονέων, Λήψη Ιστορικού, Συμμετοχή σε ερευνητική δραστηριότητα, Συμμετοχή στις «Ημέρες Δημιουργικότητας»
  • 2009-5/2009:Ψυχολόγος-Πρακτική Άσκηση. «Πρόγραμμα Δημιουργικής Απασχόλησης Α.μ.Ε.Α.» που υλοποιείται από τη Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης του Δήμου Ζωγράφου. Συμμετοχή στο συντονισμό εβδομαδιαία δίωρης ομάδας κοινωνικοποίησης Α.μ.Ε.Α.
  • 2006 – 2007 :Ψυχοπαιδαγωγός. Πρακτική Άσκηση στο Εργαστήριο Θεραπευτικής Παιδαγωγικής του Παιδικού Χωριού SOS Βάρης. Μαθησιακή ενίσχυση και υποστήριξη για τρεις φορές την εβδομάδα ενός μαθητή Γ' τάξης και για δύο φορές την εβδομάδα δύο μαθητών Β' τάξης Γυμνασίου.
ΜΕΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
  • Μέλος ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. Εν Έργω, ως ψυχολόγος.
  • Member of International Play Association: Promoting the Child's Right to Play.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
  • Αβδελίδου, Ε. , Μπίμπου-Νάκου, Ι. (2015). Κινηματογράφος και Εκπαίδευση: Διαπραγμάτευση της μεταναστευτικής εμπειρίας των μαθητών/μαθητριών. 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας. Αθήνα, 2015.
  • Kαλπογιάννη, Ε., Φύσσας, Κ., Αβδελίδου, Ε.(2015). Η Δύναμη του Παιχνιδιού: Ο σχεδιασμός και η δημιουργία εγχειριδίων προαγωγής του παιχνιδιού για γονείς και παιδαγωγούς. 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας. Αθήνα, 2015.
  • Αβδελίδου, Ε. (2012). Ο κινηματογράφος ως χώρος διαπραγμάτευσης για τις κοινωνικές σχέσεις μεταναστών και γηγενών μαθητών. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας. Θεσσαλονίκη 2012.
  • Αβδελίδου, Ε., Σταυρόπουλος, Β., Μόττη, Φ. (2011). Το φύλο, η καταθλιπτική συμπτωματολογία και η απόρριψη από τους συνομηλίκους ως παράγοντες επικινδυνότητας για συμπεριφορές διαδικτυακής θυματοποίησης στην εφηβεία. 2ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο (e-LIFE). Θεσσαλονίκη 2011.
  • Αβδελίδου, Ε., Σταυρόπουλος, Β., Μόττη, Φ. (2011). Συμπεριφορές Διαδικτυακού εκφοβισμού στην εφηβεία: Προβλεπτικοί παράγοντες. 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Αθήνα:2011.
  • Avdelidou, E., Stavropoulos, V., & Motti, F. (2011). Romantic Relationships: A moderator of face to face victimization effect on cyber bullying among adolescence. 9th International Conference: Cyberspace 2011. Brno, Czech Republic.
  • Stavropoulos, V., Avdelidou, E. & Motti, F. (2011). The Quality Of Romantic Relationships As A Moderator Of Face To Face Victimization Effect On The Development Of Cyber Bullying Behaviors Among Adolescents. International Conference: Human Rights and Violent Behaviour: The Social and Educational Perspective. Cyprus, 2011.
  • Stavropoulos, V., Avdelidou E. & Motti, F. (2011). Internet addiction and face to face victimization as predictors of cyberbullying behavior in adolescence. The 12th European Congress of Psychology. Istanbul 2011.
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
  • Αγγλικά. Άριστο επίπεδο : Certificate of proficiency in English, University of Cambridge Certificate of proficiency in English, University of Mishigan
  • Γαλλικά. Άριστο επίπεδο : Diplome de Langue et Literature Francaises, Universite de Paris-Sorbonne, 2me degree
  • Ιταλικά.Άριστο επίπεδο : Diploma di lingua Italiana. Κρατικό Πτυχίο Γλωσσομάθειας, Φοίτηση στο Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας 29/6/2005- 3/8/2005 (Universita degli studi di Firenze), 60 ώρες παρακολούθησης μαθημάτων Ιταλίκής Γλώσσας, Ανώτερο Επίπεδο

Αξιολόγηση και σχόλια ασθενών γιατρού - Αβδελίδου Εύη

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
Κλείσε ραντεβού και γίνε ο πρώτος χρήστης που θα αξιολογήσει τον γιατρό

Το doctoranytime επιλέγει τους καλύτερους γιατρούς για σένα!

Χάρτης

Αισθάνεσαι ότι υποφέρεις από αυτή την πάθηση;

Σύνδεση στο Doctoranytime!
Για να μάθεις το κόστος πρέπει να είσαι μέλος
 
 
Να με θυμάσαι