Ευχάριστο περιβάλλον άμεση ανταπόκριση επιστημονική επάρκεια ανθρωπιά και ευσυνειδησία. Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια αιματολογική εξέταση χωρίς στρες . Να επιλέγετε το συγκεκριμένο διαγνωστικό κέντρο. Ξέρουν τι κάνουν
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!οι εξετάσεις μου βγήκανε μέσα σε μία ημέρα.Ενιωσα ικανοποιημένος και φυσικά θα ξανά πάω αν χρειαστεί.
Απόλυτα ικανοποιημένη απο το επίπεδο των υπηρεσιών, την επαγγελματικότητα και την ευγένεια του προσωπικού και το χρόνο έκδοσης των αποτελεσματων. Ανεπιφύλακτα θα πρότεινα το μοριακο διαγνωστικό κέντρο .