Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
3

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στου Ζωγράφου

Σελανικλή Μαίρη

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μουρκούση 2 & Λ. Παπάγου 7, Ζωγράφου
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Έμεινα ευχαριστημένη και θα κλείσω επόμενο ραντεβού.

περισσότερα

4 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στου Ζωγράφου

Κολοτούρου Μαρία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αλκιμάχου 1 & Σπύρου Μερκούρη (πλησίον μετρό "Ευαγγελισμός"), Παγκράτι, Αθήνα
9.6

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.6

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Πολύ καλή

περισσότερα

Τσολακέλλη Μαρία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Οδεμησίου 12, Καισαριανή
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Είμαι ευχαριστημένη από την ιατρό! Θα την πρότεινα και σε άλλους ασθενείς!

περισσότερα

2 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στου Ζωγράφου χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΝΑ

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 15, ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Ζωγράφου

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στου Ζωγράφου με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Τροφές για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Οι γιορτές τελείωσαν και ακόμη και οι τελευταίοι των αδειούχων επέστρεψαν στη βάση τους. Το σώμα μας χρειάζεται πλέον να αποτοξινωθεί από τα γιορτινά γεύματα.

Μαζί με τις όμορφες οικογενειακές στιγμές καλούμαστε να αποχαιρετήσουμε και τα φορτωμένα σε θερμίδες οικογενειακά γεύματα, καθώς το σώμα μας χρειάζεται πλέον να αποτοξινωθεί και να ανακτήσει την εικόνα που είχε πριν τις γιορτές ή ακόμη και να τη βελτιώσει.

Ο φυσικός τρόπος αποτοξίνωσης του οργανισμού περιλαμβάνει την κατανάλωση κάποιων συγκεκριμένων τροφών.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι γνωστό ότι έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, οι οποίες βοηθούν στη φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού. Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν νερό και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αλλά και βιταμίνες, με αποτέλεσμα να ενεργοποιούν κάποιες λειτουργίες του οργανισμού, και έτσι, να συμβάλλουν στη  φυσική αποτοξίνωσή του.

Το νερό έχει πλούσια για τον οργανισμό θρεπτικά στοιχεία, προσφέρει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενώ με την τακτική κατανάλωσή του απομακρύνονται οι περιττές τοξίνες από το σώμα. Είναι σημαντικό να μην αμελούμε να πίνουμε αρκετό νερό ημερησίως, καθώς τα θρεπτικά στοιχεία του δεν υποκαθίστανται από άλλα αφεψήματα.

Πολύ σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες προσφέρει στον οργανισμό μας και το τσάι. Το τσάι διατίθεται σε διάφορες γεύσεις και μπορεί να καταναλωθεί ως αφέψημα σε καθημερινή βάση. Το τσάι ενισχύει το μηχανισμό διούρησης και βοηθά στην αποβολή των περιττών τοξινών.

Οι φρουτοχυμοί βοηθούν επίσης στην αποτοξίνωση του οργανισμού, αλλά και στην τόνωσή του. Ο ρόλος τους είναι ενισχυτικός για το ανοσοποιητικό σύστημα και την ευεξία του σώματος, ενώ βελτιώνουν την υγεία  του δέρματος, αναπληρώνουν την ενέργεια και ενισχύουν τις επιδόσεις.

Τα ψάρια μας προσδίδουν την απαραίτητη για τον οργανισμό πρωτεΐνη και υποκαθιστούν την πρωτεΐνη των ζωικών προϊόντων. Τα ψάρια έχουν πλούσιες ευεργετικές ιδιότητες και στην πλειοψηφία τους, χαμηλή θερμιδική αξία. Μετά από τα πλούσια γεύματα που καταναλώσαμε μέσα στις γιορτές, τα ψάρια αποτελούν ένα ελαφρύ γεύμα με πολύ σημαντική ευεργετική δράση και θρεπτικές ουσίες.

Τα μπαχαρικά ενεργοποιούν το φυσικό μηχανισμό αποτοξίνωσης και μπορούν να υποκαταστήσουν την κατανάλωση αλατιού, η οποία οδηγεί σε κατακράτηση υγρών.

Φυσικά, αξίζει να αναφερθεί ότι πολύ σημαντική για την διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης είναι η άσκηση. Η άσκηση βελτιώνει σημαντικές λειτουργίες του οργανισμού, ενώ μας βοηθά να αποκτήσουμε καλοσχηματισμένο σώμα και όμορφη σιλουέτα.

Καθοριστικό ρόλο για την ευεξία και για την «ανάκαμψη» του οργανισμού μετά τα ξενύχτια των γιορτών είναι φυσικά ο ύπνος. Ένας καλός ποιοτικά αλλά και ποσοτικά ύπνος καταφέρνει να ξεκουράσει και να επαναφέρει το σώμα και το πνεύμα σε υγιή επίπεδα.

Η αποτοξίνωση είναι σημαντική για την υγεία του οργανισμού και για τη διατήρηση της ευεξίας, ενώ αποτελεσματική είναι και η βελτίωση που επιφέρει στην υγεία του δέρματος.

Από την Ιωάννα Βλάσση, ιατρική συντάκτρια του doctoranytime.gr

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει