ΝΕΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ Κέντρο Επικοινωνώ Εργοθεραπευτής ΝΕΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ Σόλωνος 33, Χαλάνδρι ΔΕΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΛΕΙΣΕ ΔΩΡΕΑΝ Σόλωνος 33, Χαλάνδρι ΔΕΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Απλή επίσκεψη ΔΕΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Το Κέντρο Επικοινωνώ είναι Ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας και Ψυχολογικής Υποστήριξης, Επιστημονική Υπεύθυνη του οποίου είναι η Εργοθεραπεύτρια Ράλλη Αθηνά. Είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας από το 2009. Έκτοτε συνεργάζεται με παιδιά, εφήβους και τις οικογένειες τους που παρουσιάζουν διάφορες αναπτυξιακές διαταραχές(αυτισμός), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα, διαταραχές του κινητικού συντονισμού, καθώς και διαταραχές στη ρύθμιση και στην αισθητηριακή επεξεργασία. Έχει παρακολουθήσει πλήθος πρακτικών σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων, όπως, την Αξιολόγηση και τη Θεραπευτική παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, την προσέγγιση DIR/FLOORTIME, την κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, την εφαρμογή της δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, το Πρωτόκολλο M.O.R. E.Τέλος, συμμετέχει σε ομάδες γονέων για την εκπαίδευσή τους στην κατανόηση του Αυτιστικού Φάσματος μέσω του προγράμματος Cygnet....
ΝΕΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ Μαυρομμάτη Θεοδώρα Ειδικός Παιδαγωγός ΝΕΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ Δρυάδων 16, Γαλάτσι ΔΕΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Εκτιμώμενος χρόνος επιβεβαίωσης 1 ΚΛΕΙΣΕ ΔΩΡΕΑΝ Δρυάδων 16, Γαλάτσι ΔΕΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Απλή επίσκεψη ΔΕΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Η Μαυρομμάτη Θεοδώρα είναι Ειδικός Παιδαγωγός και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Γαλάτσι. Είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Bangor, με εξειδίκευση στη Δυσλεξία, καθώς και του μεταπτυχιακού πανεπιστημιακού προγράμματος των μόνιμα διορισμένων δασκάλων στο τμήμα Ειδικής Αγωγής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συγκεντρώνει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σε Τμήματα Ένταξης, καθώς έχει διατελέσει σχολική σύμβουλος γενικής αγωγής σε δημοτικά σχολεία στο Πέραμα και τη Νέα Ιωνία. Τέλος, από το 1990 είναι εισηγήτρια σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες, παρουσιάζοντας τα επίσημα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διδακτικών της μεθόδων για τη Δυσλεξία, σε σχέση με τις παραδοσιακές διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις. ...