Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
1

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Κυψέλη

Κακούρη Βίκυ & συνεργάτες

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Παξών 20, Κυψέλη, Αθήνα
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Με πολύ ενδιαφέρον να προσαρμοσει το διατροφολογιο στις γνωριμες γευσεις μου!!

περισσότερα

8 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στην Κυψέλη

Εξαρχοπούλου Κωνσταντίνα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ασκληπιού 3, Αθήνα
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Έδειξε ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα που με απασχολεί. Η εξέταση κράτησε πάνω από ώρα, έμεινα ευχαριστημένη και έχω κλείσει ήδη το επόμενο ραντεβού.

περισσότερα

Κούλογλου Γεώργιος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μόνο κατοίκον επισκέψεις, Αθήνα
9.7

Βαθμολογία από 9 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 9 χρήστες

Είναι ευγενικός, επεξηγηματικός, σε κερδίζει με την συμπεριφορά του και θα τον σύστηνα ανεπιφύλακτα.

περισσότερα

Λαδά Ταξιαρχούλα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Γράμμου 4, Σεπόλια, Αθήνα
9.9

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.9

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Την απασχόλησά αργά το βράδυ και έλαβα απάντηση

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Κατ' οίκον επισκέψεις η ιατρός πραγματοποιεί κατά βάση στις περιοχές Σεπόλια, Περιστέρι, Κολωνό, Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Μαρούσι, Εκάλη, Καλαμάκι, Άλιμο, Παλαιό Φάληρο και Μοσχάτο.

Δραγανιδάκη Λουκία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ιουστινιανού & Θέμελη 2, Πεδίον του Άρεως, Αθήνα
9.7

Βαθμολογία από 10 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 10 χρήστες

Εξαιρετική επαγγελματίας , άρστες γνώσεις και πολύ φιλική. Ευχαριστω!

περισσότερα

Δρ. Γρηγοράκης Δημήτριος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Προμπονά 27, Άνω Πατήσια, Αθήνα
9.7

Βαθμολογία από 8 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 8 χρήστες

ΤΕΛΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

περισσότερα

Μπονές Θεόδωρος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ωρωπού 66 &Τραλλέων, Γαλάτσι
10.0

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Πολύ προσιτός άνθρωπος κ γνώστης του αντικειμένου του. Εμπνέει εμπιστοσύνη κ παρέχει ενημέρωση. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

περισσότερα

Μπονές Θεόδωρος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Βεϊκου 4 & Φιγαλείας 2, Γαλάτσι
10.0

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 18 χρήστες

Πολύ προσιτός άνθρωπος κ γνώστης του αντικειμένου του. Εμπνέει εμπιστοσύνη κ παρέχει ενημέρωση. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

περισσότερα

1 Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Κυψέλη χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Κυψέλη

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό. Διάλεξε τον καλύτερο γιατρό για σένα από τους παρακάτω και εκμεταλλεύσου την ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ που έχουμε εξασφαλίσει για εσένα.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Γιατί δεν χάνω βάρος

Προσέχω τη διατροφή μου, γυμνάζομαι αλλά η ζυγαριά δεν κουνιέται. Τι δεν πάει καλά; Θα τα παρατήσω και θα τρώω τα πάντα αφού έτσι κι αλλιώς δεν χάνω κιλά. Πριν τα παρατήσετε για δείτε μήπως κάτι κάνετε λάθος.

Κενές θερμίδες

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι άνθρωποι αποτυγχάνουν να χάσουν τα ανεπιθύμητα κιλά είναι η κατανάλωση ‘κενών θερμίδων’ . Αυτές οι θερμίδες μπορεί και να έχουν μικρή θρεπτική αξία. Ζάχαρη – συσκευασμένα αναψυκτικά , ροφήματα καφέ , ενεργειακά ποτά και το αλκοόλ και τα αλκοολούχα ποτά αυξάνουν την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη χωρίς να προσθέτουν κανένα διατροφικό όφελος . Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες από διαιτητικά ποτά συχνά οδηγούν σε τσιμπολόγημα προσθέτοντας έτσι αρκετές θερμίδες στο διαιτολόγιο. Μπορείτε να τα ανταλλάξετε με νερό όποτε είναι δυνατόν .

Καθιστική εργασία

Αν κάθεστε για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, οι πιθανότητες δεν είναι υπέρ σας για την απώλεια βάρους. Όταν καθόμαστε σε ένα γραφείο ή σε έναν καναπέ για πάρα πολλές ώρες της ημέρας δεν ξοδεύουμε πολύ ενέργεια.

Μονοτονία

Κάνοντας τις ίδιες κινήσεις κάθε μέρα θα σας οδηγήσει τελικά σε ελάχιστα οφέλη μακροπρόθεσμα. Καθώς το σώμα προσαρμόζεται σε μια ρουτίνα, θα πρέπει να δώσουμε νέα πνοή σε αυτή την ρουτίνα για να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη για την προσπάθεια που κάνουμε. Αυτό σημαίνει ότι με μόνο 30 λεπτά στο διάδρομο ή στατικό ποδήλατο πέντε φορές την εβδομάδα δεν περιμένουμε τη καλύτερη απόδοση. Θα πρέπει να αλλάξετε τη ρουτίνα σας για να εργαστούν διαφορετικοί μύες και να δοκιμάσετε νέες ασκήσεις κάθε λίγες μέρες στο πρόγραμμά σας. Με αυτόν τον τρόπο θα αποτρέψετε το σώμα σας από την προσαρμογή στην προβλεψιμότητα της ρουτίνας σας.

Παράλειψη γευμάτων

Η παράλειψη γευμάτων είναι μία από τις πλέον γνωστές συνήθειες που αποκτούν όσοι θέλουν να χάσουν βάρος. Η επακόλουθη πείνα συχνά οδηγεί σε  πάρα πολλά σνακ και τσιμπολογήματα  μέσα στην ημέρα. Η επιλογή να παραλείψετε το πρωινό μπορεί να είναι ιδιαίτερα επιζήμια, επειδή το σώμα σας θα είναι ανικανοποίητο από την αρχή της ημέρας και θα σας οδηγήσει σε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού αργότερα.

Καταγραφή

Εάν αρχίσετε να καταγράφετε το τι καταναλώνετε σε καθημερινή βάση μπορεί να εκπλαγείτε από το πόσο ανακριβή είναι τα στοιχεία για τη διατροφή σας. Είναι αρκετά εύκολο να θυμηθείτε τι φάγατε κατά τη διάρκεια των μεγάλων γευμάτων της ημέρας αλλά πολύ συχνά το τσιμπολόγημα όλη την ημέρα έχει ξεχαστεί.

Προσπαθήστε να διατηρείτε ένα ημερολόγιο με ότι τρώτε και πίνετε σε καθημερινή βάση. Όχι μόνο θα βελτιώσει την ακρίβεια σας σε σχέση με την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη σας  αλλά θα σας αναγκάσει να σκεφτείτε συνειδητά για την απόφασή σας κάθε φορά που θα θέλετε ένα σνακ από συνήθεια και όχι από την πείνα.

Αγορά  «Υγιών τροφίμων»

Στο σούπερ μάρκετ θα βρείτε χιλιάδες προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη ή χωρίς λιπαρά. Μπορεί να πιστεύετε ότι έτσι εξοικονομείτε θερμίδες αλλά και την πιθανότητα απώλειας βάρους σας με την αγορά τέτοιων ειδών, αλλά έτσι είναι πραγματικά;

Σίγουρα αν καταναλώσετε ένα τρόφιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά (π.χ παγωτό ή γιαούρτι ή ακόμη και γλυκά) ή χωρίς λιπαρά θα σας εξοικονομήσει θερμίδες αλλά και γραμμάρια λίπους. Δυστυχώς η απουσία του λίπους σε πολλά από αυτά τα τρόφιμα σας  αφήνει λιγότερο ικανοποιημένους και συνήθως έχει ως αποτέλεσμα την κατανάλωση μεγαλύτερων μερίδων. Να θυμάστε ότι μόνο και μόνο επειδή αυτές οι χαμηλών θερμίδων ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά επιλογές φαίνονται πιο υγιής δεν σημαίνει ότι και το σώμα σας θα είναι πιο υγιές σε μακροπρόθεσμη βάση.

Ηλικία

Ο μεταβολισμός σας δεν είναι το ίδιο στα τριάντα ή σαράντα σας όπως ήταν όταν ήσασταν νεότεροι  και θα πρέπει να κάνετε περισσότερη προσπάθεια για να κάψετε τις θερμίδες που θα καίγατε  εύκολα ως έφηβος ή ακόμη και στα είκοσι.

Η ηλικία σας μπορεί να είναι ένας από τους παράγοντες που δεν βοηθούν ιδιαίτερα στην απώλεια βάρους αλλά μία υγιεινή διατροφή και η άσκηση θα κάνει όλη τη διαφορά στην επίτευξη του σώματος που επιθυμείτε.

Η στέρηση ύπνου

Η ποιότητα του ύπνου σας παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό του σώματός σας. Μια πλήρη νύχτα χωρίς διακοπή του ύπνου επιτρέπει στο σώμα σας να παράγει μια ιδανική ποσότητα της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης η οποία καίει το λίπος ακόμα και σε ξεκούραστη κατάσταση.

Δεν πίνετε αρκετό νερό

Μένοντας επαρκώς ενυδατωμένο είναι ένα από τα ευκολότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κρατήσετε το σώμα σας ενεργοποιημένο και σε άριστη κατάσταση για να κάψετε θερμίδες.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει