Καλησπέρα σας. Μετά από ενέσεις buscopan και apotel (δυστυχώς από λάθος γιατρού δεν ήταν apotel plus με αποτέλεσμα το φάρμακο να πονάει αφόρητα κατά την έκχυση) λόγω κολικού νεφρού, έχουν περάσει 5 ημέρες από την παύση ενέσεων κι ακόμα πονάει πολύ ο γλουτός μου. Νιώθω μούδιασμα, μυρμήγκιασμα, και κάποιες στιγμές ο πόνος είναι σα να με χτυπάει ρεύμα. Είναι μόνο τοπικά στο σημείο λίγο πιο κάτω από τις ενέσεις και δεν έχει επεκταθεί προς άλλο σημείο στο πόδι. Σας παρακαλώ, θα μπορούσα να κάνω για να συνέλθω;; Τα απλά αναλγητικά παρακεταμόλης δε με πιάνουν. Έχω δοκιμάσει και κομπρέσες με αλουμινονερό αλλά τίποτα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπερα σας, ισως καποια ενεσιμη ξυλοκαινη/ρουπιβακαινη στο σημειο να σας βοηθουσε λιγο στο σημειο με την προυποθεση οτι δεν εγινε καποια ζημια στο ισχιακο νευρο
Ορθοπαιδικός - Ορθοπαιδικός Χειρουργός - Παιδοορθοπαιδικός - Βελονιστής | Gizi
Θα κάνετε λόγο υπομονή κ απλά παυσίπονα
Αν δεν επεκτείνεται ο πόνος χαμηλότερα δεν έχει τραυματιστεί το νευρο
Orthopaedic - Orthopaedic Surgeon | Evosmos
The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.
Ask anonymously Ask for free
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.
When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.