Επίλεξε διαδικασία: ΘΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑΣύγκρινε τιμές και δες αξιολογήσεις ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΕΟΠΥΥΕπίλεξε διαγνωστικό κέντρο

Εδώ θα βρεις τους καλύτερους γιατρούς για...

Χρησιμοποίησε τα φίλτρα για να βρεις τον πιο εξειδικευμένο γιατρό για σένα!

×
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΑΡΤΗ
DoctorΤην τελευταία εβδομάδα ασθενείς επέλεξαν μέσα από το doctoranytime
1

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στις Σέρρες

1 Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στις Σέρρες χωρίς δυνατότητα online ραντεβού

Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Σέρρες

Ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος σχεδιάζει εξατομικευμένα διαιτολόγια με σκοπό την την απώλεια κιλών (δίαιτα), την εκπαίδευση για υιοθέτηση κανόνων υγιεινής & σωστής διατροφής κ.α. Ο Διατροφολόγος συμβουλεύει σχετικά με συμβολή της διατροφής στην προαγωγή της υγείας, καθώς ασχολείται με τις τροφές και την επίδρασή τους στον οργανισμό. Διάλεξε τον καλύτερο γιατρό για σένα από τους παρακάτω και εκμεταλλεύσου την ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ που έχουμε εξασφαλίσει για εσένα.

Σχετικό άρθρο από το Doctoranytime Blog
Τα οφέλη του τζίντζερ στην υγεία μας

Το τζίντζερ χρησιμοποιείται ως τρόφιμο και ως φάρμακο από την αρχαιότητα.

Το τζίντζερ είναι ένα μπαχαρικό το οποίο προέρχεται από το φυτό Zingiber officinale και είναι γνωστό ως ζιντεμέλ στην Ασία, τζίντζερ στην Δύση και πιπερόριζα στην Ελλάδα. Ο Διοσκουρίδης (αρχαίος Έλληνας Ιατρός) το περιγράφει για τις ιδιότητες του ως αντίδοτο σε δηλητηρίαση και ως χωνευτικό, ενώ αναφορές για αυτό έχουν βρεθεί και στα Ανάλεκτα του Κομφούκιου.

Η πολύτιμη αυτή ρίζα υπήρξε και αντικείμενο πολυτελούς εμπορίου από τις εποχές της αρχαίας Ελλάδας και ακόμη περισσότερο της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, καθώς μισό μόλις κιλό τζίντζερ άξιζε όσο ένα πρόβατο. Το τζίντζερ προέρχεται από την νοτιοανατολική Ασία και σήμερα καλλιεργείται κυρίως στα νησιά της Καραϊβικής. Αποτελεί βασικό συστατικό πολλών κουζινών ανά τον κόσμο, προσδίδοντας ως καρύκευμα πικάντικη γεύση στα φαγητά.

Θρεπτικό προφίλ του τζίντζερ

Το τζίντζερ αποτελείται κυρίως από νερό (80 %) και είναι εξαιρετική πηγή καλίου, μαγγανίου . Επίσης είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε μαγνήσιο, χαλκό και βιταμίνη Β6.

Θρεπτική ταυτότητα του τζίντζερ
  • Θρεπτική αξία ανά 100 γρ. Ενέργεια: 80 kcal
  • Λιπαρά: 0,4 γρ.
  • Yδατάνθρακες: 18 γρ.
  • Φυτικές ίνες: 2 γρ.
  • Πρωτεΐνες: 2 γρ.
  • Μαγγάνιο: 0,229 mg
  • Mαγνήσιο: 43 mg
  • Xαλκός: 2 mg
  • Kάλιο: 415 mg
  • Βιταμίνη Β6: 0.160mg
Οφέλη για την υγεία μας
Το τζίντζερ ως αντιεμετικό

Ένα μεγάλος αριθμός κλινικών μελετών που διεξήχθησαν σε ανθρώπους αλλά και σε πειραματόζωα έδειξαν ότι το τζίντζερ διαθέτει αντιμετικές ιδιότητες. Οι ακριβείς μηχανισμοί δεν είναι γνωστοί αλλά Ιάπωνες ερευνητές εικάζουν ότι υπεύθυνη για τις ιδιότητες αυτές φαίνεται να είναι η φαινολική ένωση τζιντζερόλη που βρίσκεται στο τζίντζερ, μπλοκάροντας το ανακλαστικό του σώματος για έμετο. Η λήψη ¼ κουταλιάς της σούπας τζίντζερ πριν από ένα ταξίδι με αυτοκίνητο ή πλοίο, φαίνεται να είναι αρκετό για να προσφέρει τουλάχιστον 4 ώρες ανακούφισης σε άτομα που υποφέρουν από ναυτία.

Η γαστρεντερική δράση του τζίντζερ

Η κατανάλωση τζίντζερ έχει βρεθεί να ασκεί αρκετές ευεργετικές επιδράσεις στο γαστρεντερικό σωλήνα. Ενισχύει τη ροή του σάλιου, της χολής και των γαστρικών εκκρίσεων ενώ έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την γαστρεντερική κινητικότητα σε πληθώρα ερευνών με πειραματόζωα. Αυτά τα ευρήματα φαίνεται να υποστηρίζουν την παραδοσιακή χρήση του τζίντζερ στην θεραπεία της δυσπεψίας, των κωλικών και της διάρροιας .

Τζίντζερ και αντιφλεγμονώδης δράση

Η τζιντζερόλη που βρίσκεται στο τζίντζερ διαθέτει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες μπλοκάροντας την φλεγμονώδη δράση των προσταγλαδινών. Αυτή η φαινολική ένωση φαίνεται να εξηγεί το γεγονός ότι αρκετοί άνθρωποι που πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα και ρευματοειδής αρθρίτιδα παρατηρούν μείωση του πόνου και βελτίωση της κινητικότητας τους μετά την τακτική κατανάλωση τζίντζερ.

Κλινική μελέτη που διεξήχθη στην Δανία βρήκε ότι η προσθήκη τζίντζερ στα γεύματα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά άτομα με αρθριτικά προβλήματα. Σε αυτή την 12μηνη έρευνα πήραν μέρος 30 άτομα τα οποία χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μια ομάδα λάμβανε καθημερινά τζίντζερ και η άλλη εικονικό φάρμακο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα άτομα που κατανάλωναν τζίντζερ τακτικά παρατήρησαν σημαντική μείωση πόνου ενώ η άλλη ομάδα που λάμβανε το εικονικό φάρμακο δεν είδε καμία βελτίωση.

Άλλα οφέλη που έχει το τζίντζερ

Το τζίντζερ έχει επίσης αντιοξειδωτική δράση, μειώνει την χοληστερίνη και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Τρόποι κατανάλωσης του τζίντζερ

Το τζίντζερ μπορεί να καταναλωθεί ως καρύκευμα σε σαλάτες, φαγητά και ορισμένα γλυκά.

Δοσολογία που πρέπει να καταναλώνεται το τζίντζερ

Το τζίντζερ σίγουρα προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία μας αλλά αυτά δεν αυξάνονται αναλογικά με την δοσολογία. Εννέα γρ την ημέρα θα σας δώσει όλα τα οφέλη που χρειάζεστε ενώ δεν ενδείκνυται να ξεπερνάνε τα 4 γρ την ημέρα, άτομα τα οποία λαμβάνουν αντιπηκτικά φάρμακα ή διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο αιμορραγίας.

Οι δημοφιλέστερες παθήσεις και υπηρεσίες

Βρες τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς για την πάθηση ή υπηρεσία που χρειάζεσαι
Δεν βρήκες τον γιατρό σου;
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟ

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών του doctoranytime.gr. Κάνοντας κλικ στο “Εντάξει” ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας.Εντάξει