Έχω βγάλει στο αριστερό μεγάλο χείλος του αιδοίου, κάτι το οποίο δεν καταλαβαίνω. Είναι μια συγκεκριμένη περιοχή που έχει πρηστεί, έχει γίνει το δέρμα πιο λευκό, και ξηραίνεται. Επίσης έχω πολύ φαγούρα και καμιά φορά και πληγές. Το θέμα είναι ότι έκανα κύκλο με canesten και δεν πέρασε. Οπότε θεωρώ πως είναι κάτι δερματικό όπως σκληρηντικός λειχήνας. Μένω σε νησί με δύσκολη πρόσβαση σε δερματολόγο! Ένας φίλος δερματολόγος μου είπε μέχρι να πάω να με δουν να βάλω butavate! Τι άλλο να κάνω;
Καλησπέρα σας. Θα ήταν να γίνει περαιτέρω εξέταση πριν ξεκινήσετε να κάνετε θεραπεία με Butavate cream.
Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος | Θεσσαλονίκη
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο συμβουλευτικής από ιατρούς ή επαγγελματίες υγείας
Ρώτησε ανώνυμα Ρώτησε δωρεάν
Θα σε ενημερώσουμε με email μόλις απαντήσει κάποιος ειδικός.
Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα, αλλά το διορθώνουμε. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά.
Ξεκίνα τη βιντεοκλήση με έναν ειδικό μέσα σε 5 λεπτά
Θα σας στείλουμε ένα email όταν απαντήσει κάποιος ειδικός.
Μίλα με έναν ειδικό καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00, μέσω chat ή βίντεο και πάρε τις απαντήσεις που χρειάζεσαι σε λίγα λεπτά.
Όταν πρόκειται για φαρμακευτική αγωγή, είναι καλύτερο να έχεις απαντήσεις προσαρμοσμένες στο ιατρικό σου ιστορικό. Συνομίλησε με έναν ειδικό για να λάβεις ασφαλή, εξατομικευμένη καθοδήγηση μέσα σε λίγα λεπτά.