Άρτεμις Ρεντούμη - Επιστημονική Υπεύθυνη "Therapy Cove"
Είναι Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια και ιδρύτρια του Therapy Cove, όπου προσφέρει συνεδρίες στα ελληνικά και τα αγγλικά, μέσα σε ένα ασφαλές και συμπεριληπτικό θεραπευτικό περιβάλλον. Σπούδασε Ψυχολογία στο Deree – The American College of Greece και στη συνέχεια ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό στη Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική στο Regent’s University London,με ερευνητικό ενδιαφέρον στις δυναμικές φύλου και εξουσίας στην ψυχοθεραπεία και την πολυπλοκότητα τους.Ειδικεύεται στην ψυχοδυναμική, υπαρξιακή και ουμανιστική προσέγγιση και είναι αναγνωρισμένο μέλος του BACP (British Association for Counselling and Psychotherapy) και του BPS (British Psychological Society).Έχει εργαστεί ως συνθετική ψυχοθεραπεύτρια στο Λονδίνο, στο Headstrong Counselling και στο Self Space, υποστηρίζοντας ενήλικες που αντιμετωπίζουνζητήματα σχέσεων, άγχους, κατάθλιψης, αυτοαποδοχής και ταυτότητας. Διαθέτει ιδιαίτερη εμπειρία στην υποστήριξη ατόμων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, προσφέροντας έναν χώρο ασφάλειας, αποδοχής και εξερεύνησης ζητημάτων σεξουαλικότητας και αυτοέκφρασης.Προηγουμένως έχει εργαστεί ως Recovery Worker σε οργανισμό υποστηριζόμενης στέγασης ατόμων με σοβαρές ψυχικές ασθένειες στο Ηνωμένο Βασίλειο και ως βοηθός ψυχολόγος στη μονάδα απεξάρτησης «18 Άνω»,στην Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα και έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια σε σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις,όπως η Compassion-Focused Therapy και η ψυχαναλυτική κατανόηση του σώματος.
Βιβιάννα Κούκου
Είναι Ψυχοθεραπεύτρια Συνθετικής προσέγγισης και Κοινωνική Λειτουργός, με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ψυχικής υγείας. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και από το 2015 εργάζεται σε ελληνικούς και διεθνείς οργανισμούς, προσφέροντας ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε ευάλωτους πληθυσμούς μέσα από διεπιστημονικές ομάδες. Στην επαγγελματική της πορεία έχει υποστηρίξει άτομα που αντιμετωπίζουν σοβαρές ψυχοκοινωνικές δυσκολίες και αναπηρίες. Για πέντε χρόνια υπηρέτησε ως συντονίστρια ψυχοκοινωνικής υπηρεσίας, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων πρόληψης και ενδυνάμωσης.Παράλληλα, έχει συμμετάσχει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και στον συντονισμό ομάδων ευαισθητοποίησης για την έμφυλη ισότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα.Σήμερα δραστηριοποιείται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια ενηλίκων, δημιουργώντας ένα σταθερό και υποστηρικτικό θεραπευτικό περιβάλλον για άτομα που επιθυμούνπροσωπική διερεύνηση ή χρειάζονται υποστήριξη σε ζητήματα όπως οι σχέσεις, το άγχος, οι ψυχικές και νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Έχει ολοκληρώσει την πενταετή εκπαίδευσή της στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία στο European Institute of Counseling & Psychotherapy (EICP), μια προσέγγιση που συνδυάζει στοιχεία από ανθρωποκεντρικές, ψυχοδυναμικές, υπαρξιακές και γνωσιακές σχολές, καθώς και από τη σωματική ψυχοθεραπεία και την εργασία με το τραύμα.
Εβελίνα Μουστάκα
Είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος από την Ιατρική Σχολή του ίδιου Πανεπιστημίου, με εξειδίκευση στο στρες και την προαγωγή της υγείας. Έχει ολοκληρώσει τετραετή εκπαίδευση στη Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Θεραπεία (CBT) και έχει εκπαιδευτεί στη Θεραπεία Αποδοχής και Δέσμευσης (ACT).Κατά την επαγγελματική της πορεία έχει συνεργαστεί με φορείς ψυχικής υγείας και ΜΚΟ, παρέχοντας συμβουλευτική σε ενήλικες, συμμετέχοντας σε δράσεις ευαισθητοποίησης και συντονίζοντας ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων.Έχει επίσης εργαστεί με εφήβους στη διαχείριση του στρες, ενώ η ερευνητική της δραστηριότητα περιλαμβάνει δημοσιεύσεις και την προσαρμογή εργαλείων αξιολόγησης σχολικού στρες στην ελληνική γλώσσα.Έχει συμμετάσχει εθελοντικά στην πανελλαδική γραμμή 10306 και έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια για τη γνωστική ενδυνάμωση ατόμων τρίτης ηλικίας, την αξιολόγηση μνήμης και την παροχή πρώτων βοηθειών σε κρίσεις.Σήμερα εργάζεται ιδιωτικά, παρέχοντας υπηρεσίες ψυχοθεραπείας σε ενήλικες μέσα από μια προσέγγιση που βασίζεται στη Γνωσιακή και Συμπεριφοριστική επιστημονική γνώση,με στόχο την ενδυνάμωση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των θεραπευόμενων.