Κάθε φορά που πίνω νερό και ακουμπάει στο δόντι πονάω. Στην πανοραμική φάνηκε μεγάλη φλεγμονή και ο γιατρός θεωρεί καλύτερα να το βγάλω γιατί θα με ταλαιπωρεί. Μου έδωσε αμοξιλ αντιβίωση. Βασικά πυρετό δεν έχω, πονάω μόνο όταν πίνω νερό ή τρώγω κάτι κρύο από εκείνη τη μεριά και λέω να μην την πάρω μέχρι να γίνει η επέμβαση σε δύο βδομάδες. Ούτε το μάγουλο είναι πρησμένο ούτε τίποτα. Τι να κάνω με την αντιβίωση να την πάρω ή να μην την πάρω. Θέλω τη συμβουλή σας ειλικρινά. Η φλεγμονή ήταν από το ούλο του δοντιού μέχρι πάνω ψηλά όλο το μέρος... Είναι ένα δόντι πίσω πίσω στην άνω αριστερή γνάθο. Μήπως να πάρω μόνο δυο τρεις μέρες έστω? Amoxil 1000 mg είναι. Στο σπίτι έχω μια αντιβίωση άλλη Azithromycin 500 mg, μήπως θα μπορούσε να χρησιμεύσει άραγε?
Καλημερα,το δοντι εαν ειναι σε καλη κατασταση καλο θα ηταν να γινει ενδοδοντικη θεραπεια με διπλο σχημα αντιβιωσης ταυτοχρονα
Οδοντίατρος | Παγκράτι
Το ήξερες ότι μπορείς να κάνεις live chat με γενικό γιατρό και να βρεις τις απαντήσεις που θέλεις; Κάνε chat τώρα με το DO+
Live chat
Αν φτιάχνεται να το φτιάξετε. Αν δεν φτιάχνεται να το βγάλετε. Όσον αφορά την αντιβίωση ότι σας έχει πει ο γιατρός σας.
Οδοντίατρος | Πάτρα
Καλό θα ήταν να συμβουλευθητε έναν ενδοδοντολογο. Αυτο που περιγράφετε μοιάζει με μη αντιστρεπτή πολφιτιδα/πρριακκροριζιτιδα. Πιθανόν μια ενδοδοντικη θεραπεία θα αρκούσε για την καταπολέμηση της φλεγμονής. Καλό επίσης θα ήταν να μνν καταναλώνετε αντιβιοτικά τόσο εύκολα. Εκτιμήστε την στοματική σας υγεία περισσότερο.
Ενδοδοντολόγος | Ηλιούπολη
Το βακτηριακο φάσμα δράσης είναι το ίδιο για τις δύο αντιβιωσεις, συνήθως το αμοξιλ των 1000mg λαμβάνεται 2 φορές την ημέρα για 5-7 ημέρες, πάντως ανεξάρτητα αυτού, χρειάζεται μόνιμη θεραπεία...
Οδοντίατρος | Εξάρχεια
Καλό είναι να πάρετε πέντε μέρες πριν την εξαγωγή την αντιβίωση και να την τελειώσετε όλο το κουτί το κουτί μετά την εξαγωγή έτσι να ‘στε καλυμμένοι από πριν και για μετά μιλήστε και με το γιατρό σας εγώ προσωπικά αυτό προτείνω στους ασθενείς μου με αποστήματα οι φλεγμονές αλλά φυσικά για να πω κάτι συγκεκριμένο πρέπει να έχω ακτινογραφία και κλινική εικόνα
Χειρουργός Οδοντίατρος | Αμπελόκηποι
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο συμβουλευτικής από ιατρούς ή επαγγελματίες υγείας
Ρώτησε ανώνυμα Ρώτησε δωρεάν
Θα σε ενημερώσουμε με email μόλις απαντήσει κάποιος ειδικός.
Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα, αλλά το διορθώνουμε. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά.
Ξεκίνα τη βιντεοκλήση με έναν ειδικό μέσα σε 5 λεπτά
Θα σας στείλουμε ένα email όταν απαντήσει κάποιος ειδικός.
Μίλα με έναν ειδικό καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00, μέσω chat ή βίντεο και πάρε τις απαντήσεις που χρειάζεσαι σε λίγα λεπτά.
Όταν πρόκειται για φαρμακευτική αγωγή, είναι καλύτερο να έχεις απαντήσεις προσαρμοσμένες στο ιατρικό σου ιστορικό. Συνομίλησε με έναν ειδικό για να λάβεις ασφαλή, εξατομικευμένη καθοδήγηση μέσα σε λίγα λεπτά.