5€ off Live Chat with a doctor. Code: WELCOME5 Start now

This question and its answers are only available in Greek

Πώς να διακόψω το remeron χωρίς σταδιακή μείωση και ποια είναι τα συμπτώματα απόσυρσης;

Καλησπέρα σας ! Παίρνω το remeron εδώ και 9 μήνες μαζί με την ψυχοθεραπεία που κάνω ! Η αλήθεια είναι ότι βλέπω κάποια διαφορά με το ρεμερον σε μια συζήτηση που είχα με τον γιατρό μου , μου σύστησε ότι αν το κόψεις δεν χρειάζεται να το κάνεις σταδιακά κάτι που έκανα και πραγματικά ένιωσα απαίσια θα ήθελα να ακούσω το τι ακριβώς ισχύει σχετικά με αυτό το φάρμακο

Want to learn more about REMERON?

Get unlimited chats with GPs or internists and get answers about REMERON that are tailored to you. No guesswork needed.
See how it works

3 specialists answered

  • Καλησπέρα σας. Είναι κατανοητό να σας ανησύχησε το ότι αισθανθήκατε τόσο άσχημα μετά τη διακοπή, ιδιαίτερα αφού ακολουθήσατε την οδηγία που σας δόθηκε.
    Το Remeron περιέχει μιρταζαπίνη, ένα αντικαταθλιπτικό. Η γενική σύσταση είναι να διακόπτεται σταδιακά, με εξατομικευμένο πλάνο από τον θεράποντα γιατρό, καθώς η απότομη διακοπή μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα διακοπής, όπως ζάλη, ναυτία, άγχος, ανησυχία και δυσκολίες στον ύπνο. Αυτό μπορεί να συμβεί και μετά από εννέα μήνες λήψης.
    Το ότι νιώσατε άσχημα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι επέστρεψε η αρχική σας δυσκολία ή ότι χρειάζεστε το φάρμακο για πάντα. Χρειάζεται ιατρική αξιολόγηση, για να
    ... Read more

    Πράπας  Ιωάννης

    Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής | Gerakas

  • Καλησπέρα σας. Ο γιατρός που αναφέρετε είναι ψυχίατρος; αν όχι τότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε σε ψυχίατρο. Συνήθως τα αντικαταθλιπτικά δεν τα σταματάει κανείς απότομα. Η μόνη πιθανότητα ψυχίατρος να συνιστά κάτι τέτοιο είναι να σας έχει γράψει πολύ χαμηλή δόση και να εκτιμά ότι πλέον δεν το χρειάζεστε και αρκεί η ψυχοθεραπεία.

    Apotsos Panagiotis

    Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής - Kλινικός ΨυχοΣεξολόγος | Kypseli

  • Χρειάζεται να το συζητήσετε με τον ψυχίατρό σας. Μετά από 9 μήνες θεραπείας, μην το διακόψετε απότομα χωρίς εξατομικευμένο πλάνο. Η ψυχοθεραπεία μπορεί να συνεχιστεί παράλληλα.

    Ntailakis Panagiotis

    Ψυχολόγος | Thessaloniki

The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.

Related videos

Have a question? Ask our specialists

Ask anonymously Ask for free

Ask our specialists

We’ll email you here as soon as a specialist answers your question

QnA guideline for submitting question

Provide context and detail about your health concerns
Be short and to the point so specialists can give you a clear answer
Avoid offensive or abusive content, as well as name references
Do not ask about prices, prescriptions, or diagnoses
Submit your question
We’ll email you here when there is an answer
We got your question

We’ll email you when a specialist replies.

We couldn’t submit your question

An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.

Do you need to see a health expert right away?

Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes

Mobile Image
success envelop

We have received your question!

We’ll send you an email when a specialist responds.

docontime

No time to wait? No problem.

Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.

docontime

Need guidance that’s tailored to you?

When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.