ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ .ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΡΕΣΕΨΙΟΝ .Ο ΝΕΑΡΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΟΝΙΚΗ .ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΟ ΧΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Ευχάριστο περιβάλλον άμεση ανταπόκριση επιστημονική επάρκεια ανθρωπιά και ευσυνειδησία. Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια αιματολογική εξέταση χωρίς στρες . Να επιλέγετε το συγκεκριμένο διαγνωστικό κέντρο. Ξέρουν τι κάνουν
Τα μηχανήματα είναι σύγχρονα, η αναμονή όχι τόσο μεγάλη. Ένα μείον ίσως είναι η κάπως δύσκολη πρόσβαση για μειωμένης κινητικότητας άτομα στους επάνω ορόφους.