Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
2

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στο Χαϊδάρι

Ραυτοπούλου Ξένη

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Φαβιέρου 11-13, Χαϊδάρι
9.9

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.9

Βαθμολογία από 2 χρήστες

Γεμάτη ενδιαφέρον και κατανόηση για το ιστορικό σου. Προσαρμοστική στις ξεχωριστές ανάγκες και αντοχές του κάθε ασθενούς. Βλέπω ξεκάθαρα αποτελέσματα κάνοντας μια προσπάθεια την οποία αντέχω χωρίς να πιέζομαι υπερβολικά.

περισσότερα

10 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι κοντά στο Χαϊδάρι

Παγουρτζή Ευανθία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κωνσταντινουπόλεως 31, Αιγάλεω
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 1 χρήστη

Ευγενέστατη γλυκύτατη!!!! Αψογη διερεύνηση των αναγκων μου.

περισσότερα

Δερματίνος Κωνσταντίνος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Θηβών & Κουντουριώτου 13, Αιγάλεω
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
9.8

Βαθμολογία από 3 χρήστες

Εξαιρετικός και πολυ φιλικός!!νιώθεις λες και συζητάς με εναν φιλο σου διότι σου εμπνέει πολύ εμπιστοσύνη!

περισσότερα

Καρυωτάκη Γιολάντα

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Πλατεία Δημοκρατίας 2, Νίκαια
10.0

Βαθμολογία από 35 χρήστες

Δες όλες τις τιμές των διαθέσιμων υπηρεσιών

ΑΙΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
10.0

Βαθμολογία από 35 χρήστες

Είναι ευγενέστατη και πολύ καλά καταρτισμένη στην δουλειά της. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη , συνεπής και σίγουρα θα την συστήσω και σε άλλους.

περισσότερα

3 Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι στο Χαϊδάρι χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Χαϊδάρι

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό. Διάλεξε τον καλύτερο γιατρό για σένα από τους παρακάτω και εκμεταλλεύσου την ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ που έχουμε εξασφαλίσει για εσένα.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Τροφές για λαμπερό δέρμα

Ένα ακόμη καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του! Παραλία, ήλιος, θάλασσα…το δέρμα αφυδατώνεται, χάνει τη λάμψη του, εμφανίζονται ρυτίδες και κηλίδες. Πώς μπορούμε όμως να αποκτήσουμε και πάλι ένα υγιές και λαμπερό δέρμα; Η απάντηση βρίσκεται στη σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Όλοι γνωρίζουμε πως το υγιές δέρμα έχει άμεση σχέση με την καλή υγεία. Για να έχουμε ένα λαμπερό δέρμα είναι απαραίτητη η υιοθέτηση μιας διατροφής πλούσιας σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Οι καλύτεροι σύμμαχοι ενάντια στην πρόωρη γήρανση του δέρματος είναι οι αντιοξειδωτικές ουσίες που έχουν την ικανότητα να εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες. Διατηρούν το δέρμα ελαστικό και μειώνουν τη διάσπαση του κολλαγόνου.

Ας δούμε, όμως, παρακάτω ποιες είναι οι κυριότερες αντιοξειδωτικές ουσίες και ποιες τροφές τις περιέχουν:

Βιταμίνη C

Δεν συντίθεται στο ανθρώπινο σώμα, συνεπώς πρέπει να λαμβάνεται καθημερινά μέσω της τροφής. Συμμετέχει στο σχηματισμό του κολλαγόνου και έχει αντιοξειδωτική δράση. Την βρίσκουμε στα εσπεριδοειδή, στα ακτινίδια, στα κεράσια, στη ντομάτα, στην πράσινη πιπεριά, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, στο μπρόκολο και στο κουνουπίδι.

Βιταμίνη Ε

Λόγω της αντιοξειδωτικής της δράσης προστατεύει τα κύτταρα από τοξικές ουσίες, καθώς συμβάλλει στην προστασία των βιταμινών Α και C. Για το λόγο αυτό σχετίζεται και με την καθυστέρηση της γήρανσης του δέρματος. Τη βρίσκουμε στα φυτικά έλαια και κυρίως στο ελαιόλαδο, στα ανεπεξέργαστα δημητριακά, στους ξηρούς καρπούς, στα αυγά και στα σκούρα πράσινα λαχανικά.

Β-καροτένιο

Είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και προστατεύει τις κυτταρικές μεμβράνες εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου. Υπάρχει στα φρούτα (κυρίως εσπεριδοειδή), στα λαχανικά πράσινου- κίτρινου και πορτοκαλί χρώματος, στα βερίκοκα, στη γλυκοπατάτα, στο καρπούζι και στην κολοκύθα.

Σελήνιο

Είναι ιχνοστοιχείο, αποτελεί συστατικό ειδικών πρωτεϊνών και προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Το βρίσκουμε στο κρέας, στα θαλασσινά, στο αβοκάντο, στις ελιές, στους ξηρούς καρπούς και κυρίως σε φρούτα και λαχανικά που φυτρώνουν στο έδαφος.

Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα

Τα ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Κυριότερες πηγές τους είναι οι ξηροί καρποί (καρύδια, αμύγδαλα, ηλιόσποροι), τα ψάρια και ειδικότερα τα λιπαρά (γαύρος, σαρδέλες, σκουμπρί, σολομός), το ελαιόλαδο και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Συνένζυμο Q10

Παράγεται στον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά υπάρχει μείωση της σύνθεσης του με το πέρασμα της ηλικίας. Κυριότερες πηγές του είναι η σαρδέλα, το σκουμπρί και η σόγια.

Τέλος, μη ξεχνάτε το σημαντικότερο όλων … το νερό! Είναι η κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και επομένως του δέρματος. Ακολουθείστε μια διατροφή βασισμένη στα παραπάνω, καταναλώστε καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό και δείτε το δέρμα σας να μεταμορφώνεται!

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει