Doctoranytime
Η Παπαδρόσου Μαρία Σοφία είναι Ειδική Παιδαγωγός και Καθηγήτρια Ψυχολογίας με ειδίκευση στην Ψυχοδυναμική και τη Νευροφυσιολογία, στο UniOpen και διατηρεί ιδιωτικό χώρο στη Κηφισιά. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο εξωτερικό μέσα από ομιλίες και συνεργασίες σε πανεπιστήμια και συνέδρια στην Αγγλία και τη Γερμανία, μεταφέροντας τη φωνή της ελληνικής επιστήμης σε διεθνές επίπεδο. Το όραμά της για μια σύγχρονη, προσβάσιμη και ουσιαστική εκπαίδευση, την οδήγησε στη δημιουργία της πλατφόρμας ELITEutoring.gr, έναν σύγχρονο, προσβάσιμο και ουσιαστικό χώρο μάθησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών του σήμερα.Παράλληλα, διατηρεί ιδιωτικό γραφείο Ειδικής Αγωγής στην Κηφισιά, όπου υποστηρίζει παιδιά και εφήβους με ενσυναίσθηση, εξειδίκευση και πραγματικό ενδιαφέρον για την πρόοδό τους.
Τα κόστη είναι ενδεικτικά. Ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές κατά την επίσκεψη ανάλογα το περιστατικό.
Δεν παρέχει ηλεκτρονική συνταγογράφηση
Αληθινές αξιολογήσεις για αληθινούς ανθρώπους
Οι αξιολογήσεις γράφονται από ανθρώπους που είχαν ραντεβού με ειδικό και θέλουν να μοιραστούν την εμπειρία τους. Μάθε πώς διασφαλίζουμε την αυθεντικότητά τους
Μπορείς να επιλέξεις την πληρωμή online κατά το κλείσιμο του ραντεβού ή να πληρώσεις στο ιατρείο.
Μπορείς να ακυρώσεις το ραντεβού έως 20 ώρες πριν. Σε περίπτωση online πληρωμής θα λάβεις επιστροφή χρημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ διάβασε την πολιτική ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
Η πληρωμή πραγματοποιείται κατά το κλείσιμο του ραντεβού.
Δεν θα γίνει χρέωση εάν εσύ ή ο ειδικός ακυρώσετε το ραντεβού έως 20 ώρες πριν. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις την πολιτική ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
Είμαι παιδαγωγός και προσέχω ένα κοριτσάκι 7 χρονών (με ΔΕΠΥ και μαθησιακές δυσκολίες) στο σπίτι μετά το σχολείο τις τελευταίες μέρες έχει έντονη αρνητικότητα για τα πάντα και δεν θέλει να κάνουμε τίποτα. Πώς το διαχειρίζομαι
Αυτό που περιγράφετε είναι αρκετά συνηθισμένο σε παιδιά με ΔΕΠΥ και μαθησιακές δυσκολίες, ειδικά σε αυτή την ηλικία, αλλά και υπό πίεση ή αλλαγές στη ρουτίνα. Για αρχη, εστιαστε στην κατανόηση της αρνητικότητας. Η αρνητικότητα μπορεί να είναι ένδειξη κόπωσης, απογοήτευσης ή υπερφόρτωσης. Επιπλεον, πολλα παιδιά με ΔΕΠΥ συχνά δυσκολεύονται να διαχειριστούν συναισθήματα απογοήτευσης ή αδυναμίας. Ειναι σημαντικό να γινει αντιληπτο οτι δεν είναι “αντίδραση εναντίον σας” προσωπικα, αλλά έκφραση δυσκολίας. Για αυτον τον λογο, ειναι απαραιτητη η δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος, δηλαδη πρεπει να δωσετε χώρο για έκφραση συναισθημάτων, για παραδειγμα ..."Βλέπω ότι σήμερα νιώθεις θυμό/λύπη/κουραση. Θέλεις να μου πεις γιατί;”. Φυσικα αποφυγετε οποιαδηποτε πίεση, γιατι η αισθηση του “πρέπει να κάνουμε κάτι τώρα” συχνά εντείνει την άρνηση. Προσπαθηστε να ενισχυσετε μικρές νίκες, ακόμη και αν απλώς καθίσει μαζί σας 5 λεπτά για οποιαδηποτε δραστηριοτητα, επαινεστε την. Σχετικα με τη ρουτίνα και την προβολη επιλογων, τα παιδιά με ΔΕΠΥ λειτουργούν καλύτερα με προβλέψιμες δομές, οπότε προσφέρετέ της μικρές επιλογές, για παραδειγμα “Θέλεις να διαβάσουμε ή να ζωγραφίσουμε;” (οχι πανω απο 2 επιλογες τη φορα, γιατι ειναι πολυ πιθανο το παιδι να νιωσει overwhelmed). Δυστυχως χρειαζεται να κρατησετε σύντομες δραστηριότητες και εναλλαγές, καθως πολύωρες προσπάθειες συχνά προκαλούν άρνηση. Αναφορικα με τις στρατηγικές ενεργοποίησης του παιδιου, χρησιμοποιηστε παιχνίδια ή δραστηριότητες που εμπλέκουν κίνηση, καθως αυτη συχνά βοηθά στη ρύθμιση ενέργειας. Μικρές ανταμοιβές για συμμετοχή μπορούν να κινητοποιήσουν χωρίς να γίνουν «μετατροπή σε διαπραγμάτευση». Τελος, ειναι πολυ σημαντικη η συνεργασία με γονείς/ειδικούς, δηλαδη αν ειναι εφικτο ενημερωστε τους γονείς για την αλλαγή συμπεριφοράς. Αν η αρνητικότητα παραμένει ή εντείνεται, ίσως χρειάζεται να μιλήσετε εσεις ή οι γονεις με παιδοψυχολόγο ή ειδικό μαθησιακών δυσκολιών για εξατομικευμένες στρατηγικές. Καθ' ολη τη διαρκεια της συνεργασιας σας με το παιδι, διατηρηστε ήρεμο και σταθερό τόνο, χωρίς αντιπαράθεση και δειξτε κατανόηση κι αποδοχή, δηλαδη "βλέπω ότι δεν θέλεις να κάνεις τίποτα αυτη τη συγκεκριμενη στιγμη - και ειναι αποδεκτο". Καλη δυναμη! Διάβασε περισσότερα
Καλησπέρα σας! Πώς δουλεύουμε την οριοθέτηση σε ένα παιδί 7.5 χρονών στο φάσμα του αυτισμού? Με ΔΚΖ (Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής)?
Η οριοθέτηση σε ένα παιδί με αυτισμό, ηλικίας 7,5 ετών, μπορεί να γίνει με σαφή, σταθερό και οπτικά υποστηριζόμενο τρόπο, μέσα από τις Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής (ΔΚΖ). Η μετάβαση από τη μία δραστηριότητα στην άλλη δουλεύεται με ρολόι ή εικόνες και με φράσεις όπως «σε 5 λεπτά μαζεύουμε και πάμε στο επόμενο». Η αναμονή σειράς διδάσκεται με απλές κάρτες που δείχνουν την έννοια του «περιμένω» και σταθερές λέξεις όπως «μόλις τελειώσει ο φίλος, έρχεσαι εσύ». Αν υπάρξει θυμός ή επιθετική συμπεριφορά, χρησιμοποιούμε μια απλή «κοινωνική ιστορία» με εικόνες: π.χ. «είμαι θυμωμένος → παίρνω ανάσα → κρατά...ω τα χέρια κάτω». Οι ΔΚΖ, όπως το φαγητό, οριοθετούνται με πίνακα ρουτίνας: π.χ. πλένω χέρια → κάθομαι → τρώω → πετάω → λέω μπράβο. Τέλος, κάθε δραστηριότητα έχει αρχή, μέση και τέλος με εικόνες: «ζωγραφίζω → μαζεύω → επιλέγω άλλο παιχνίδι». Τα όρια χρειάζονται επανάληψη, συνέπεια και ήρεμη στάση από όλους, ώστε το παιδί να νιώθει ασφάλεια και να μαθαίνει σταδιακά να αυτορυθμίζεται μέσα από τη δομή. Η οριοθέτηση σε ένα παιδί 7.5 χρονών στο φάσμα του αυτισμού είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, υπομονή και προσπάθεια και χρειάζεται επιπρόσθετες ειδικές παιδαγωγικές παρεμβάσεις που δε χωρούν σε αυτό το μήνυμα. Διάβασε περισσότερα
Καλημέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω σε ποια ειδικότητα πρέπει να απευθυνθώ για αξιολόγηση του παιδιού μου που τελείωσε τώρα την πρώτη δημοτικού. Ενώ το παιδί έχει φοβερή μνήμη, μαθαίνει πολύ εύκολα, έχει ταλέντο στο πιάνο, οι επιδόσεις του στο σχολείο δεν ήταν καλές. Δεν συμμετείχε στο μάθημα και δεν είχε καλή επίδοση στα τεστ που τους έβαζε η κυρία. Ευχαριστώ.
Καλημέρα σας, είναι εξαιρετικά σημαντικό και σωστό που επιδιώκετε να διερευνήσετε τις ανάγκες του παιδιού σας τόσο νωρίς, καθώς η έγκαιρη αξιολόγηση μπορεί να έχει καθοριστικό ρόλο στην ψυχοεκπαιδευτική του πορεία. Απο ο,τι αναφερετε, το παιδί ολοκλήρωσε την Α’ Δημοτικού, διαθέτει πολύ καλή μνήμη και ικανότητα μάθησης, εχει καλλιτεχνική κλίση (πιάνο), αλλα οι σχολικές του επιδόσεις είναι ισως χαμηλές, καθως οπως αναφερετε δεν συμμετέχει στο μάθημα και δεν αποδίδει καλά σε δοκιμασίες. Αυτό το προφίλ – όπου υπάρχουν φανερές γνωστικές δυνατότητες αλλά χαμηλή σχολική απόδοση – χρειάζεται πολυπαραγοντική αξιολόγηση από κατάλληλους επιστήμονες. Το ...πρώτο βήμα ειναι μια ειδικη εκπαιδευτική αξιολόγηση (γνωστή και ως ειδικη παιδαγωγική αξιολόγηση ή αξιολογηση στο ειδικο μαθησιακο κομματι), οπου ο/η Ειδικος θα εξετάσει το γνωστικό και μαθησιακό προφίλ του παιδιού (ανάγνωση, γραφή, μαθηματικά, συγκέντρωση, οργάνωση σκέψης) και θα διαπιστώσει εάν υπάρχουν ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών (π.χ. δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία). Δε χρειάζεται ακριβής διάγνωση ακόμη, για πολλούς λόγους, ωστόσο καλό είναι να έχουμε μια πρώτη εντύπωση για την ύπαρξη ή οχι τυχον μαθησιακων δυσκολιων. Στην πρωτη αυτη συναντηση ο Ειδικος θα σας εξηγησει τη διαφορα ειδικων και γενικων μαθησιακων δυσκολιων και τα επομενα βηματα. Αν χρειαστει, θα σας προτεινει να επισκεφθειτε το ΚΕΔΑΣΥ, για να υπάρχει μια πιστοποίηση από δημόσιο φορέα ότι το παιδί χρειάζεται είτε εξατομικευμενη υποστηριξη ειτε διαφοροποιημενη διδασκαλια στο σχολειο, ωστε να λάβει δικαιη διαχειριση στο σχολικο πλαισιο (αυτο καλο ειναι να γινει λιγο αργοτερα, καθως η εκθεση του ΚΕΔΑΣΥ αλλαζει δυσκολα πλεον, καθως το δικαιωμα επανεξετασης ειναι μονο σε 8 μερες συνηθως κι ετσι το χαρτι ακολουθεί το παιδί σε όλη του τη μαθητική ζωή). Μετά την πρώτη αξιολογηση απο Ειδικο Παιδαγωγο μπορει να σας προτεινει Παιδοψυχιατρο για τυχον ψυχοσυναισθηματικα ζητηματα δυνανται να επηρεαζουν την επιδοση στο σχολειο ή συμβουλευτικη γονεων σε εμπειρο Ψυχολογο που σας ταιριαζει, αλλα ειναι σε μετεπειτα σταδιο και ενδεχομενως να μη χρειαστουν. Προεχει το μαθησιακο κομματι ωστε να μην επηρεαστει η αυτοπεποιθηση το παιδιου στη Β' Δημοτικου και να προληφθουν -ει δυνατον- ολα τα υπολοιπα! Διάβασε περισσότερα
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο συμβουλευτικής από ιατρούς ή επαγγελματίες υγείας
Συμπλήρωσε το email που χρησιμοποιείς στο doctoranytime και θα λάβεις σύνδεσμο για τη δημιουργία νέου κωδικού
Για να εξασφαλίσουμε ότι:
είναι απαραίτητο για εμάς να συλλέγουμε και να επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σου δεδομένα στο βαθμό που μας επιτρέπεις.
Γι αυτό το λόγο θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τηρούμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων, σύμφωνα με τον Νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (“GDPR”), τους όρους της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του doctoranytime (τους οποίους μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά εδώ) και τις προϋποθέσεις της νομοθεσίας.
Για οποιαδήποτε απορία αναφορικά με την προστασία της ιδιωτικότητας σου από τo doctoranytime ή εάν επιθυμείς να ασκήσεις τα δικαιώματα που σου παρέχει ο GDPR ως προς τα προσωπικά σου δεδομένα (ενημέρωση, πρόσβαση, διόρθωση, διαγραφή, περιορισμός της επεξεργασίας, φορητότητα των δεδομένων σου, εναντίωση και δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Data Protection Officer του doctoranytime στο e-mail: [email protected].
Η εγγραφή σου ολοκληρώθηκε.