5€ off Live Chat with a doctor. Code: WELCOME5 Start now

This question and its answers are only available in Greek

Έχω κατάθλιψη, παίρνω cipralex 20mg και 2-3 zanax ημερησίως, δυσκολεύομαι με δύσπνοια τι να κάνω;

Έχω κατάθλιψη παίρνω cipralex των 20 μια φορά το πρωί και 2-3 zanax το 24 ώρο δυσκολεύομαι με τη δύσπνοια τι να κάνω;

Want to learn more about CIPRALEX?

Get unlimited chats with GPs or internists and get answers about CIPRALEX that are tailored to you. No guesswork needed.
See how it works

3 specialists answered

  • Καλησπέρα σας,

    Η δυσκολία στην αναπνοή (δύσπνοια) είναι ένα σύμπτωμα που απαιτεί άμεση ιατρική αξιολόγηση.

    1. Επικοινωνήστε αμέσως με τον θεράποντα ιατρό σας ή επισκεφθείτε έναν Παθολόγο/Πνευμονολόγο ή ένα εφημερεύον νοσοκομείο για να ελεγχθεί η αναπνευστική σας λειτουργία.
    2. Μην αλλάξετε και μην διακόψετε απότομα τα φάρμακά σας μόνοι σας, καθώς η απότομη διακοπή τόσο των SSRI (Cipralex) όσο και των βενζοδιαζεπινών (Xanax) μπορεί να προκαλέσει έντονα συμπτώματα επιδείνωσης του άγχους ή κρίσεις πανικού.

    Η δύσπνοια μπορεί να οφείλεται σε έντονο ψυχογενές άγχος/κρίση πανικού, αλλά επειδή το Xanax είναι κατασταλτικ
    ... Read more

    Κοτσανά Δήμητρα

    Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

  • Η δύσπνοια είναι ένα σύμπτωμα που συχνά μπορεί να γίνει ιδιαίτερα δυσάρεστο στην καθημερινότητα. Παράλληλα με τη φαρμακευτική αγωγή που ήδη λαμβάνετε, θα σας πρότεινα να ξεκινήσετε Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (CBT), ώστε να δουλέψετε τόσο πάνω στα συμπτώματα που εμφανίζονται όσο και στην καλύτερη επίλυση των δυσκολιών που σας επιβαρύνουν στην καθημερινότητα. Ο συνδυασμός ψυχοθεραπείας και φαρμακευτικής αγωγής μπορεί να σας βοηθήσει ουσιαστικά να νιώσετε καλύτερα.

    Aggelakoudis Fotios

    Στρατιωτικός Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής, Νευροψυχολόγος | Alexandroupoli

  • Καλησπέρα σας, μιλήστε με τον ψυχίατρο που σας έγραψε τα φάρμακα. Αν τα λαμβάνετε χωρίς να σας τα έχει γράψει ψυχίατρος δεν κάνετε καλά και καλό είναι συμβουλές αυτού του τύπου να τις ζητάμε μόνο από ψυχίατρο.

    Apotsos Panagiotis

    Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής - Kλινικός ΨυχοΣεξολόγος | Kypseli

The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.

Related videos

Have a question? Ask our specialists

Ask anonymously Ask for free

Ask our specialists

We’ll email you here as soon as a specialist answers your question

QnA guideline for submitting question

Provide context and detail about your health concerns
Be short and to the point so specialists can give you a clear answer
Avoid offensive or abusive content, as well as name references
Do not ask about prices, prescriptions, or diagnoses
Submit your question
We’ll email you here when there is an answer
We got your question

We’ll email you when a specialist replies.

We couldn’t submit your question

An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.

Do you need to see a health expert right away?

Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes

Mobile Image
success envelop

We have received your question!

We’ll send you an email when a specialist responds.

docontime

No time to wait? No problem.

Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.

docontime

Need guidance that’s tailored to you?

When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.