Η Σταυρούλα Αλογάριαστου είναι Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια E.C.P. - Ατόμου - Ζευγαριού - Οικογένειας - Ομάδας. Ανήκει στους πιστοποιημένους ψυχοθεραπευτές της Εθνικής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας Ελλάδος ( Ε.Ε.Ψ.Ε.), είναι κάτοχος του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας E.C.P που απονέμεται από την European Association for Psychotherapy και είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Θεραπείας (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Θ.) . Σπούδασε την επιστήμη της Ψυχολογίας στο Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ολοκλήρωσε δεκαετή μεταπτυχιακή εκπαίδευση στη Συστημική Διαλεκτική προσέγγιση - Θεραπεία Οικογένειας και Ομάδας, στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ). Παράλληλα σπουδάζει Κλινική Ψυχολογία στο University of Central Lancashire. Τα τελευταία χρόνια διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο κέντρο της Καρδίτσας προσφέροντας δια ζώσης, αλλά και διαδικτυακές (online) συνεδρίες σε ανθρώπους εντός και εκτός Ελλάδας. Εφαρμόζει το συστημικό μοντέλο θεραπείας με αποδοχή και σεβασμό στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου. Ταυτόχρονα εργάζεται από το 1997 στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Νομού Καρδίτσας, υλοποιώντας βιωματικές ομάδες με εκπαιδευτικούς, εφήβους και γονείς σε θέματα όπως: έκφραση συναισθημάτων, διαχείριση συγκρούσεων, όρια, λειτουργική επικοινωνία κ.α. Η αγάπη και το νιάξιμο για τον άνθρωπο την οδήγησε σε μια σειρά εκπαιδεύσεων προκειμένου να είναι όσο γίνεται περισσότερο βοηθητική . “Οτιδήποτε και να σου συμβαίνει, θυμήσου πως είναι φυσιολογικό να περνάς δύσκολες στιγμές, αλλά δεν χρειάζεται να παλεύεις μόνος σου!”
Την περιγραφή επιμελείται η ομάδα του doctoranytime βασισμένη σε επαληθευμένες πληροφορίες.
Σπουδές
Επαγγελματική εμπειρία
Μέλος συλλόγων
Συμμετοχή σε συνέδρια
Καλησπέρα σας, Πρόσφατα τον Ιανουάριο είχα ανεβάσει 16 πίεση..όλη μέρα ήμουν με πίεση (είμαι 27) δεν είχα ποτέ ξανά ιστορικό πίεσης Πήγα στον καρδιολόγο μου είπε ότι είμαι οκ Πήγα στον πνευμονολόγο έκανα σπιρομέτρηση γιατί είμαι καπνίστρια μου είπε οκ Από εκείνη τη μέρα δεν το ξαναέπαθα αλλά συχνά εκείνο το διάστημα πάθαινα ζαλάδες μουδιάσματα κόπωση και αδυναμία όλοι οι γιατροί μου είπαν ότι είναι από το άγχος και λίγο και η έλλειψη βιταμίνης D. Θα έπρεπε να πάω σε ψυχολόγο?
Καλημέρα σας! Καταλαβαίνω πόσο αποσταθεροποιητικό μπορεί να είναι να βιώνετε έντονα σωματικά συμπτώματα, όπως υψηλή πίεση, ζαλάδες και μουδιάσματα, ιδίως όταν δεν υπάρχει σαφής ιατρική εξήγηση. Το σώμα πολλές φορές «μιλάει» όταν το στόμα σιωπά και η ψυχή πιέζεται. Και συχνά, «μιλάει» με τρόπο που δεν μπορούμε άμεσα να κατανοήσουμε — με κόπωση, δυσφορία ή σωματικές αντιδράσεις, όπως αυτή που περιγράφετε.
Η περίοδος που περιγράφετε πιθανόν να ήταν φορτισμένη ψυχικά, ακόμη κι αν αυτό δεν ήταν απόλυτα συνειδητό εκείνη τη στιγμή. Το άγχος μπορεί να μη γίνεται πάντα αντιληπτό ως "άγχος" — εκδηλώνεται ύπουλα, μέσα α...πό το σώμα.
Το γεγονός ότι οι ιατρικοί έλεγχοι ήταν καθησυχαστικοί είναι πολύ θετικό. Αυτό όμως δεν ακυρώνει τη σημασία των όσων βιώσατε. Αντίθετα, είναι ένα κάλεσμα να στραφείτε λίγο πιο μέσα σας και να δείτε τι χρειάζεται φροντίδα και αποφόρτιση.
Το να απευθυνθείτε σε έναν ψυχολόγο ή ψυχοθεραπευτή δεν σημαίνει ότι "υπάρχει πρόβλημα". Σημαίνει ότι επιλέγετε να ακούσετε το σώμα σας και να φροντίσετε τον εαυτό σας σε βάθος. Μέσα από τη θεραπευτική σχέση μπορείτε να διερευνήσετε τι μπορεί να σας πίεσε, να αναγνωρίσετε τις πηγές άγχους, αλλά και να αναπτύξετε εργαλεία διαχείρισης που θα σας στηρίξουν σε επόμενες προκλήσεις.
Το σώμα δεν μας προδίδει… Μας ειδοποιεί.
Διάβασε περισσότερα
Καλησπέρα σας, θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι γυναίκα 37 χρονών. Το τελευταίο διάστημα (σχεδόν χρόνο) νιώθω έναν βαθύ φόβο και ματαίωση για τους ανθρώπους. Έχουν συμβεί διάφορα γεγονότα - χώρισα και φοβήθηκα με τον εαυτό μου που δεν με προστάτευσα και δεν το τελείωνα νωρίτερα, που αυτός ο άνθρωπος στο όνομα της αγάπης αποδείχτηκε χειριστικός, συνειδητοποιώ ότι η μητέρα μου δεν με αποδέχτηκε ποτέ και ποτέ δεν είμαι επαρκής για την ίδια, ότι ο πατέρας μου είναι χειριστικός και είναι το επίκεντρο όλης της οικογένειας, φίλες που δεν έβαζα όρια και πως μπορούν να σου ζητούν πράγματα χωρίς να σου δείχνουν σεβασμό, πράγματα και συμπεριφορές που δεν έβλεπα σε φίλες, βλέπω πόσο θράσος και αγένεια μπορεί να έχουν οι άνθρωποι, συνεργάτες στη δουλειά, σχόλια που γίνονται πίσω από την πλάτη ενός φίλου. Όλα τα παραπάνω κάπως τα έβλεπα στο παρελθόν, αλλά τον τελευταίο χρόνο έχουν κολλήσει μπροστά στα μάτια μου. Το συναίσθημα είναι ανυπόφορο. Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ένα δείγμα συναισθηματικής ενηλικίωσης; (Καθώς έχω φύγει τα τελευταία δύο χρόνια από το πατρικό μου). Είναι σαν να έχω πέσει από το ροζ συννεφάκι μου αλλά έχω γκρεμοτσακιστεί. Φοβάμαι τόσο την κακία και την εκμετάλλευση, πως μπορείς να εξυπηρετείς άλλους χωρίς να το καταλαβαίνεις. Δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν, παντού βλέπω πράγματα και συμπεριφορές που με φοβίζουν. (Από ένα μικρό σχόλιο, μια κίνηση, μια συμπεριφορά). Αντιλαμβάνομαι ότι κάπως συνειδητοποιώ κάποια πράγματα, αλλά σκέφτομαι πως είναι υπερβολική η όλη αντίδρασή μου. Θα ήθελα τη γνώμη σας, για ποιο λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό; Η ένταση γιατί είναι τόσο μεγάλη; Είναι φυσιολογικό κομμάτι της εξέλιξης; Πως θα μπορούσα να το διαχειριστώ; Σας ευχαριστώ πολύ!!
Καλημέρα σας και ευχαριστώ που μοιραστήκατε κάτι τόσο προσωπικό.
Από αυτά που περιγράφετε φαίνεται ότι περνάτε μια περίοδο πολύ έντονων συναισθημάτων αλλά και βαθιών συνειδητοποιήσεων (για τις οικογενειακές σχέσεις, για τις ερωτικές σχέσεις, για τα όρια με φίλους, για το πώς σχετιζόμαστε γενικά με τους άλλους). Όταν αρχίζουμε να βλέπουμε πιο καθαρά τους ανθρώπους, τις σχέσεις μας και τον ρόλο που είχαμε μέσα σε αυτές, είναι συνηθισμένο να νιώθουμε φόβο, απογοήτευση ή ακόμη και ματαίωση. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάτι «πάει λάθος» με εσάς… Μπορεί να είναι μέρος μιας διαδικασίας συναισθηματικής ωρίμανσης και επαναπροσδιορισμού.<...br/>Ιδιαίτερα όταν στη ζωή μας συμβαίνουν μεγάλες αλλαγές, όπως ένας χωρισμός ή η απομάκρυνση από το πατρικό περιβάλλον, μπορεί να αρχίσουμε να βλέπουμε πράγματα που στο παρελθόν δεν είχαμε τη δυνατότητα να επεξεργαστούμε. Όταν όλα αυτά ενεργοποιούνται ταυτόχρονα, είναι πολύ δύσκολο να τα διαχειριστεί κανείς μόνος του.
Ένας χώρος ψυχοθεραπείας θα μπορούσε να σας βοηθήσει να βάλετε σε σειρά αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα, να τα επεξεργαστείτε με ασφάλεια και να κατανοήσετε πιο βαθιά:
-τη σχέση σας με την οικογένεια
-το πώς επηρεάζει αυτό τις σχέσεις σας σήμερα
-το βίωμα του χωρισμού
-τα όρια και την εμπιστοσύνη στις σχέσεις
-το πώς θέλετε να στέκεστε εσείς απέναντι στους άλλους από εδώ και πέρα
Όχι γιατί «δεν μπορείτε» να τα καταφέρετε μόνη σας, αλλά γιατί ήδη φαίνεται ότι κάνετε μια πολύ ουσιαστική εσωτερική δουλειά και αξίζει να υπάρχει ένα ασφαλές πλαίσιο που να σας στηρίζει σε αυτή τη διαδικασία.
Μερικές φορές, η συναισθηματική ωρίμανση δεν έρχεται μέσα από ηρεμία. Έρχεται μέσα από την αμφισβήτηση πραγμάτων που θεωρούσαμε δεδομένα, μέχρι να μπορέσουμε να χτίσουμε κάτι πιο σταθερό και πιο αυθεντικό για εμάς.
Αν νιώθετε ότι όλο αυτό γίνεται πολύ βαρύ ή μπερδεμένο μέσα σας, το να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό μπορεί να είναι μια πολύ βοηθητική κίνηση φροντίδας προς τον εαυτό σας.
Να είστε καλά!
Διάβασε περισσότερα
Καλησπέρα σας! Από τότε που έχασα τη γιαγιά μου, η οποία ήταν σαν μητέρα και πατέρας για μένα, δεν έχω όρεξη για τίποτα.. Νιώθω ότι τα πάντα γύρω μου γκρεμίστηκαν.. Πρέπει να ξεκινήσω ψυχοθεραπεία;
Καλημέρα σας! Καταλαβαίνω πόσο βαθιά μπορεί να είναι η θλίψη όταν χάνουμε έναν άνθρωπο που υπήρξε πυλώνας στη ζωή μας. Η γιαγιά σας δεν ήταν απλώς ένα οικείο πρόσωπο. Από ό,τι περιγράφετε, είχε τον ρόλο μητέρας και πατέρα μαζί. Είναι λοιπόν απολύτως φυσιολογικό, η απώλειά της να αφήνει πίσω κενό, αποδιοργάνωση και έλλειψη νοήματος.
Το ότι νιώθετε πως "τα πάντα γκρεμίστηκαν" είναι μια αυθεντική αντίδραση στην απώλεια – όχι ένδειξη αδυναμίας. Το πένθος, ειδικά όταν πρόκειται για μια τόσο σημαντική μορφή, είναι μια βαθιά προσωπική και πολυεπίπεδη διεργασία. Μπορεί να φέρει απομόνωση, συναισθηματικό μουδιάσμα και απώλεια ενδιαφέροντ...ος για πράγματα που πριν είχαν σημασία.
Η ψυχοθεραπεία μπορεί να σας προσφέρει έναν ασφαλή χώρο, όπου αυτή η απώλεια μπορεί να αναγνωριστεί, να τιμηθεί και σταδιακά να επεξεργαστεί. Δεν πρόκειται να "σβήσει" τον πόνο, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τι ακριβώς βιώνετε, να επιτρέψετε στον εαυτό σας να θρηνήσει, και να βρείτε νέες ισορροπίες μέσα σε αυτή τη νέα πραγματικότητα.
Το ότι αναρωτιέστε αν "πρέπει" να ξεκινήσετε ψυχοθεραπεία δείχνει ήδη μια εσωτερική επίγνωση πως κάτι μέσα σας ζητά φροντίδα. Και αυτό από μόνο του, είναι ένα πολύ γενναίο βήμα.
Διάβασε περισσότερα
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο συμβουλευτικής από ιατρούς ή επαγγελματίες υγείας
Συμπλήρωσε το email που χρησιμοποιείς στο doctoranytime και θα λάβεις σύνδεσμο για τη δημιουργία νέου κωδικού
Για να εξασφαλίσουμε ότι:
είναι απαραίτητο για εμάς να συλλέγουμε και να επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σου δεδομένα στο βαθμό που μας επιτρέπεις.
Γι αυτό το λόγο θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τηρούμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων, σύμφωνα με τον Νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (“GDPR”), τους όρους της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του doctoranytime (τους οποίους μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά εδώ) και τις προϋποθέσεις της νομοθεσίας.
Για οποιαδήποτε απορία αναφορικά με την προστασία της ιδιωτικότητας σου από τo doctoranytime ή εάν επιθυμείς να ασκήσεις τα δικαιώματα που σου παρέχει ο GDPR ως προς τα προσωπικά σου δεδομένα (ενημέρωση, πρόσβαση, διόρθωση, διαγραφή, περιορισμός της επεξεργασίας, φορητότητα των δεδομένων σου, εναντίωση και δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Data Protection Officer του doctoranytime στο e-mail: [email protected].
Η εγγραφή σου ολοκληρώθηκε.
Συμπλήρωσε το email σου και θα σε ειδοποιήσουμε όταν ο ειδικός ενεργοποιήσει τα online ραντεβού.
Θα σε ενημερώσουμε μόλις ο ειδικός ενεργοποιήσει τα online ραντεβού.