Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
1

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Αλεξανδρούπολη

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Αλεξανδρούπολη

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στην Αλεξανδρούπολη με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Μικρές αλλαγές – μεγάλες διαφορές: Διατροφικά tips για να χάσετε τα κιλά των εορτών

Χάσατε το μέτρημα στα μελομακάρονα και ούτε θυμάστε πόσες φορές γεμίσατε το πιάτο στο γιορτινό τραπέζι.

Τώρα έχετε βάλει στόχο να απαλλαγείτε από τα κιλά που σας άφησε δώρο ο Άγιος Βασίλης.

Το ερώτημα είναι: πώς;

Ξεκινώντας ένα πρόγραμμα υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας που θα σας βοηθήσει να ενεργοποιήσετε πάλι το μεταβολισμό σας.

Ακολουθήστε τα παρακάτω tips και θα δείτε το δείκτη της ζυγαριάς σας να κατεβαίνει:

  • Πείτε ΟΧΙ στις δίαιτες express! Μια δίαιτα που υπόσχεται γρήγορη απώλεια βάρους κάνει το φαγητό έναν εχθρό, όχι ένα εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία. Αν ξαφνικά μειώσετε την πρόσληψη τροφής, το σώμα σας, επειδή είναι σχεδιασμένο για να επιβιώνει, θα επιβραδύνει τον μεταβολικό ρυθμό του, ώστε να αποθηκεύσει  την ενέργεια πιο αποτελεσματικά Και ενώ με μια δίαιτα express μπορεί να χάσετε τα κιλά πολύ γρήγορα, το μόνο σίγουρο είναι, ότι μετά από καιρό, θα τα ξαναπάρετε και θα αποθηκευτούν σε λίπος.
  • Αποτοξίνωση ΤΩΡΑ. Πιείτε άφθονη ποσότητα νερού μέσα στην ημέρα για να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας. Πιείτε ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί. Είναι αντιοξειδωτικό και διουρητικό, όπως επίσης το πράσινο τσάι.
  • Τακτικά γεύματα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα που να είναι χαμηλά σε θερμίδες. Έτσι, θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας και θα κάνει περισσότερες καύσεις. Επιπλέον, θα εξαλειφθεί το αίσθημα της πείνας.
  • Μειώστε τις ποσότητες.
  • Προτιμήστε τα άπαχα κρέατα όπως στήθος κοτόπουλο ή γαλοπούλα.
  • Αποφύγετε τους υδατάνθρακες (αναψυκτικά, λευκό ρύζι, λευκό ψωμί και λευκά ζυμαρικά ,πατάτες, αρτοποιήματα).
  • Κόψτε τα γλυκά και πείτε όχι σε τηγανητά και λιπαρές σάλτσες.
  • Το βράδυ προτιμήστε ελαφριές επιλογές, όπως σαλάτες, φρούτα ή γιαούρτι με 2%λιπαρά και λίγο μέλι.
  • Καταναλώστε το τελευταίο γεύμα μέχρι τις 8 το βράδυ. Μετά από αυτή την ώρα, ο οργανισμός δυσκολεύεται να κάψει τις θερμίδες που έχει προσλάβει.
  • Κόψτε το αλκοόλ! Η θερμιδική του αξία είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι φαντάζεστε. Και ας μην ξεχνάμε τη γυμναστική! Ξεκινήστε πάλι να γυμνάζεστε τακτικά, κάνοντας τη δραστηριότητα που σας αρέσει. Μόνο με τη γυμναστική θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας. Χωρίς αυτήν, δεν θα δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα στο σώμα σας.

Μπορείτε να συμβουλευθείτε τη Διαιτολόγο του Doctoranytime η οποία θα σας βοηθήσει να βρείτε πάλι την ισορροπία στη διατροφή σας, σύμφωνα με το μεταβολικό σας προφίλ.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει