Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
2

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στους Αμπελόκηπους

Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

9 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στους Αμπελόκηπους

Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Κούνα Ελευθερία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λ. Βεϊκου 6 και Φυγαλείας 1, Γαλάτσι
9.8

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Έγινε κατανοητή αμέσως γιατί εξήγησε με απλά λόγια τι πρέπει να προσέχουμε, έλυσε πολλές απορίες μου και είναι γλυκύτατη.

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Μπονές Θεόδωρος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ωρωπού 66 &Τραλλέων, Γαλάτσι
10.0

Βαθμολογία από 14 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 14 χρήστες

Ο γιατρος με εντυπωσιασε ειδικα γιατι εγραψε διατροφη συμφωνα με τις αναγκες μου και φυσικα θα ξαναπαω

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Μπονές Θεόδωρος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Βεϊκου 4 & Φιγαλείας 2, Γαλάτσι
10.0

Βαθμολογία από 14 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 14 χρήστες

Ο γιατρος με εντυπωσιασε ειδικα γιατι εγραψε διατροφη συμφωνα με τις αναγκες μου και φυσικα θα ξαναπαω

περισσότερα
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.
Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Παξιμαδάς Χρήστος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λεωφόρος Στρατάρχου Παπάγου Αλέξανδρου 101 , Ζωγράφου

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ

Κλείσε ραντεβού, υπόβαλε την πρώτη αξιολόγηση και βοήθησε τους υπόλοιπους χρήστες του doctoranytime

6 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στους Αμπελόκηπους χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΝΑΣΟΣ

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δασκαλάκη 36, 5ος όροφος, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Αμπελόκηποι

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στους Αμπελόκηπους με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Mυστικά για να μην πάρεις κιλά τις μέρες του Πάσχα

Μπορεί η Μ. Βδομάδα να αποτελεί περίοδο κατάνυξης και νηστείας για τους περισσότερους από εμάς, ωστόσο το φαγοπότι που ακολουθεί από τη νύχτα του Μ. Σαββάτου και μετά, δεν αφήνει περιθώρια για αυτοσυγκράτηση και δίαιτα. Το πασχαλινό τραπέζι είναι συνήθως πολύ πλούσιο τόσο σε ποικιλία τροφών όσο και σε θερμίδες. Προτού λοιπόν βρεθείς μπροστά του, φρόντισε να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου και φυσικά, να μάθεις τρόπους για να απολαύσεις μεν τις γεύσεις που σου αρέσουν, χωρίς όμως να επιβαρύνεις τη γραμμή και την υγεία σου.

Τι σημαίνει η νηστεία του Πάσχα για το σώμα σου

Κατά την περίοδο της νηστείας το σώμα σου δέχεται αρκετά ευεργετικά ερεθίσματα για τον οργανισμό, καθώς το νηστίσιμο διαιτολόγιο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Με τη διατροφή αυτή, η οποία δεν περιέχει κρέας, πουλερικά, ψάρια και γαλακτοκομικά, απομακρύνεις τον κίνδυνο της στεφανιαίας νόσου και γενικότερα, όλων των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Επίσης, παρατηρείται μείωση της χοληστερίνης, των τριγλυκεριδίων και της υπέρτασης, ενώ παράλληλα απομακρύνεται και το ενδεχόμενο δυσκοιλιότητας.

Οι επιλογές που έχεις όταν νηστεύεις είναι ανάμεσα σε τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, άμυλο και βιταμίνες. Μερικές από αυτές είναι οι ελιές, τα θαλασσινά, τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά και η σόγια. Επίσης, μια καλή πηγή πρωτεϊνών και ενέργειας, δεδομένου ότι δεν μπορείς να φας κρέας, είναι και οι ξηροί καρποί.

Τι να κάνεις για να μην πάρεις κιλά τις ημέρες του Πάσχα
  • Καταρχάς, προσπάθησε να ελέγξεις την ταχύτητα με την οποία καταναλώνεις τα γεύματά σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να αναγνωρίσεις ότι έχεις χορτάσει και να σταματήσεις να τρως, εγκαίρως.
  • Σταμάτα το τσιμπολόγημα, διότι με αυτό τον τρόπο τρως περισσότερο χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι ή να μπορείς να μετρήσεις την ποσότητα.
  • Μην τρως χωρίς να πεινάς πραγματικά, απλώς και μόνο επειδή πέρασες από την κουζίνα και είδες το πασχαλινό τσουρέκι στο τραπέζι. Φάε μόνο όταν πραγματικά θέλεις να φας κάτι, και όχι, ασυναίσθητα.
  • Κάνε κάποια δραστηριότητα. Τις ημέρες του Πάσχα θα έχεις σίγουρα περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να κάνεις βόλτα, ποδήλατο, να περπατήσεις στο πάρκο ή στην εξοχή. Δοκίμασε να παίξεις μπάλα με τα παιδιά σου, να τρέξεις και να γελάσεις με την παρέα σου. Και θερμίδες θα χάσεις και θα καταφέρεις να απαλλαγείς έστω και για λίγες ώρες από το άγχος της καθημερινότητας.
  • Μην αγοράζεις πολλά γλυκά, κουλούρια και τσουρέκια. Προμηθεύσου μόνο τις ποσότητες που μπορείς πραγματικά να καταναλώσεις, και μην υπερβάλλεις. Να θυμάσαι ότι ειδικά αν έχεις νηστέψει τις προηγούμενες μέρες, χρειάζονται μερικές μέρες προσαρμογής μέχρι να ξαναβρείς τους διατροφικούς σου ρυθμούς. Μην φορτώνεις το στομάχι σου με υπερβολικές ποσότητες λιπαρών τροφών και γλυκών.

Οι ημέρες του Πάσχα προσφέρονται για διατροφικές ατασθαλίες, όμως, μην το παρακάνεις. Και να θυμάσαι ότι αν τελικά δεν καταφέρεις να διατηρήσεις το βάρος σου σταθερό, το doctoranytime είναι εδώ για να σου εξασφαλίσει ραντεβού με τους καλύτερους, αξιολογημένους διαιτολόγους. Μαζί μας θα είσαι πάντα σε καλά χέρια!

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δε βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει