Είμαι 74 ετών και έχω πάρει διφωσφονικά p.o, για οστεοπενία και κάταγμα 4ου οσφυικού σπονδύλου (λόγω βίαιου κτυπήματος), συνολικά για 10 χρόνια με 3 μεσοδιαστήματα διακοπής. Μετά τα 5 χρόνια λήψης, πήρα prolia για ένα χρόνο (η αποτελεσματικότητα της ήταν μικρότερη από αυτή των διφωσφονικών). Από την έναρξη της θεραπείας ως τώρα παίρνω Ca και 5(OH) D3. Μετά τις 2 τελευταίες διακοπές (ενώ έπαιρνα διφωσφονικά), η οστική πυκνότητα μειωνόταν και μετά την τελευταία διακοπή θεραπείας (διαρκείας ενός έτους) στον αυχένα του δ. μηριαίου έχω οστεοπόρωση (στο σημείο αυτό υπάρχει από πολλών ετών μια κύστη που παραμένει στην ίδια κατάσταση και δεν μας ανησυχεί). Η ενδοκρινολόγος μου, με άφησε να επιλέξω μεταξύ ενέσιμου διφωσφονικού και denosumab. Δεν έχω πρόβλημα, από νεφρά, καρδιά ούτε παίρνω κορτικοστεροειδή. Επέλεξα denosumab, επειδή σκέφτηκα τη 10ετή λήψη διφωσφονικών. Θα ήθελα μια 2η γνώμη πριν αρχίσω αγωγή.
Με τα δεδομένα που μας δίνετε όντως το Denosumab (Prolia) είναι η ορθότερη επιλογή
Orthopaedic - Orthopaedic Surgeon | Evosmos
Did you know you can get a personalized answer from a GP through live chat? Chat now with DO+
Live chat
The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.
Ask anonymously Ask for free
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.
When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.