Την Τετάρτη, 23/4, πήγα στο νοσοκομείο με πόνο στο νεφρό αφού είχα για μέρες συμπτώματα ουρολοίμωξης που αμέλησα. Μου έγραψε Zinadol από το οποίο πήρα 3 δισκία μέχρι να αλλάξω θεραπεία το πρωί της Παρασκευής, 25/4. Βάσει αντιβιογράμματος παίρνω Ciproxin (μου έγραψε για 10 μέρες). Σήμερα έχω ολοκληρώσει την τρίτη μέρα και εμφανίζω δέκατα (δεν είχα καθόλου πριν). Επιπλέον, ακόμα αισθάνομαι μια ενόχληση στην περιοχή του νεφρού, σαν κάτι να υπάρχει. Είναι φυσιολογικό;
Θα χρειαστεί και υπερηχογράφημα νεφρών και ουροδόχου κυστεως
Καλημέρα σας είναι πολύ νωρίς για να κρίνουμε αρνητικά την αντιβίωση καλό θα ήταν να πίνετε πολύ νερό 2-3 λίτρα ημερησίως γιατί πιθανόν να υπάρχει λίθος που σας έκανε τον κολικό και την ουρολοίμωξη οπότε μπορεί να μετακινήθηκε και να σας κάνει την ενόχληση.Δεν μου γράψατε αν σας κάνανε ακτινογραφία (ΝΟΚ) ή υπέρηχο στο νοσοκομείο και αν ναι τι είδαν;
Αν όχι αν συνεχίσετε να πονάτε να κάνετε μια από τις δύο εξετάσεις (η ακτινογραφία είναι φθηνή) να δούμε αν υπάρχει λίθος αν πάλι δεν μπορείτε πίνετε πολύ νερό και παυσίπονα τύπου Depon ή buscopan.Ελπίζω να σας βοήθησα Καλή ανάρρωση και Ευχαριστώ πολύ.
The content of the answers is strictly informative and should not be considered a substitute for medical advice
Get answers to your health concerns. Submit your question anonymously and our specialists will help.
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Provide details about your health concerns
Be short and to the point so specialists can give you a clear answer
Refer to people by name
Request price for services
Post offensive or abusive content
Request pharmaceutical products recommendations or any medical prescription
We moderate your questions and send them to doctoranytime specialists
If you enter your email, we’ll notify you when a specialist answers your question
Once your question receives an answer, we’ll post it in the related doctoranytime sections
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Subscribe our Instant Care plan to access unlimited chat consultations and address your medical needs instantly.
“Ask our specialists” doctors provide general advice. For specific guidance, tailored to your individual needs, we recommend using our chat service.