Μου έφυγε το νύχι από το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού. Μετά από ένα μήνα σχεδόν που το χτύπησα. Το έχω αποστειρώσει και έχω βάλει γάζα. Δεν πονάω. Το νύχι έφυγε εντελώς από τη μήτρα. Υπάρχει περίπτωση να ξαναβγεί; Και τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ.
Υπό κανονικές συνθήκες το νύχι θα ξαναβγεί
New Partner |
Dermatologist - Venereologist | Korydallos
Did you know you can get a personalized answer from a GP through live chat? Chat now with DO+
Live chat
Θα ξαναβγεί αργά αργά , σε κανένα τετράμηνο θα είναι περίπου σαν το κανονικό.
Δε χρειάζεται να κάνετε κάτι , ούτε είναι απαραίτητο να είναι συνεχώς καλυμμένο , αφήστε το ελεύθερο
Orthopaedic - Orthopaedic Surgeon | Evosmos
Θεωρητικά ναι θα ξαναβγεί. Ένας λόγος για να μην ξαναβγεί το νύχι θα ήταν εάν χτυπούσε στη μήτρα του. Θα ήθελα για 4 ημέρες να του βάλετε fucidin κρέμα για τυχόν μόλυνση. Στον επόμενο μήνα λογικά θα αρχίζει να αχνοφαίνεται το καινούργιο. Μην ανησυχείτε.
Ποδολόγος - Αισθητικός | Keratsini
Αν και εφόσον η μήτρα (από εκεί δημιουργείται ο όνυχας) είναι ακέραιη το νύχι σας θα ξαναβγεί. Απλά απαιτεί χρόνο καθώς η μέση ταχύτητα ανάπτυξης του όνυχα είναι περίπου 1-1,5mm / μήνα. Μην χρησιμοπειται στενά υποδήματα. Κρατήστε την περιοχή καθαρή με τακτικούς καθαρισμούς με betadine και αποτειρωμένες γάζες.
New Partner |
Orthopaedic - Orthopaedic Surgeon | Panorama
The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.
Ask anonymously Ask for free
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.
When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.