Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στον Βόλο

Αυτή τη στιγμή για τα κριτήρια που έχεις επιλέξει Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στον Βόλο δεν υπάρχει κανένα αποτέλεσμα.
Η αναζήτησή σου έχει καταχωρηθεί και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε την ανάγκη σου.

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Βόλος

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στον Βόλο με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Διατροφή χωρίς ελλείψεις για χορτοφάγους

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σταματούν για ηθικούς ή διάφορους άλλους λόγους, την κατανάλωση κρέατος και των υποπροϊόντων του (γαλακτοκομικά, αυγά κλπ).

Τι πρέπει να προσέξει κάποιος ώστε η διατροφή του να είναι πλήρης;
  • Το συνηθέστερο πρόβλημα σε μια χορτοφαγική δίαιτα είναι η πρόσληψη πρωτεΐνης. Βασικές πηγές πρωτεΐνης για τους χορτοφάγους είναι τα γαλακτοκομικά και τα θαλασσινά (αν καταναλώνονται), τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και η σόγια. Τα τρόφιμα αυτά θα πρέπει να είναι στο καθημερινό διαιτολόγιο των χορτοφάγων για να εξασφαλιστεί η επαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης.
  • Πρέπει να δοθεί σημασία στην ποιότητα της πρωτεΐνης καθώς και στους σωστούς συνδυασμούς, όπως αυτός των οσπρίων με τα δημητριακά (φακές με ρύζι, ρεβίθια με ψωμί κτλ), καθώς τα αμινοξέα που δεν περιέχονται στη μία ομάδα, περιέχονται στην άλλη, άρα η ταυτόχρονη κατανάλωσή τους, είναι πολύ καλή εναλλακτική του κρέατος.
  • Aφού ο αιμικός σίδηρος (αυτός που είναι συνδεδεμένος με την αίμη κ βρίσκεται στις ζωικές πηγές) λείπει, οι χορτοφάγοι λαμβάνουν μόνο μη αιμικό σίδηρο που βρίσκεται σε μη ζωικές πηγές του οποίου η απορρόφηση είναι πιο δύσκολη. Οι σωστοί συνδυασμοί βοηθούν στη μεγιστοποίηση αυτής της απορρόφησης, και συγκεκριμένα αν ο μη αιμικός σίδηρος συνδυαστεί με βιταμίνη C η απορρόφηση ενισχύεται, σε αντίθεση, αν συνδυαστεί με ασβέστιο η απορρόφηση του δυσχεραίνεται.
  • Καλές πηγές σιδήρου είναι τα όσπρια, τα θαλασσινά, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, οι χουρμάδες και οι σταφίδες.
  • Παρόλο που η χορτοφάγοι μπορούν να λάβουν βιταμίνη Β12 από τα θαλασσινά και κάποια εμπλουτισμένα τρόφιμα, λόγω της μεγάλης έλλειψης που παρατηρείται, συχνά η λήψη συμπληρώματος είναι μονόδρομος.
  • Αν μιλάμε για vegans (που δεν καταναλώνουν ούτε γαλακτοκομικά) το ασβέστιο είναι ένα θρεπτικό συστατικό με ανεπαρκή πρόσληψη. Τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, το μπρόκολο και το σπανάκι έχουν κάποιες ποσότητες ασβεστίου, αλλά συχνά δεν είναι ικανές να καλύψουν το έλλειμμα, οπότε η λήψη ενός συμπληρώματος με ασβέστιο, βιταμίνη Κ, μαγνήσιο και βιταμίνη D (συστατικά που συμβάλλουν στην καλή σκελετική υγεία) συνίσταται.
  • Παρατηρείται οτι και η πρόσληψή ψευδαργύρου είναι ανεπαρκής στις χορτοφαγικές δίαιτες, ωστόσο η έλλειψη μπορεί να καλυφτεί με την πρόσληψη προϊόντων ολικής άλεσης, σπόρων, οσπρίων και αν είναι δυνατόν αυγών και γαλακτοκομικών.

Κλείνοντας, τρώγοντας σωστά από ποικιλία τροφίμων και κάνοντας τους σωστούς συνδυασμούς ένας χορτοφάγος μπορεί να πάρει το μέγιστο από τη διατροφή του. Δυστυχώς όμως σε περιπτώσεις αυξημένων αναγκών, όπως η σιδηροπενική αναιμία και η οστεοπόρωση, συστήνεται η συμπληρωματική χορήγηση κάποιων μικροσυστατικών.

Από τη Δήμητρα Μελάδακη, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος συνεργάτης του Beauty Spirit

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δε βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει