Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Καρυάτιδων 60, Alimos, Attica

Next availability

Why she is suitable for you

Η Τριανταφυλλίδου Σοφία είναι Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στον Άλιμο. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Κλινική Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Έχει μετεκπαιδευτεί σε μια σειρά από εξειδικευμένες ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις, όπως η Κλινική Ψυχοθεραπεία με χρήση Υπνοθεραπείας (πιστοποιημένη από το GHSC), το EMDR, καθώς και η Μουσικοθεραπεία με τις μεθόδους Guided Imagery and Music (GIM) και Music Imagery (MI). Παράλληλα, ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει εκτενή εμπειρία ως ψυχολόγος σε ατομικό γραφείο, καθώς και σε δομές ψυχοκοινωνικής υποστήριξης φοιτητών, σε πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το πρώην ΤΕΙ Αθήνας. Δίδαξε επί σειρά ετών μαθήματα Ψυχολογίας σε τριτοβάθμια ιδρύματα και ΙΕΚ, ενώ είναι μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 2013. Έχει προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως σε άτομα με προβλήματα όρασης και κρατούμενους στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού, ενώ υπήρξε και Σύμβουλος Γονέων σε σχολεία της Αττικής. Η επιστημονική και διδακτική της δραστηριότητα ενισχύεται από ερευνητικό έργο στα Πανεπιστήμια Κρήτης και Αθηνών.

  • Professional Identification Number: 2306/2-03-2005
The description was edited by the doctoranytime team, based on verified information.

Experience

Relative Experience

  • Clinical hypnotherapy
  • Synthetic Psychotherapy
  • Depression
  • Panic attacks - Phobias
  • Anxiety and Stress
  • Εθισμοί
  • EMDR
3 patients' recommendations

Theoretical Approaches

  • Integrated Psychotherapy

Services

Costs are indicative and will be determined on a case by case basis

Does not provide e-prescription

Patient Reviews

10
From 3 reviews

Real reviews for real people

Listened with care
10
Earned my trust
10
Experienced & qualified
10
Punctual
10
Approachable & friendly
10

Reviews are written by people who had an appointment with a specialist and want to share their experience. Learn how we ensure their authenticity

  • All (3)
  • Positive (3)
  • Neutral (0)
  • Negative (0)

10.0
Μαίρη • 2 reviews
27 November 2025

10.0
Τάρση • 2 reviews
24 November 2025

10.0
Πέτρος • 2 reviews
13 November 2025

Contact and location

    • Address
      Καρυάτιδων 60, Alimos, Attica
    • Bus
      • 240m ΓΕΦΥΡΑΚΙ
      • 340m 6Η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
      • 380m ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
    • Parking
      • No parking available
Could not find any practice in map.

Payment Methods

  • Payment Methods

    • Bank Card
    • Cash

    Appointment Policy

    • Payment at the practice

      During your visit, you can select the payment method of your choice from the options mentioned above.

    • Cancellation

      You can always cancel up to 3 hours before the appointment. For more information please read our cancellation policy.

Curriculum Vitae and Career

Studies

  • Εκπαίδευση στη Μουσικοθεραπεία - Guided Imagery and Music (GIM) και Μusic Imagery (ΜΙ), Διεπιστημονική Εταιρεία Μουσικοθεραπείας και Έρευνας SONORA (2015 - 2017)
  • Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (2013 - 2015)
  • Δίπλωμα Εξειδικευμένης Μετεκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοθεραπεία – Υπνοθεραπεία (Πιστοποιημένο από το Βρετανικό General Hypnotherapy Standards Council - GHSC), Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής (2011 - 2012)
  • Εκπαίδευση στην ψυχοθεραπευτική μέθοδο EMDR (EMDR Part 1 – Basic και Part 2 - Advanced), Διεθνές Κέντρο Τραυματοθεραπείας, EMDR-Hellas Association (2009 - 2011)
  • Διδακτορικό δίπλωμα στην Κλινική Κοινωνική Ψυχολογία, Tμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης (1996 - 2000)
  • Ειδική Σύμβουλος Παιδιών - Εφήβων Αλλοδαπών, Παλιννοστούντων, ως και Ελληνικών Οικογενειών, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1994 - 1995)
  • Επιμορφώτρια Σχολής Γονέων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1992 - 1993)
  • Εκπαίδευση σε Ψυχοτεχνικές – Ψυχοθεραπευτικές Μεθόδους για Παιδιά και Εφήβους με Ιδιαίτερα Κοινωνικά Χαρακτηριστικά, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1991 - 1992)
  • Πτυχίο Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1986 - 1991)

Professional experience

  • Ψυχολόγος, Ιδιωτικό γραφείο, Άλιμος
  • Παροχή Ψυχολογικής Υποστήριξης σε Φοιτητές , Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Έργο Υποστήριξης Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας, Ελλάδα (2020 - 2023)
  • Διδασκαλία Μαθημάτων Ψυχολογίας, Παν/μιο Δυτικής Αττικής, Ελλάδα (2018 - 2021)
  • Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Μονάδων Υγείας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελλάδα (2013 - Σήμερα)
  • Παροχή Ψυχολογικής Υποστήριξης σε Φοιτητές, ΤΕΙ Αθήνας, Ελλάδα (2006 - 2018)
  • Σύμβουλος - Ψυχολόγος στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού, ΙΔΕΚΕ, Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), Ελλάδα (2005 - 2020)
  • Σύμβουλος Γονέων σε Σχολεία της Αττικής, ΙΔΕΚΕ, Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ελλάδα (2005 - 2006)
  • Ψυχολογική Υποστήριξη σε Άτομα με Προβλήματα Όρασης, ΙΕΚ Νέας Σμύρνης, Πρόγραμμα ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ, Ελλάδα (2004 - 2006)
  • Εκπαιδεύτρια ΙΕΚ σε μαθήματα Ψυχολογίας, ΟΕΕΚ, Ελλάδα (2004 - 2005)
  • Διδασκαλία Μαθημάτων Ψυχολογίας, ΤΕΙ Αθήνας, Ελλάδα (2001 - 2018)
  • Κοινωνική Ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ψυχολογίας (1996 - 2002)
  • Κοινωνική Ερευνήτρια, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελλάδα (1996)

Spoken languages

  • English
  • Greek

Academic research and publications

  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1994). «Ίδρυμα και Διαμόρφωση Ψυχοκοινωνικής Ταυτότητας. Μια Μελέτη Περίπτωσης». 2ο Διεθνές Συνέδριο Σπετσών, Ψυχοκοινωνιολογίες του ’90 - Ιστορία, Έρευνες και Πρακτικές («Psychosociologies des Annees ’90 - Histoire, Recherches, Pratiques»), Universite de Paris VII & Παν/μιο Αθηνών, Τμ. Επικοινωνίας και ΜΜΕ, 14 - 5 - 1994, Σπέτσες.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ (1995). «Οι Κοινωνικές Αναπαραστάσεις των Νέων Χρηστών Τοξικών Ουσιών. Mελέτη Περιπτώσεων» («The Social Representations of the Young Greek Drug Users. A Case-Study»). Ετήσια συνάντηση της RC 46 της Διεθνούς Κοινωνιολογικής Ένωσης (ISA), (Annual Meeting of RC Clinical Sociology, ISA, Multidisciplinary Approaches to Social Intervention: The Role of Clinical Sociology), 29 - 5 - 1995, Ρώμη.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1995). «Social Representations and Self-Image of the Young Drug-Users. (A Case Study»), Social Representations in the Northern Context, 25 –8 – 1995, Mustio, Finland.
  • Ρήγα, A.B. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1996). «Κοινωνική Αναπαράσταση και Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα: η Εγω – Οικολογική Σκέψη και η Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα του Έλληνα Χρήστη». 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνικής Ψυχολογίας, ΕΛΨΕ, 17 –11 –1996, Δελφοί.
  • Ρήγα, Α.Β., Τριανταφυλλίδου, Σ., Ταχτσόγλου, Μ. & Γεωμέλου, Κ. (1997). «Παιδιά του Δρόμου. Αναπαραστατικές Ενότητες και Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα». Εκπαίδευση Εθνικών Μειονοτήτων. Ενότητα και Διαφορετικότητα, WAER (World Association for Educational Research), Παν/μιο Κρήτης, Τμ. Ψυχολογίας και Τμ. Παιδαγωγικής, 11 - 5 - 1997, Ρέθυμνο, Περιλήψεις Πρακτικών Συνεδρίου, σ. 96.
  • Triandafyllidou, S. (1998). «The Psychosocial Identity of Greek Young Drug -Users of the Chemical Generation (A Case Study)», Crossroads in Cultural Studies, 28-6-1998, Tampere, Finland.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1998). «Έφηβοι και Πολιτική: Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα του Έλληνα Πολιτικού Σήμερα (Μελέτη Περιπτώσεων)». Δ.Ν. Κούτρας (Επιμ. Έκδ.) Οι Νέοι και η Πολιτική. Κείμενα Πολιτικής Φιλοσοφίας. Πρακτικά Διημέρου Συνεδρίου Πολιτικής Φιλοσοφίας Εταιρείας Αριστοτελικών Μελετών και Φιλοσοφικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών. Δάρδανος, Αθήνα, σσ. 227 -239.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (1999). «Η Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα ως «Στρατηγικό Σημείο» για τη Μελέτη της Χρήσης Ναρκωτικών», 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 28 –3–1999, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (1999). «Οικογενειακά Πρότυπα: Οι Κοινωνικές Αναπαραστάσεις της Άγαμης Μητέρας στις Αρχές του Νέου Αιώνα» («Family Patterns: The Social Representations of the Unmarried Mother at the Turn of the Century»), ΙΧ Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Αναπτυξιακής Ψυχολογίας (European Society for Developmental Psychology), 4 –9 –1999, Σπέτσες.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Ρήγα, Α.Β. (2001). «Η Χρήση Ενέσιμης Ηρωίνης. Εξοικείωση ή Απέχθεια προς τη Σύριγγα;» 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΛΨΕ, Αλεξανδρούπολη.
  • Ρήγα, Α.Β., Τριανταφυλλίδου, Σ. (2001). «Προοπτικές Πρόληψης και Ψυχοκοινωνικής Παρέμβασης. Η Περίπτωση της Χρήσης Ecstasy στην Ελλάδα», στον τόμο Ψυχοκοινωνικές Παρεμβάσεις σε Οργανισμούς, Ομάδες και Άτομα. Θεωρία - Έρευνα - Εφαμοργές. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, σσ. 111 - 122.
  • Ρήγα, Α.Β. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2001). «Η Σημασία της Βιογραφικής Μεθόδου στην Ανάλυση του Αναπαραστατικού Λόγου των Χρηστών Ναρκωτικών», Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, τ. 104-105, ΕΚΚΕ, σσ. 3 –42.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Μπιντάκος, Γ. & Γεωργιάννη, Χ. (2001). «Νοητικές Λειτουργίες και Αρχές της Ανοικτής Εκπαίδευσης. Μια Ανατοποθέτηση των Εννοιών της «Μάθησης» και του «Λάθους» στα Μαθηματικά». 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΛΨΕ, Αλεξανδρούπολη.
  • Rigas, A.V., Daimonakou, S. & Triadafyllidou, S. (2002). The Social Representations of the Greek People about the Self and the Other. The Gypsies. 6th International Conference on Social Representations, University of Stirling.
  • Bαλλιανάτου Χ., Πετμεζά Π. & Τριανταφυλλίδου Σ., (2007). Συμβουλευτική Yποστήριξη σε Eιδικές Πληθυσμιακές Ομάδες στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Διαπιστώσεις και Προβληματισμοί. Απολογιστικό Συνέδριο Δραστηριοτήτων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Δ΄ Φάσης, 22 & 23 – 06 – 2007, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Παξινός, Ι. (2007). Στάσεις των Εκπαιδευόμενων Κοινωνικών Λειτουργών προς την Ψυχική Ασθένεια. 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Κλάδου Κλινικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας της Υγείας ΕΛΨΕ. Σύγχρονες Εξελίξεις στην Εμπειρικά Τεκμηριωμένη Κλινική Ψυχολογία και Ψυχολογία Υγείας. 11 – 11 – 2007, Θεσσαλονίκη.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2009). Προοπτικές Επανένταξης μέσα στην Ετεροτοπία της Φυλακής: Η Ψυχολογική Εκπαίδευση και Συμβουλευτική στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φυλακών Κορυδαλλού. 2η Ημερίδα EPEA Hellas, (Ελληνικό Παράρτημα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Εκπαίδευση στις Φυλακές), 09-05-2009, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Πράττου – Σπογγαλίδου, Τ.Α. (2010). Αναδομώντας Τραυματικές και Δύσκολες Εμπειρίες Ζωής: Η Μέθοδος EMDR ως ένα Πολύτιμο Εργαλείο για τους Επαγγελματίες Υγείας. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κλινικής Ψυχολογίας και Ψυχολογίας της Υγείας της ΕΛΨΕ, Κοινοτική Κλινική Ψυχολογία / Ψυχολογία της Υγείας και Δημόσια Υγεία. 4-7/11/2010, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2011). Θεραπευτική Ιππασία. Τα Ψυχολογικά Οφέλη μιας Ολιστικής Προσέγγισης. 1η Επιστημονική Ημερίδα Πανελληνίου Συλλόγου Ιπποθεραπευτών και Εκπαιδευτών Θεραπευτικής Ιππασίας (Π.Α.Σ.Ι.Ε.Θ.Ι), 30-01-2011, Αθήνα.
  • Triadafyllidou, S. (2012). Equine Facilitated Therapy as an Embodied Interaction Enhancing Psychosocial Development. XIV Congress of Therapeutic Horse Riding. The Federation of Riding for the Disabled International, 25-27/05/2012, Athens.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2012). Σωματικές και Συναισθηματικές Εμπειρίες της Βρεφικής Ηλικίας. Ο Ρόλος και τα Ίχνη τους στη Μετέπειτα Ζωή. Β΄ Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Προσχολικής Αγωγής, 10- 11/11/2012, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2013). Η Επίδραση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ψυχοκοινωνική Ταυτότητα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Ημερίδα Κοινωνικής – Συμβουλευτικής Υπηρεσίας ΤΕΙ Αθήνας με θέμα: ΑΜΕΑ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ίσες Δυνατότητες – Ίσες Ευκαιρίες, 29/05/2013, Αθήνα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2014). Η Επίδραση του Φύλου, Ηλικίας και Σχολής Φοίτησης στην Παθολογική Χρήση Η/Υ σε Δείγμα Σπουδαστών του ΤΕΙ Αθήνας. Αναρτημένη ανακοίνωση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχικής Υγείας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, 18-20/12/2014, Αθήνα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Η Επίδραση του Βασικού Λόγου Χρήσης του Η/Υ στην Παραμέληση της Κοινωνικής Ζωής, την Εργασία και τη Δημιουργία Εξάρτησης. 5ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, 22-25/01/2015, Ναύπλιο.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Η Υπερβολική Χρήση και Εξάρτηση από τον Η/Υ ως Παράγοντες Παραμέλησης της Εργασίας και της Κοινωνικής Ζωής των Σπουδαστών. 23ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής, 23- 26/04/2015, Αθήνα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Η Επίδραση της Ηλικίας Έναρξης Χρήσης του Η/Υ στην Παθολογική Εμπλοκή των Σπουδαστών. 41ο Ετήσιο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, 10-13/06/2015, Αθήνα.
  • Deli, L., Δράκου, Στ., Κουκοφίκη, Μ., Τριβυζά, Ηλ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2016). Ποιότητα Επαγγελματικής Ζωής και Επαγγελματική Ικανοποίηση των Κοινωνικών Λειτουργών στα Δημόσια Νοσοκομεία της Αττικής. 5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο Ειδικών Ψυχιατρικών Νοσκομείων & 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ολιστικής Αντιμετώπισης της Σοβαρής Ψυχικής Διαταραχής, 29/09 – 02/10 2016, Καλαμάτα.
  • Νικολοπούλου, Β., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαθανασίου, Χ. & Αναγνωστόπουλος, Φ. (2017). Μελέτη των Παραγόντων που Επηρεάζουν τις Στάσεις των Εγκύων Γυναικών προς το Μητρικό Θηλασμό και του Ρόλου της Παρέμβασης Προετοιμασίας Γονεϊκότητας από Μαίες της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Ηλεκτρονικά Αναρτημένη Ανακοίνωση (e-poster) στο 19o Πανελλήνιο Συνέδριο Περιγεννητικής Ιατρικής, Ελληνική Εταιρεία Περιγεννητικής Ιατρικής, 13-17/10/2017, Αθήνα.
  • Κελεπούρη, Ε., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Παπαθανασίου, Χ. (2017). Διερεύνηση της Παρουσίας του Συνδρόμου Mobbing και της Σχέσης του με το Επαγγελματικό Στρες των Νοσηλευτών. Ανακοίνωση στο 18ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο, ΠΑΣΥΝΟ – ΕΣΥ, 8- 10/12/2017, Λάρισα.
  • Ντέμσια, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2017). Συσχέτιση Αυτοεκτίμησης και Επιπέδου Άγχους των Σπουδαστών του ΤΕΙ Αθήνας. Ανακοίνωση στο 25ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής, 11-14/05/2017, Κέρκυρα.
  • Κουδόσιου, Α., Τριανταφυλλίδου, Σ., Χαλκίδη, Ε. & Παπαδοπούλου, Δ. (2017). Αποτίμηση των Αντιλήψεων που Διατηρούν οι Επαγγελματίες Υγείας που Εργάζονται σε Μ.Ε.Θ., ως προς τις Δυσκολίες και τις Ανάγκες των Συνοδών των Ασθενών τους. Ανακοίνωση στο 18ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο, ΠΑΣΥΝΟ – ΕΣΥ, 8-10/12/2017, Λάρισα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Ντέμσια, Σ., Ρούσσου, Κ. (2018). Αυτοεκτίμηση και Επίπεδο Άγχους των Φοιτητών του ΑΤΕΙ Αθήνας – Σχεδιασμός Παρεμβάσεων. Ανακοίνωση στο 44ο Ετήσιο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο, Ιατρική Εταιρεία Αθηνών, 9-12/05/2018, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2018). Η Αυτοεκτίμηση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Σχολιασμός των Ερευνητικών Ευρημάτων της Κοινωνικής - Συμβουλευτικής Υπηρεσίας. Εισήγηση στην Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για την Αυτοεκτίμηση, Κοινωνική – Συμβουλευτική Υπηρεσία ΑΤΕΙ Αθηνών, 25/04/2018, Αθήνα.
  • Νικολοπούλου, Β., Τριανταφυλλίδου, Σ., Χρυσοβαλάντης, Π. & Αναγνωστόπουλος, Φ. (2018). Οι Στάσεις των Εγκύων Γυναικών προς τον Μητρικό Θηλασμό και ο Ρόλος της Περιγεννητικής Προετοιμασίας από Μαίες της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Ανακοίνωση στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαιών – Μαιευτών, 04-07/10/2018, Αθήνα.
  • Μουλαρογιάννη, Μ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Αναγνωστόπουλος, Φ. (2018). Στάσεις του Νοσηλευτικού Προσωπικού προς τους Ογκολογικούς Ασθενείς Τελικού Σταδίου και Διαχείριση του Θανάτου. Ανακοίνωση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ποιότητας και Εκπαίδευσης στη Δημόσια Υγεία, 7-8/12/2018, Ιωάννινα.
  • Μουλαρογιάννη, Μ., Τριανταφυλλίδου, Σ., Παντολέων, Π. (2019). Στάσεις του Νοσηλευτικού Προσωπικού προς τους Ογκολογικούς Ασθενείς Τελικού Σταδίου. Ανακοίνωση στο 12ο Πανελλήνιο Επαγγελματικό και Επιστημονικό Νοσηλευτικό Συνέδριο, 8- 11/05/2019, Ρόδος.
  • Τsimpiris, Α., Triadafyllidou, S. & Fotiadis, P. (2019). Psychopathological factors in relation to the occurrence of dental phobia. 6th Congress on Neurobiology, Psychopharmacology and Treatment Guidance, 27-30/06/2019, Chalkidiki.
  • Συμεωνίδου, Π. & Τριανταφυλλίδου, Σ., Παπαδοπούλου, Κ. και συν. (2020). Προεγχειρητικό άγχος ασθενών με καρδιαγειακά νοσήματα και επίδραση των υποστηρικτικών δικτύων. Ανακοίνωση στο 47ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσμου Νοσηλευτών, 13-16/05/2020, Τήνος.
  • Μπούρα, Γ., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Σαββάκης, Ε. (2020). Αίσθηση αυτο- αποτελεσματικότητας για τη διακοπή του καπνίσματος και στρατηγικές αντιμετώπισης ερεθισμάτων άγχους σε καπνιστές συμβατικού και ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ανακοίνωση στο 47ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσου Νοσηλευτών Ελλάδος, 13-16/05/2020, Τήνος.
  • Αντωνίου, Κ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2021). Βιώματα μαιευτικής βίας και περιγεννητική υποστήριξη της εγκύου. Ανακοίνωση στο 28ο Παγκύπριο Συνέδριο Νοσηλευτικής και Μαιευτικής, 11-13/11/2021
  • Αντωνίου, Κ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2021). Μαιευτική βία και περιγεννητική υποστήριξη. Ανακοίνωση στο 3ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο Νοσηλευτικών Ερευνών Ινστιτούτου Υγείας, 3–5/12/ 2021, Πήλιο.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2023). Ο ρόλος της σωματικής άσκησης στην ψυχική υγεία και τη ρύθμιση των συναισθημάτων. Ανακοίνωση στην Επιστημονική Ημερίδα «Ο Ρόλος της Κίνησης στη Διανοητική Λειτουργία και τις Ακαδημαϊκές Επιδόσεις», ΠΑΔΑ, Πράξη ΠΡΟΣΒΑΣΗ, 24/04/ 2023, Αθήνα.
  • Τσακανίκα, Μ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2023). Ικανοποίηση των ασθενών από τη σχέση με τον οικογενειακό ιατρό των Τοπικών Μονάδων Υγείας (ΤΟΜΥ) και ανάπτυξη εμπιστοσύνης. Εισήγηση στο 16ο Πανελλήνιο Επιστημονικό & Επαγγελματικό Νοσηλευτικό Συνέδριο ENE, Καλαμάτα, 17-20/05/2023.
  • Παπαδοπούλου, Α. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2024). Συνέχεια φροντίδας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια περίθαλψη και αποτίμηση της αντίληψης των πολιτών για τις διαπροσωπικές δεξιότητες του Προσωπικού Ιατρού. Εισήγηση στο 6ο Ιπποκράτειο Πανελλήνιο Συνέδριο Γενικής Ιατρικής & ΠΦΥ, 18-21/04/2024, Ιωάννινα.
  • Παπαδοπούλου, Α. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2024). Ποιότητα επικοινωνίας με τον Προσωπικό Ιατρό και συνέχεια στην Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Αναρτημένη ανακοίνωση (e-poster), στην 24η Πανελλήνια Εκπαιδευτική Ημερίδα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Γ. Παπαδάκης, 8-10/02/2024, Αθήνα.
  • Rigas, A.V. & Triadafyllidou S. (2001). «Memoria Autobiographica, Emotia si Investigarea Identitatii: Studiu de Caz Asupra Consumatorilor de Drogui Chimici in Grecia», Psychologia Sociala, 7, pp. 60-79.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Γεωργιάννη, Χ. & Μπιντάκος, Γ. (2001). «Το Πρόβλημα του Μετασχηματισμού της Θεωρίας σε Πράξη και ο Ρόλος του Ανοικτού Πανεπιστημίου», 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΑΠ, Πάτρα, Πρακτικά Συνεδρίου (σε ηλεκτρονική μορφή).
  • Rigas, A.V. & Triadafyllidou, S. (2002). The Ego-Ecological Perspective: A Case - Study of Drug -Use. The Contribution of the Psychosocial Identity Approach. A.V. Rigas (Ed.) Social -Clinical Psychology. Theory, Methodology and Interventions. Ellinika Grammata, Athens, pp. 185 -220.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2002). Πρόλογος στο Snoek, S.J. & Skinner, T.C. Διαβήτης: Ψυχολογία και Φροντίδα. Επιστ. Εκδ. Παρισιάνου, Αθήνα, σσ. xix - xxiii.
  • Ρήγα, Α.Β., Τριανταφυλλίδου, Σ. (2002). «Η Χρήση Ναρκωτικών υπό την Οπτική Γωνία των Λέξεων Ταυτότητας: Η Εγω-Οικολογική Προσέγγιση της Ψυχοκοινωνικής Ταυτότητας του Χρήστη (Μελέτη Περιπτώσεων)», Ψυχολογία, 9, τ.1, Μάρτιος 2002, σσ. 116-137.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Γεωργιάννη, Χ., Τσούσης, Ν. & Μπιντάκος, Γ. (2003).
  • «Μάθηση, Λάθος και Ανοικτή Εκπαίδευση. Μια Πιλοτική Μελέτη». 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΑΠ, Πάτρα, Πρακτικά Συνεδρίου, σσ. 413 - 422.
  • Πρελορέντζου, Ε. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2003). Ενσυναίσθηση και Κοινωνική Εργασία. Θεωρία και Εφαρμογή. Περιοδικό Κοινωνική Εργασία. Έτος 18, τ. 71, σσ. 135- 46.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2003). Η Αξιοποίηση του Λάθους στην Εκπαιδευτική Διαδικασία. Εργαστηριακό Μάθημα “Ας τους Μάθουμε πώς να Μαθαίνουν”, Επιστημονική Εταιρεία Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, τόμος Β΄, σσ. 269-94.
  • Αυρηλιώνης, Σ.Ε. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2004). Οι Ταξιδιωτικές Εντυπώσεις ως Πηγές Πληροφόρησης του Νεοελληνικού Κοινωνκού Γίγνεσθαι. Περιοδικό Νέα Κοινωνιολογία, τ.39, Φθινόπωρο 2004, σσ. 88 – 101.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2005). Διαχείριση του Συναισθήματος και Θεσμοποιημένες Άμυνες στην Κοινωνική Εργασία. Περιοδικό Κοινωνική Εργασία, Έτος 20, τ. 78, σσ. 85- 100.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2005). Ναρκωτικά και Ψυχοκοινωνική Πραγματικότητα.
  • Επιστημονικές Εκδόσεις Παρισιάνου, Αθήνα.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2007). Φέρνοντας στο Φως τα Ηθικά Διλήμματα των Επαγγελματιών Υγείας. Πρόλογος στο Kushner, T.K. & Thomasma, D.C. (Eκδ.), Δεοντολογία και Ηθική στην Κλινική Πράξη. Επιστ. Εκδ. Παρισιάνου, Αθήνα, σσ. xix - xxiii.
  • Papageorgiou, G.E. & Triadafyllidou, S. (2007). Borderline Personality or Borderline Syndrome. Health Science Journal, issue 4, 2007. http://www.hsj.gr
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2007). Ψυχολογικές Διαστάσεις της Θεραπευτικής Ιππασίας: Τα Οφέλη μιας Σχέσης Ειλικρίνειας και Αμοιβαιότητας. Επιστημονική Εταιρεία Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδας, http://www.pasiethi.gr/
  • Rigas, A.V. & Triantafyllidou, S. (2008). Identité et subjectivité: l'usage d'ecstasy en Grèce. Étude de deux cas par l'approche ego-écologique. Connexions, 2008/1(89):131- 146. DOI 10.3917/cnx.089.0131
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. & Παπαγεωργίου, Ε. (2011). Δεοντολογία και Διαχείριση Ηθικών Διλημμάτων στα Επαγγέλματα Υγείας. Το Βήμα του Ασκληπιού, T. 10, τ.4, Οκτ.– Δεκ. 2011. http://www.vima-asklipiou.gr/volumes/issues/2011/issue_4/issue_4_2011.html
  • Triadafyllidou, S. (2012). Equine Facilitated Therapy as an Embodied Interaction Enhancing Psychosocial Development. Therapeutic Riding. Horses in Education and Therapy. Proceedings of the XIV Congress of Therapeutic Horse Riding, pp. 210-13.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2012). Σωματικές και Συναισθηματικές Εμπειρίες της Βρεφικής Ηλικίας. Ο Ρόλος και τα Ίχνη τους στη Μετέπειτα Ζωή. Τόμος Πρακτικών Β΄ Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Προσχολικής Αγωγής, Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Προσχολικής Αγωγής (ΕΛ.ΕΠ.Ε.Π.Α.), σσ. 54-56.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ., Ντέμσια, Σ., Παπαγεωργίου, Ε. & Ρούσσου, Κ. (2015). Χρήση και Κατάχρηση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και Διαδικτύου από τους Σπουδαστές του ΤΕΙ Αθήνας. Τεχνολογικά Χρονικά, 31: 56-59.
  • Τριανταφυλλίδου, Σ. (2015). H Θεραπευτική Ιππασία ως Μοντέλο Ενοποίησης της Σωματικής Διάστασης με τον Ψυχισμό (αντί Προλόγου). Στο Ι. Νικολάου & Ν. Πολύζος (Εκδ.), Θεραπευτική Ιππασία και Ιπποθεραπεία. Εκδ. των συγγραφέων, Αθήνα, σσ 7-12.
  • Ντέμσια, Σ., Παπαγεωργίου, Ε., Τριανταφυλλίδου, Σ., Ρούσσου, Κ. (2016). Προβληματική ενασχόληση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο σε δείγμα φοιτητών του ΤΕΙ Αθήνας. Το Βήμα του Ασκληπιού, 15(3):274-289.
  • Συνδόνας, Σ., Αναγνωστόπουλος, Φ., Νιάκας, Δ. & Τριανταφυλλίδου, Σ. (2016). Προβληματική εμπλοκή στα τυχερά παιχνίδια. Γνωσιακές κατασκευές και στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων των παικτών καζίνο. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 33(4):506-518.
  • Salpigktidis, I., Paliouras, D., Gogakos, A.S., Rallis, T., Schizas, N.C., Chatzinikolaou, F., Niakas, D., Sarafis, P., Bamidis, P., Lazopoulos, A., Triadafyllidou, S., Zarogoulidis, P., Barbetakis, N. (2016). Burnout syndrome and job satisfaction in Greek residents: Exploring differences between trainees inside and outside the country. Annals of Translational Medicine doi 10.21037/atm2016.11.33.
  • Delli, L., Κουκοφίκη, Μ., Τριβυζά, Η., Δράκου, Σ., Τριανταφυλλίδου, Σ. (2016). Ποιότητα Επαγγελματικής Ζωής και Επαγγελματική Ικανοποίηση των Κοινωνικών Λειτουργών στα Δημόσια Νοσοκομεία της Αττικής. Κοινωνική Εργασία. Επιθεώρηση Κοινωνικών Επιστημών, 123. Διαθέσιμο στο: https://socwork.gr/item/612-poiotita- epaggelmatikis-zois-koinonikon-leitourgon
  • Παλαιογιαννίδου, Α., Τριανταφυλλίδου, Σ., Αναγνωστόπουλος, Φ. & Παλιούρας, Δ. (2017). Συσχέτιση ιατρικών και δημογραφικών παραγόντων με την ποιότητα ζωής γυναικών με καρκίνο του μαστού. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 34:1-13.
  • Ntemsia, S., Triadafyllidou, S., Papageorgiou, E. & Roussou, K. (2017). Self-Esteem and Anxiety Level of Students at the Technological EducationalInstitute of Athens– Planning of Interventions. Health Science Journal, 11(3):513, www.hsj.gr/archive.php
  • Τσιμπιρής, A., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Αναγνωστόπουλος, Φ. (2019). Μελέτη ψυχοπαθολογικών παραγόντων και οδοντιατρικού ιστορικού σε σχέση με την εκδήλωση οδοντιατρικής φοβίας. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 37:1-9.
  • Gazi, G., Alexias, G., Triadafyllidou, S. & Togas, C. (2024). Attitudes of public hospital nurses in Greece toward cultural diversity and their association with empathy. British Journal of Healthcare & Medical Research, 11, 2 (Apr. 2024), 97–110. DOI:https://doi.org/10.14738/bjhmr.112.16700.
  • Χαλκιώτου, Ε., Αναγνωστόπουλος, Φ., Τριανταφυλλίδου, Σ. & Αλεξιάς, Γ. (2024). Ο ρόλος των πεποιθήσεων για την υγεία, της ανησυχίας και του φόβου για τον καρκίνο μαστού στην πραγματοποίηση προσυμπτωματικού μαστογραφικού ελέγχου. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 42(3):373-383.
Doctoranytime is an end-to-end solution that assists the user from the moment they experience a health symptom until the moment it is resolved, by enabling them to find the specialist they need, request guidance via chat and talk to them via video call. The information provided has been filled in by Τριανταφυλλιδου Σοφια and edited by the doctoranytime team.
Log in or register to continue
Log in or register to continue

Continue with

or register with your email address

The password should contain at least 6 characters and 1 capital letter
Create a new password

Enter the email you used to register in doctoranytime and we'll send you a link to create new password

Your data is in good hands
doctor-graphic doctor-graphic

doctoranytime takes your health as well as your data protection very seriously!

In order to ensure you that:

  • you will continue to get the best possible treatment from the affiliated doctors and diagnostic centers
  • you will continue to book your appointments easily and quickly by having at the same time the right of evaluation
  • we will be able to contact you immediately in case of a change in your appointment
  • you will continue to receive our newsletter and health suggestions that may interest you

it is essential for us to collect and process your personal data to the extent that you allow.

For this reason, we would like to inform you that we take all the necessary measures in order to protect your personal data, according to the New European General Data Protection Regulation (“GDPR”), the terms of the doctoranytime Privacy Policy (that you can read in detail here) and the law requirements.

If you have any questions regarding your privacy protection by doctoranytime or in case you wish to exercise your GDPR rights (information, access, correction, deletion, limitation of processing, portability of your data, objection and right to lodge a complaint with the Personal Data Protection Authority) you can contact the Data Protection Officer of doctoranytime on: [email protected].

Terms of Use

Congratulations!!

Your registration has completed.

Cognitive Behavioral Therapy (CBT)
mental health

What it is

Cognitive Behavioural Therapy (CBT) is a form of psychotherapy applied to problems such as depression, anxiety disorders, abuse, relationship and marriage problems, eating disorders and serious mental illness.The therapist emphasizes what is happening in the current life rather than the past and what led to the difficulties.

Approach

Identifying the distortions in a person's thinking that are causing problems and then examining these in the light of reality. Understanding the behaviour and motivations of others and using problem-solving skills to deal with difficult situations. Dealing with fears rather than avoiding them. Role-playing to better prepare for potentially problematic interactions with others. You become your own self-therapist.

How it could benefit you

Helps the individual to change dysfunctional thought patterns and behaviors. Improves your functioning and quality of life by helping to change patterns and behaviours. Teaches you to be your own self-therapist.

Dialectical Behavioural Therapy (DBT)
mental health

What it is

It is a form of psychotherapy that teaches a person to identify negative thought patterns and change them. DBT reinforces the acceptance that all your thoughts are valid, as they are part of your life experiences and who you are. The person acts by doing the best they can for the moment. It is used for people with suicidal behavior, post-traumatic stress disorder, substance use disorder, bipolar disorder, eating disorders, ADHD, depression, anxiety.

Approach

DBT focuses on acceptance and change. It helps the person to get to know themselves better, to think about why they do what they do, without judgment. Replacing a negative behavior or habit with ones that can improve the quality of life. Dialectic is the idea that two different things can be true at the same time. At the same time as accepting yourself exactly as you are, comes the recognition of your effort to change.

How it could benefit you

It helps you make positive changes in the way you act. It identifies your negative thought patterns and changes them, helping to make positive changes in the way you act. Teaches you ways to manage intense emotions and stressful thoughts when they occur.

Humanistic psychotherapy
mental health

What it is

Humanistic therapy is a form of psychotherapy in which self-awareness and self-acceptance are considered the keys to personal growth. It emphasizes creativity, collaboration and interaction between the individual and the therapist, using techniques such as role-play.

Approach

Each person is a combination of mind, emotions, body and soul with unique experiences and events. No single life event, personality trait or psychological diagnosis defines you.

How it could benefit you

It improves self-awareness and self-confidence, helps you understand how your past affects your present, how to deal effectively with stressful situations, improves human relationships and helps you better manage your emotions.

Psychodynamic psychotherapy
mental health

What it is

Psychodynamic psychotherapy is talk therapy that aims to understand current thoughts and feelings through the behaviours shaped by past experiences and the past. Understanding the past can help you avoid repeating unhelpful patterns that have existed in it and facilitate your quality of life alongside relief from distressing symptoms. It is used in depression, anxiety, interpersonal problems, addictions, trauma, eating disorders, personality disorder.

Approach

Psychodynamic psychotherapy provides a space to explore and understand how unhelpful patterns from the past may be influencing our current difficulties. Defence mechanisms are explored and how our feelings and behaviours in the present are shaped by our past experiences.

How it could benefit you

It helps people to live a healthier life. There may be things in a person's unconscious that they are not aware of that cause them pain or keep them stuck in the past. Identifying these and understanding them can lead you to move forward.

Systemic psychotherapy
mental health

What it is

Systemic psychotherapy focuses on the interactions and relationships between the group to help them deal with any problems and move forward. It gives all group members the opportunity to explore their feelings and say what they think in a safe, non-judgmental environment. It is applicable to family conflict/problems, family dynamics, child and adolescent behaviour problems, addictions, anger management, mood disorders, anxiety, eating disorders.

Approach

Therapy seeks to identify deep-rooted patterns within the individual's relationships and with group members. The process helps to uncover the ways in which members communicate and behave within a system, based on beliefs about their respective roles. Circular questions, narrative techniques, reframing and restructuring are used.

How it could benefit you

It helps to understand and improve the dynamics within the family and relationships. Changes dysfunctional patterns of communication and behaviour in the system, enhances empathy, helps build stronger relationships and pushes the team to overcome their problems.