Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
2

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στο Περιστέρι

5 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στο Περιστέρι

Δερματίνος Κωνσταντίνος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Θηβών & Κουντουριώτου 13, Αιγάλεω
9.7

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.7

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Πολύ φιλικός και κατατοπιστικός. Ότι χρειάζεται για να πειστείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες του. Το πρόγραμμα που μου έδωσε εύκολο στην τήρηση και καθόλου δαπανηρό.

περισσότερα

Ραυτοπούλου Ξένη

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Φαβιέρου 11-13, Χαϊδάρι
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Γεμάτη ενδιαφέρον και κατανόηση για το ιστορικό σου. Προσαρμοστική στις ξεχωριστές ανάγκες και αντοχές του κάθε ασθενούς. Βλέπω ξεκάθαρα αποτελέσματα κάνοντας μια προσπάθεια την οποία αντέχω χωρίς να πιέζομαι υπερβολικά.

περισσότερα

3 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στο Περιστέρι χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Περιστέρι

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στο Περιστέρι με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Δροσερές σαλάτες που αγαπούν τη γραμμή σας
Οι σαλάτες, το must του καλοκαιριού!

Το καλοκαίρι θέλετε η διατροφή σας να είναι ισορροπημένη, υγιεινή και να σας εφοδιάζει με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, χωρίς όμως να σας προκαλεί αίσθημα βάρους ή δυσφορία. Κάτω από τον καυτό ήλιο, με τις εξουθενωτικές θερμοκρασίες, μια σαλάτα αποτελεί πάντα μια εύκολη, υγιεινή και δροσερή λύση για φαγητό. Μπορείτε να μετατρέψετε τις απλές συνηθισμένες σαλάτες σε πλήρη γεύματα, που θα σας χορτάσουν και θα σας χαρίσουν ενέργεια. Ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις, υπάρχουν πολλές συνταγές με σαλάτες, όπου τα λαχανικά «φλερτάρουν» με τους ξηρούς καρπούς, τα τυριά, το κρέας και τα θαλασσινά.

Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Οι σαλάτες παρέχουν στον οργανισμό πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες ενισχύουν την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες είναι υπεύθυνες για διάφορες παθήσεις, όπως οι καρδιαγγειακές, ο καρκίνος, η γήρανση του δέρματος,  εκφυλιστικές αλλοιώσεις και πλήθος άλλων παθήσεων. Έστω και μία  μόνο σαλάτα την ημέρα είναι αρκετή ώστε να εφοδιάσει τον οργανισμό σας με τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά της.

Πλούσιες σε φυτικές ίνες

Τα λαχανικά της σαλάτας, επίσης, σας παρέχουν φυτικές ίνες οι οποίες βελτιώνουν την λειτουργία του εντέρου καταπολεμώντας την δυσκοιλιότητα, ασκούν καρδιοπροστατευτική και καρκινοπροστατευτική δράση, αλλά είναι και ευεργετικές για να διατηρήσετε την γραμμή σας.  Οι φυτικές ίνες όταν εισέρχονται στον γαστρεντερικό σωλήνα αναμιγνύονται με  τα πεπτικά υγρά και διογκώνονται μέσα στο στομάχι. Η διόγκωση αυτή προκαλεί το αίσθημα του κορεσμού γρηγορότερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Χωριάτικη σαλάτα: Η πιο διαδεδομένη Ελληνική σαλάτα

Αναπόσπαστο κομμάτι του καλοκαιρινού τραπεζιού (και όχι μόνο) ή ένα πλήρες γεύμα για όσους θέλουν κάτι ελαφρύ. Η χωριάτικη σαλάτα είναι χαρακτηριστικό του μεσογειακού τρόπου διατροφής και συμπεριλαμβάνει τροφές από την ομάδα των λαχανικών (ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι, πιπεριά), από την ομάδα πρωτεϊνών (τυρί φέτα) και από την ομάδα λίπους (ελαιόλαδο, ελιές).

Τα παραπάνω υλικά συνδυάζονται υπέροχα και με τέτοιον τρόπο ώστε η χωριάτικη σαλάτα, εκτός της υπέροχης γεύσης που προσφέρει, να καλύπτει και τις ανάγκες σας σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Οι θερμίδες της φτάνουν περίπου τις 300 ανά μερίδα.

Τονοσαλάτα

 Μια σαλάτα πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που μπορεί να πάρει την θέση ενός γεύματος και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την γραμμή σας, είναι και η τονοσαλάτα. Για να φτιάξετε αυτή την σαλάτα χρειάζεστε μαρούλι, ντομάτα, αγγούρι, μία μικρή κονσέρβα τόνου σε νερό, λίγο ελαιόλαδο και ξίδι.

Η τονοσαλάτα προσφέρει στον οργανισμό την υψηλής βιολογικής αξία πρωτεΐνη και τα ω-3 λιπαρά οξέα από τον τόνο που περιέχει. Οι θερμίδες της φτάνουν περίπου τις 250 ανά μερίδα.

Σαλάτα με πρωταγωνιστή το σπανάκι

Θα χρειαστείτε λίγο φρέσκο σπανάκι, κομματάκια πορτοκαλιού ή ροδάκινου, ψιλοκομμένες φράουλες, ηλιόσπορο (τον οποίο θα πασπαλίσετε στο τέλος) και βινεγκρέτ από ξίδι βαλσάμικο. Η σαλάτα αυτή θα σας χαρίσει βιταμίνη Α και βιταμίνη Ε, περιέχει μηδενική χοληστερίνη και 3 γραμμάρια φυτικών ινών που θα σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετή ώρα. Οι θερμίδες της είναι χαμηλές, φτάνοντας περίπου τις 95 ανά μερίδα.

Σαλάτα με ρεβίθια: μια διαφορετική μεσογειακή σαλάτα

Μια από τις πιο γευστικές σαλάτες και μπορεί να αποτελέσει πλήρες γεύμα κάποιο από τα μεσημέρια του καλοκαιριού. Προσθέστε ρεβίθια βρασμένα, αγγούρι, ντομάτες, κρεμμύδι, σκόρδο, μαϊντανό, βασιλικό και λίγη μοτσαρέλα σε ένα μπολ μιας μερίδας και στη συνέχεια, αφού τα αναμείξετε, περιχύστε την με λίγο ελαιόλαδο και ξίδι.

Τα ρεβίθια αποτελούν μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, φυλλικού οξέος και μαγγανίου, ενώ σας παρέχουν και ένα ποσοστό απαραίτητης πρωτεΐνης για να χορτάσετε πιο εύκολα. Βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, κάτι που κάνει και το ελαιόλαδο, και μια μερίδα τέτοιας σαλάτας αποδίδει περίπου 150 θερμίδες και 9 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Σαλάτα θαλασσινών: μια καλοκαιρινή σαλάτα γεμάτη πρωτεΐνη

Μπορεί τον υπόλοιπο καιρό να μην τα τιμάμε συχνά, αλλά το καλοκαίρι τα θαλασσινά έχουν την τιμητική τους και ο συνδυασμός τους με μια σαλάτα μπορούν να σας παρουσιάσουν ένα πολύ χορταστικό και υγιεινό γεύμα. Αναμείξτε λίγη light μαγιονέζα με λίγη ξινή κρέμα (sour cream) και χυμό λεμονιού. Στη συνέχεια προσθέστε στο μείγμα σας ψίχα γαρίδας και καβουριού, σέλινο, αλάτι, πιπέρι, λάδι και πράσινες ελιές και βάλτε το μπολ στο ψυγείο για περίπου 1 ώρα. Για γαρνιτούρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φύλλα μαρουλιού και να παρουσιάσετε πάνω σε αυτά τη σαλάτα σας, η οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β λόγω των θαλασσινών, αλλά και σε βιταμίνες Α και D, όπως και σίδηρο. Για κάθε μερίδα που θα καταναλώσετε θα λάβετε περίπου 180 θερμίδες και 22 γραμμάρια πρωτεΐνης, δυναμώνοντας και τονώνοντας τον οργανισμός σας εν μέσω καύσωνα.

Κρεμώδης φρουτοσαλάτα

Σαλάτα δεν σημαίνει μόνο λαχανικά, αλλά και φρούτα, τα οποία είναι επίσης βιταμινούχα, θρεπτικά και δροσερά. Κόψτε σε μικρά κομμάτια φράουλες και πεπόνι ή μάνγκο, προσθέστε 1 κουταλιά ψιλοκομμένα αμύγδαλα ή καρύδια και αναμείξτε τα όλα με λίγο παγωμένο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, προσθέτοντας στο τέλος κανέλα για άρωμα. Η πολύ γευστική αυτή φρουτοσαλάτα είναι αντιοξειδωτική, πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνη Α από τα φρούτα, τονώνοντας το ανοσοποιητικό και διατηρώντας υγιή την επιδερμίδα σας, ενώ τα αμύγδαλα της χαρίζουν βιταμίνη Ε και το γιαούρτι ασβέστιο για γερά οστά. Μια μερίδα μιας τέτοιας σαλάτας, εφόσον τηρείτε τις επιλογές χαμηλών λιπαρών, αποδίδει περίπου 120 θερμίδες.

Δημιουργήστε την δική σας σαλάτα

Οι σαλάτες δεν απαιτούν πολύ χρόνο προετοιμασίας, είναι δροσερές γιατί τα περισσότερα συστατικά τους συνήθως είναι ωμά, δεν σας βαραίνουν και σας παρέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και ενέργεια. Το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγη φαντασία, ώστε να μπορέσετε να συνθέσετε τη δική σας αγαπημένη σαλάτα προσθέτοντας χρώματα, ποικιλία λαχανικών, θρεπτικών τροφίμων, και σως της επιλογής σας με λίγες θερμίδες, προασπίζοντας της υγεία σας και προστατεύοντας την σιλουέτα σας.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει