Είμαι Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια με εκπαίδευση στην Κλινική Ψυχολογία, την Ανάλυση Συμπεριφοράς και τη Θεραπεία μέσω Τέχνης (Art Therapy). Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και κατέχω Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Κλινική Ψυχολογία από το University of Essex, ενώ ειδικεύομαι στη Θεραπεία μέσω Τέχνης στο Κέντρο Ψυχοθεραπείας και Τέχνης - Συνώθηση.
Στην επαγγελματική μου πορεία εργάστηκα σε ποικίλα θεραπευτικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Διαθέτω σημαντική εμπειρία σε δομές Ψυχικής Υγείας και Ειδικής Αγωγής, όπου εφάρμοσα το Art Therapy σε άτομα με αναπηρίες, συντόνισα ομάδες γονέων και πραγματοποίησα δομημένες κλινικές συνεντεύξεις. Παράλληλα, έχω εργαστεί ως ελεύθερη επαγγελματίας ψυχολόγος προσφέροντας ατομική ψυχοθεραπεία και συμβουλευτική γονέων με κλινική εποπτεία.
Ως εκπαιδευόμενη αναλύτρια συμπεριφοράς (ABA), έχω εμπειρία σε παρατήρηση, καταγραφή, εξατομικευμένες παρεμβάσεις και κλινική εποπτεία στο πλαίσιο εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς σε παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες
Στη θεραπευτική μου προσέγγιση συνδυάζω τη γνώση της κλινικής ψυχολογίας με τις αρχές της ανάλυσης συμπεριφοράς και τα εκφραστικά εργαλεία του Art Therapy. Πιστεύω στη δημιουργία ενός ασφαλούς, ζεστού και συνεργατικού πλαισίου, στο οποίο κάθε άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί βαθύτερα συναισθήματα, να ενισχύσει τις δεξιότητές του και να αναπτύξει νέους τρόπους σύνδεσης με τον εαυτό και τους άλλους.
Έχω παρακολουθήσει σειρά επιστημονικών σεμιναρίων και συνεδρίων σε θέματα όπως Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή (OCD), Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής (Ανορεξία & Βουλιμία), Ανάλυση Συμπεριφοράς και Συμβουλευτική Ψυχολογία, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις κλινικές μου γνώσεις και πρακτικές.
Στόχος μου είναι να υποστηρίξω κάθε θεραπευόμενο στη διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης, ενδυνάμωσης και αυτογνωσίας, αξιοποιώντας ένα ευρύ φάσμα θεραπευτικών μεθόδων προσαρμοσμένων στις ανάγκες του.
The description was edited by the doctoranytime team, based on verified information.