Καλησπέρα σας εργαζόμουν το καλοκαίρι για περίπου 3-4 μήνες πολλές ώρες Με το που πήγα διακοπές μετά από λίγες μέρες μ ξεσπάσαν κρίσεις πανικού κάθε βράδυ μέχρι ν με πάρει ο ύπνος . Όταν γύρισα από τις διακοπές πήγα στο νοσοκομείο μ έκαναν εξετάσεις αίματος και καρδιογράφημα και μ είπαν όλα είναι εντάξει μετά πήγα σε παθολόγο έκανα γενικές εξετάσεις αίματος και ούρων πήγα σ καρδιολόγο έκανα τριπλέξ καρδιογράφημα κ μ είπαν ορί όλα είμαι εντάξει ωστόσο στο νοσοκομείο μ έκανα και ακτινογραφία θώρακος συνέχιζα ν έχω τ συμπτώματα ταχυκαρδία δύσπνοια και ν μην θέλω ν φάω ξεκίνησα και ψυχολόγο Μ είχαν περάσει 2 βδομάδες ωστόσο 4 μέρες τώρα μ έχουν ξανα πιάσει δύσπνοια ταχυκαρδία και σαν ν μαι ρομπότ δλδ ν μην καταλαβαίνω τ κάνω ακριβώς σαν ν νιώθω τ σώμα μ κάπως Πήγα ξανά χθες καρδιολόγο κ μ επιβεβαίωσε ότι δεν έχει κάτι η καρδιά μ Εν τελει χθες πηγα σ ψυχίατρο και μ έδωσε κάποιες σταγόνες αλλά δεν τις ξεκίνησα διότι μ φοβήσε επειδή μ είπε οτι στην αρχή που θ της πάρω θ τ νιώσω πιο έντονα και μετά διάβασα και τις παρενέργειες μόνη μ και φοβήθηκα πολύ Σήμερα μ επηρέασε αρκετά κ δν πήγα δουλειά κ φοβάμαι ν οδηγήσω Τι λέτε ν κάνω ; Θα μ περάσει ποτέ η θα είμαι έτσι για όλη μ τη ζωή ;;; Γιατί θ τρελαθώ Κάτι Σ φυτικό δν υπάρχει;
Καλησπέρα σας. Εμπιστευτείτε τον ψυχίατρο. τι χειρότερο μπορεί να συμβεί από το φάρμακο από ότι περνάτε τώρα; μην το αμελείτε γιατί η κατάσταση σας θα χειροτερέψει όσο περνάει ο καιρός. Όχι δεν υπάρχουν φυτικά παρασκευάσματα για την ένταση των συμπτωμάτων σας και καλό είναι να αποφασίσετε να φροντίσετε τον εαυτό σας σοβαρά.
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής - Kλινικός ΨυχοΣεξολόγος | Kypseli
Θα σας πρότεινα να δώσετε χρόνο στην ψυχοθεραπεία, κι αν υπάρχει η δυνατότητα να δοκιμάσετε και EMDR, για ταχύτερη αντιμετώπιση των συμπτωμάτων.
Psychologist | Piraeus
Το έντονο άγχος και οι κρίσεις πανικού μπορούν να προκαλέσουν ταχυκαρδία, δύσπνοια και αίσθημα αποσύνδεσης από το σώμα σας. Το θετικό είναι ότι αντιμετωπίζονται και μπορείτε να βελτιωθείτε σημαντικά με την κατάλληλη βοήθεια. Για τις σταγόνες, επικοινωνήστε με τον ψυχίατρό σας και συζητήστε τους φόβους σας πριν αποφασίσετε αν θα τις ξεκινήσετε. Μην καταφύγετε σε φυτικά σκευάσματα χωρίς ιατρική συμβουλή. Συνεχίστε την ψυχοθεραπεία σας και θυμηθείτε ότι η σημερινή σας κατάσταση δεν σημαίνει ότι θα παραμείνετε έτσι για πάντα.
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής | Thessaloniki
Συνεχιστε την ψυχοθεραπεία και επικοινώνησε με τον ψυχίατρο για τις σταγόνες και τις πιθανές παρενέργειες. Μην αλλάξετε μόνος/η την αγωγή και τα φυτικά σκευάσματα δεν είναι απαραίτητα ασφαλέστερα.
Ψυχολόγος | Thessaloniki
Καλησπέρα σας,
Καταλαβαίνω πόσο εξαντλητικό είναι να νιώθετε έτσι και να φοβάστε ότι θα μείνει για πάντα. Οι κρίσεις πανικού όμως αντιμετωπίζονται.
Από τη στιγμή που έχετε ήδη κάνει επανειλημμένο ιατρικό έλεγχο χωρίς ανησυχητικά ευρήματα, έχει σημασία τώρα να δουλευτεί και ο κύκλος που φαίνεται να έχει δημιουργηθεί: νιώθω ένα σύμπτωμα, φοβάμαι, παρακολουθώ περισσότερο το σώμα μου, αγχώνομαι περισσότερο, αρχίζω να αποφεύγω πράγματα όπως δουλειά ή οδήγηση. Αυτός ακριβώς ο κύκλος μπορεί να αντιμετωπιστεί πολύ αποτελεσματικά μέσα στην ψυχοθεραπεία.
Για την αγωγή, επικοινωνήστε ξανά με τον ψυχίατρο και εξηγήστε του ακριβώς τ...ι σας ανησύχησε, ώστε να σας καθοδηγήσει.
Read more
Κλινικός Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπευτής | Neo Irakleio
Καλησπέρα σας. Φαίνεται ότι αυτή την περίοδο δυσκολεύεστε αρκετά με το άγχος σας. Η φαρμακευτική αγωγή μπορεί να βοηθήσει, ειδικά όταν τα συμπτώματα είναι έντονα και δυσκολεύουν την καθημερινότητά σας.
Παράλληλα, είναι σημαντικό να δουλέψετε μέσα από την ψυχοθεραπεία τη διαχείριση του άγχους και των κρίσεων πανικού, αλλά και να κατανοήσετε τι μπορεί να τα προκαλεί ή να τα ενισχύει.
Είναι κάτι που μπορεί να αντιμετωπιστεί και με την κατάλληλη υποστήριξη μπορείτε σταδιακά να νιώσετε καλύτερα και να αποκτήσετε τα εργαλεία για να διαχειρίζεστε πιο αποτελεσματικά το άγχος σας.
New Partner |
Psychologist | Thermi
Καλησπέρα σας. Καταρχάς, είναι πολύ σημαντικό και ενθαρρυντικό το γεγονός ότι έχετε ήδη κάνει έναν πλήρη ιατρικό έλεγχο και οι εξετάσεις σας είναι καθαρές, καθώς επιβεβαιώνουν ότι η καρδιά και το σώμα σας είναι απόλυτα υγιή. Αυτό που βιώνετε —από τη δύσπνοια μέχρι αυτό το περίεργο αίσθημα ότι «ζείτε αλλά δεν ζείτε»— είναι μια πολύ συχνή και ακίνδυνη αντίδραση του νευρικού συστήματος, το οποίο μετά από μήνες υπερκόπωσης και 10ωρης δουλειάς προσπάθησε απότομα να «ξεφορτίσει» το συσσωρευμένο στρες, ενεργοποιώντας κρίσεις πανικού και μηχανισμούς παροδικής αποσύνδεσης για να προστατευτεί. Είναι απόλυτα λογικό στα 24 σας να φοβά...στε, τόσο τα ίδια τα συμπτώματα όσο και τα φάρμακα, όμως τίποτα από όλα αυτά δεν σημαίνει ότι χάνετε τον έλεγχο ή ότι θα είστε έτσι για πάντα. Η αγωγή λειτουργεί απλώς σαν ένα παροδικό «δεκανίκι» αν το χρειαστείτε, αλλά η ουσιαστική ανακούφιση έρχεται όταν δώσετε στο σώμα σας τον χρόνο και τον χώρο να επεξεργαστεί όσα πέρασε. Αν νιώσετε έτοιμη/ος να διερευνήσουμε μαζί τι πυροδότησε αυτή την ένταση και να βρούμε τους δικούς σας τρόπους διαχείρισης εξατομικευμένους στις ανάγκες θα είναι χαρά μου να σας συνοδεύσω με ασφάλεια σε αυτό το ταξίδι όταν το αποφασίσετε. Με εκτίμηση Παπαγιάννη Σοφία Read more
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια | Thessaloniki
Καλησπέρα σας.
Ακούγεται ότι αυτό που περνάτε σας έχει εξαντλήσει και φοβίσει πολύ, ιδιαίτερα επειδή επηρεάζει πλέον τη δουλειά και τις μετακινήσεις σας. Το ότι τα συμπτώματα επέστρεψαν δεν σημαίνει ότι θα είστε έτσι για όλη σας τη ζωή ή ότι η προσπάθειά σας απέτυχε. Οι κρίσεις πανικού μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά, αλλά η βελτίωση συχνά έχει διακυμάνσεις.
Οι φυσιολογικές εξετάσεις και η πρόσφατη καρδιολογική εκτίμηση είναι καθησυχαστικά στοιχεία. Ωστόσο, από ένα μήνυμα δεν μπορούμε να αποδώσουμε με βεβαιότητα όλα τα συμπτώματα στο άγχος. Η αίσθηση «είμαι σαν ρομπότ» ή «νιώθω παράξενα το σώμα μου» μπορ...εί να εμφανιστεί σε έντονο άγχος και πανικό ως αίσθηση αποσύνδεσης από τον εαυτό ή το περιβάλλον. Είναι τρομακτική, αλλά από μόνη της δεν σημαίνει ότι «τρελαίνεστε». Περιγράψτε την συγκεκριμένα στον ψυχολόγο και στον ψυχίατρό σας.
Για τις σταγόνες, επειδή δεν γνωρίζουμε ποιο φάρμακο σας δόθηκε, δεν είναι σωστό να σας συμβουλεύσω για τη λήψη του. Επικοινωνήστε σύντομα με τον ψυχίατρο και πείτε του ότι ο φόβος σας εμπόδισε να ξεκινήσετε. Ζητήστε να σας εξηγήσει ποιες παρενέργειες είναι πιθανές, ποιες χρειάζονται επικοινωνία μαζί του και ποιο είναι το σχέδιο παρακολούθησης. Ορισμένα αντικαταθλιπτικά μπορεί να αυξήσουν προσωρινά το άγχος στην αρχή· αυτό δεν συμβαίνει σε όλους, ούτε σημαίνει ότι πρέπει να υπομείνετε οποιαδήποτε επιδείνωση χωρίς βοήθεια. Το φύλλο οδηγιών καταγράφει πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες, όχι όσα θα σας συμβούν αναγκαστικά.
Συνεχίστε την ψυχοθεραπεία και συζητήστε ένα συγκεκριμένο πλάνο για τον πανικό, τον φόβο των σωματικών αισθήσεων και τις αποφυγές που αρχίζουν να δημιουργούνται. Η γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία έχει τεκμηριωμένη αποτελεσματικότητα σε αυτά τα προβλήματα. Δεν αρκεί απλώς να ακούτε «μην αγχώνεστε»· χρειάζεστε κατανόηση του μηχανισμού και πρακτικά βήματα αντιμετώπισης.
Όταν ανεβαίνει η ένταση, καθίστε σε ασφαλές σημείο, πατήστε τα πόδια στο πάτωμα και στρέψτε την προσοχή σε όσα βλέπετε και ακούτε γύρω σας. Αναπνεύστε ήρεμα, χωρίς βίαιες, βαθιές εισπνοές. Βοηθούν επίσης τα τακτικά μικρά γεύματα, ο ύπνος και η μείωση καφεΐνης και ενεργειακών ποτών. Όσο νιώθετε αποσύνδεση, ζάλη ή δυσκολία συγκέντρωσης, μην οδηγήσετε· η επιστροφή στην οδήγηση μπορεί να σχεδιαστεί σταδιακά με τους επαγγελματίες που σας παρακολουθούν.
Για κάτι φυτικό, το «φυσικό» δεν σημαίνει αυτόματα ασφαλές ή κατάλληλο. Κάποια σκευάσματα προκαλούν υπνηλία ή αλληλεπιδρούν με φάρμακα, επομένως μην τα ξεκινήσετε χωρίς συνεννόηση με γιατρό ή φαρμακοποιό.
Αν εμφανιστεί νέα ή πολύ εντονότερη δύσπνοια, επίμονος πόνος στο στήθος, λιποθυμία ή πραγματική σύγχυση, χρειάζεται άμεση ιατρική εκτίμηση, ακόμη κι αν οι προηγούμενες εξετάσεις ήταν καλές. Με βάση όμως όσα περιγράφετε, υπάρχει λόγος να ελπίζετε σε ουσιαστική βελτίωση: χρειάζεται να ενημερώσετε τους ειδικούς σας για την επιδείνωση και να οργανώσετε μαζί τους τα επόμενα βήματα.
Read more
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής | Gerakas
The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.
Ask anonymously Ask for free
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.
When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.