Γιατί νιώθω τσούξιμο όταν βάζω thealoz collyrium
Καλησπέρα σας,
Ένα ήπιο και παροδικό τσούξιμο μετά την εφαρμογή του Thealoz Duo μπορεί να συμβεί, ιδιαίτερα αν η οφθαλμική επιφάνεια είναι πολύ ξηρή ή ερεθισμένη. Συνήθως διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα.
Αν όμως το τσούξιμο είναι έντονο, επιμένει, προκαλεί περισσότερο κοκκίνισμα ή θολούρα, καλό είναι να διακοπεί και να σας εξετάσει οφθαλμίατρος, καθώς μπορεί να υπάρχει δυσανεξία σε κάποιο συστατικό.
Χειρουργός Οφθαλμίατρος | Αμπελόκηποι
Μπορεί να υπάρχει καποια παθολογια στον κερατοειδη σας
Οφθαλμίατρος | Παλαιό Φάληρο
Εάν περνάει το τσούξιμο μετά από λίγο δεν υπάρχει λόγος να το σταματήσετε.
Είναι αντίδραση του ματιού στο κολλυριο.
Οφθαλμίατρος | Νέο Ψυχικό
Το πιθανότερο φταίνε οι βλεφαρίδες εκκρίσεις. Αλλα χωρίς εξέταση η διάγνωση είναι επισφαλής.
Νέος συνεργάτης |
Οφθαλμίατρος | Θήβα
Γεια σας. Αν το τσούξιμο είναι ήπιο και στιγμιαίο τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Αν είναι έντονο ή διαρκεί για αρκετά λεπτά(ή περισσότερο) τοτε πιθανόν να υπάρχει κάποια δυσανεξία και ίσως χρειαστεί να αλλάξετε σκεύασμα.
Οφθαλμίατρος | Καλαμαριά
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο συμβουλευτικής από ιατρούς ή επαγγελματίες υγείας
Ρώτησε ανώνυμα Ρώτησε δωρεάν
Θα σε ενημερώσουμε με email μόλις απαντήσει κάποιος ειδικός.
Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα, αλλά το διορθώνουμε. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά.
Ξεκίνα τη βιντεοκλήση με έναν ειδικό μέσα σε 5 λεπτά
Θα σας στείλουμε ένα email όταν απαντήσει κάποιος ειδικός.
Μίλα με έναν ειδικό καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00, μέσω chat ή βίντεο και πάρε τις απαντήσεις που χρειάζεσαι σε λίγα λεπτά.
Όταν πρόκειται για φαρμακευτική αγωγή, είναι καλύτερο να έχεις απαντήσεις προσαρμοσμένες στο ιατρικό σου ιστορικό. Συνομίλησε με έναν ειδικό για να λάβεις ασφαλή, εξατομικευμένη καθοδήγηση μέσα σε λίγα λεπτά.