Καλημέρα σας! Παίρνω vibramicin λόγω ουρεπλασματος. Ο γιατρός μου μου έχει χορηγήσει την αντιβίωση για 16 μερες απλά τις τελευταίες 3 μου δημιουργεί φούσκωμα και αναγούλα ( είμαι στην 10η ) μπορώ να την σταματήσω νωρίτερα η δεν θα ολοκληρωθεί η θεραπεία;
Μπορείτε
Ουρολόγος - Ανδρολόγος | Παγκράτι
Καλύτερα να το συνεννοηθείτε με τον γιατρό σας. Εξαρτάται πιο ουρεοπλασμα έχετε.
Γυναικολόγος - Μαιευτήρας | Άνω Τούμπα
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο συμβουλευτικής από ιατρούς ή επαγγελματίες υγείας
Ρώτησε ανώνυμα Ρώτησε δωρεάν
Θα σε ενημερώσουμε με email μόλις απαντήσει κάποιος ειδικός.
Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα, αλλά το διορθώνουμε. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά.
Ξεκίνα τη βιντεοκλήση με έναν ειδικό μέσα σε 5 λεπτά
Θα σας στείλουμε ένα email όταν απαντήσει κάποιος ειδικός.
Μίλα με έναν ειδικό καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00, μέσω chat ή βίντεο και πάρε τις απαντήσεις που χρειάζεσαι σε λίγα λεπτά.
Όταν πρόκειται για φαρμακευτική αγωγή, είναι καλύτερο να έχεις απαντήσεις προσαρμοσμένες στο ιατρικό σου ιστορικό. Συνομίλησε με έναν ειδικό για να λάβεις ασφαλή, εξατομικευμένη καθοδήγηση μέσα σε λίγα λεπτά.