Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
Δωρεάν ψηλάφηση
Μη φοβάσαι τις σκιές. Είσαι ατρόμητη!
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
2

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στο Περιστέρι

5 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στο Περιστέρι

Λαδά Ταξιαρχούλα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Γράμμου 4, Σεπόλια, Αθήνα
9.8

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 1 χρήστη

περισσότερα
  • Μήνυμα προς τον ασθενή: Κατ' οίκον επισκέψεις η ιατρός πραγματοποιεί κατά βάση στις περιοχές Σεπόλια, Περιστέρι, Κολωνό, Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Μαρούσι, Εκάλη, Καλαμάκι, Άλιμο, Παλαιό Φάληρο και Μοσχάτο.

Δερματίνος Κωνσταντίνος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Θηβών & Κουντουριώτου 13, Αιγάλεω
9.8

Βαθμολογία από 3 Doctor.Doctor.Search.Users

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Εξαιρετικός και πολυ φιλικός!!νιώθεις λες και συζητάς με εναν φιλο σου διότι σου εμπνέει πολύ εμπιστοσύνη!

περισσότερα

Ραυτοπούλου Ξένη

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Φαβιέρου 11-13, Χαϊδάρι
9.9

Βαθμολογία από 2 Doctor.Doctor.Search.Users

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.9

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Γεμάτη ενδιαφέρον και κατανόηση για το ιστορικό σου. Προσαρμοστική στις ξεχωριστές ανάγκες και αντοχές του κάθε ασθενούς. Βλέπω ξεκάθαρα αποτελέσματα κάνοντας μια προσπάθεια την οποία αντέχω χωρίς να πιέζομαι υπερβολικά.

περισσότερα

3 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στο Περιστέρι χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Περιστέρι

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Διάλεξε τον καλύτερο γιατρό για σένα από τους παρακάτω και εκμεταλλεύσου την ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ που έχουμε εξασφαλίσει για εσένα.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Ξηροί καρποί: πόσο σημαντικοί είναι για τη διατροφή μας;

Οι ξηροί καρποί είναι ένα πρώτης τάξεως σνακ, καθώς προσφέρουν πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων για τον οργανισμό και την διατήρηση της καλής υγείας.

Οι ξηροί καρποί είναι ίσως μία παρεξηγημένη τροφή, λόγω των θερμίδων που λέγεται ότι μας προσδίδουν. Ποια είναι, όμως, η θρεπτική αξία των πιο αγαπημένων μας ξηρών καρπών; Γιατί είναι καλό να τους εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας;

Οι ξηροί καρποί έχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, Α και Β, έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βελτιώνουν την όραση, την λειτουργία του νευρικού συστήματος και τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και τη λειτουργία της καρδιάς. Επιπλέον, έχουν φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία, μέταλλα, ασβέστιο και μαγνήσιο.

Οι ξηροί καρποί συχνά θεωρούνται ότι μας προσδίδουν πολλές θερμίδες. Στην πραγματικότητα δεν έχει αποδειχθεί ότι όσοι καταναλώνουν συχνά ξηρούς καρπούς παχαίνουν. Αντιθέτως, η κατανάλωσή τους προκαλεί κορεσμό και μειώνει, επομένως, το αίσθημα πείνας.

Ας μελετήσουμε πιο αναλυτικά, ποιες είναι οι ευεργετικές ιδιότητες μερικών από τους πιο δημοφιλείς ξηρούς καρπούς.

  • Αμύγδαλα: Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά, φυτικές ίνες, ασβέστιο και βιταμίνη Ε.
  • Φιστίκια: Τα φιστίκια αποτελούν μία πρώτης τάξεως πηγή πρωτεϊνών. Επιπλέον, περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά, ενισχύοντας έτσι την υγεία της καρδιάς.
  • Καρύδια: Τα καρύδια έχουν πολύτιμες αντιοξειδωτικές ιδιότητες, φώσφορο, βιταμίνη Ε, Κ, κάλιο και μαγνήσιο.
  • Στραγάλια: Τα στραγάλια στην ουσία είναι ψημένα ρεβίθια. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και βιταμίνες Α, Β, C και Κ. Τα στραγάλια βελτιώνουν την υγεία αλλά και την εικόνα του δέρματος. Πρόκειται για μία τροφή που δεν μας επιβαρύνει με πολλά λιπαρά.
  • Φουντούκια: Τα φουντούκια είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, δηλαδή τα «καλά λιπαρά» για τον οργανισμό. Μας προσδίδουν υδατάνθρακες, βιταμίνη Β, μαγνήσιο και φώσφορο.
  • Ηλιόσπορος: Ο ηλιόσπορος είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, σίδηρο και μαγγάνιο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ηλιόσπορων βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας της καρδιάς.

Ιδιαίτερη προσοχή κατά την κατανάλωση των ξηρών καρπών πρέπει να δώσουν οι άνθρωποι που πάσχουν από αλλεργία σε αυτούς. Μία αλλεργία στους ξηρούς καρπούς μπορεί να προκύψει και ξαφνικά σε οποιαδήποτε στιγμή. Δεν έχει σημασία αν μέχρι σήμερα δεν είχατε αλλεργία σε κάποιον ξηρό καρπό, καθώς είναι δυνατό να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία. Αν εμφανίσετε συμπτώματα αλλεργίας θα πρέπει να απευθυνθείτε άμεσα σε κάποιον αλλεργιολόγο, καθώς τα συμπτώματα μπορεί να επιδεινωθούν και να γίνουν επικίνδυνα.

Η αλλεργία μπορεί να προκύψει ακόμη και με ελάχιστη ποσότητα ξηρών καρπών.

Από την Ιωάννα Βλάσση, ιατρική συντάκτρια του doctoranytime.gr

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει