Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Σύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥ Επίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
1

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στην Λιβαδειά

Συμμετέχει στην ενέργεια: Λήψη ιστορικού, Σωματικές Μετρήσεις, Λιπομέτρηση και Πρόγραμμα Διατροφής πρώτης εβδομάδας. Κλείσε τώρα την επίσκεψή σου.

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Λιβαδειά

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό.
Κλείσε ραντεβου εύκολα & γρήγορα με Διαιτολόγο - Διατροφολόγο στην Λιβαδειά με ασφάλιση Ιδιωτικό ραντεβού.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Έλλειψη σιδήρου: πώς να την αντιμετωπίσω

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την υγεία του οργανισμού. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε σιδηροπενία ή ακόμη και σε σιδηροπενική αναιμία.

Ο σίδηρος κατέχει σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του σώματος του ανθρώπου, καθώς συνθέτει την αιμοσφαιρίνη των ερυθροκυττάρων, η οποία ευθύνεται για τη μεταφορά του οξυγόνου από τους πνεύμονες προς τους ιστούς και τα άλλα όργανα του σώματος. Αποτελεί, επομένως, μία πολύτιμη ουσία, η έλλειψη της οποίας μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές διαταραχές, όπως η σιδηροπενία ή η σιδηροπενική αναιμία.

Η σιδηροπενική αναιμία αποτελεί το συχνότερο τύπο αναιμίας και τείνει να εκδηλώνεται συχνότερα σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες.

Είναι σημαντικό τα παιδιά και γενικότερα τα νεαρά άτομα να καταναλώνουν συχνά τροφές πλούσιες σε σίδηρο, καθώς θωρακίζουν τον οργανισμό, τονώνουν την άμυνά του και συμβάλλουν σημαντικά και γενικότερα, στην υγιή ανάπτυξη του ατόμου. Ειδικότερα, οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας θα πρέπει να καταναλώνουν συχνά τροφές με σίδηρο, καθώς είναι απαραίτητος για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τις εγκύους.

Οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν και καθορίζουν τόσο την πρόληψη όσο και την αντιμετώπιση διαταραχών έλλειψης σιδήρου. Κρίνεται απαραίτητο να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε σίδηρο, ώστε να αναπληρώνεται άμεσα ο σίδηρος που χάνεται από τον οργανισμό.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι το κρέας, το κοτόπουλο, τα ψάρια, τα θαλασσινά, τα όσπρια, το σπανάκι και γενικότερα τα πράσινα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά. Άλλες πηγές περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα σιδήρου και άλλες λιγότερη.

Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου προτείνεται μαζί με την κατανάλωση οσπρίων και η κατανάλωση φρούτων ή λαχανικών πλούσιων σε βιταμίνη C, όπως τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια, τα λεμόνια και οι πιπεριές.

Σε κάθε περίπτωση, αν παρατηρήσετε ότι εμφανίζετε συμπτώματα έλλειψης σιδήρου, απευθυνθείτε στον αρμόδιο γιατρό για να σας βοηθήσει να την αντιμετωπίσετε άμεσα, αποφεύγοντας έτσι την πρόκληση περαιτέρω προβλημάτων υγείας. Σημαντικό ρόλο στη διάγνωση της έλλειψης σιδήρου παίζουν και οι αιματολογικές εξετάσεις, οι οποίες γίνονται από εξειδικευμένο ιατρό σε διαγνωστικά εργαστήρια.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δε βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Εντάξει