Γεια σας. Είμαι σε στάδιο απώλειας κιλών και λίγο και θυροειδή (δε παίρνω κάποιο χάπι σέλινο μόνο) δυσκολεύομαι. Έτσι πήρα ένα λιποτροπικό και βερβερίνη. Από ότι έψαξα μπορώ να παίρνω και τα δύο αλλά όχι ταυτόχρονα. Πήρα το ένα πρωί και το άλλο μεσημέρι 5-6 ώρες περίπου διάφορα. Δε ξέρω αν είναι τυχαίο γεγονός αλλά έκανα ταχυκαρδία μετά από δύο ώρες. Αυτό σημαίνει να το σταματήσω ή είναι φυσιολογικό λόγω ίσως καφεΐνης κτλπ και επανέρχεται μετά από πόση ώρα στα φυσιολογικά?
Η ταχυκαρδία μετά τη λήψη ενός «λιποτροπικού» δεν θα πρέπει να θεωρηθεί απλώς φυσιολογική αντίδραση. Πολλά τέτοια σκευάσματα περιέχουν καφεΐνη ή άλλα διεγερτικά, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν αυξημένους παλμούς, ενώ η βερβερίνη μπορεί επίσης να αλληλεπιδράσει με ορισμένα φάρμακα.
Από τη στιγμή που εμφανίσατε ταχυκαρδία μετά τη λήψη τους, θα σας πρότεινα να μην συνεχίσετε προς το παρόν τον συνδυασμό και να μην προσπαθήσετε απλώς να αυξήσετε το διάστημα μεταξύ των δύο. Καλό είναι να ενημερώσετε γιατρό ή φαρμακοποιό και να τους δείξετε τις ακριβείς ετικέτες/συστατικά των δύο σκευασμάτων, ώστε να αξιολογηθεί αν υπάρχει κάποια ...ουσία που μπορεί να ευθύνεται.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος στον οποίο μπορούμε να πούμε ότι η ταχυκαρδία «πρέπει» να έχει περάσει, καθώς εξαρτάται από την ουσία και τη δόση. Η καφεΐνη, για παράδειγμα, μπορεί να παραμένει στον οργανισμό για αρκετές ώρες.
Αν η ταχυκαρδία επιμένει ή συνοδεύεται από πόνο/πίεση στο στήθος, δύσπνοια, έντονη ζάλη ή τάση για λιποθυμία, χρειάζεται άμεση ιατρική αξιολόγηση.
Επίσης, επειδή αναφέρετε πρόβλημα με τον θυρεοειδή, θα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζει ο γιατρός σας τι ακριβώς λαμβάνετε, ακόμη και αν πρόκειται για συμπληρώματα.
Read more
Dietitian - Nutritionist
Η βερβερίνη συνήθως δεν προκαλεί ταχυκαρδία. Πιθανότερο αίτιο είναι το λιποτροπικό, ειδικά αν περιέχει καφεΐνη ή άλλα διεγερτικά. Καλό είναι να το διακόψεις και, αν η ταχυκαρδία επιμείνει, επανεμφανιστεί ή συνοδεύεται από ζάλη, δύσπνοια ή πόνο στο στήθος, να επικοινωνήσεις με γιατρό. Αν οφείλεται στην καφεΐνη, συνήθως υποχωρεί μέσα σε λίγες ώρες (4-8).
Dietitian - Nutritionist | Thessaloniki
Όσον αφορά τα συμπληρώματα διατροφής ή οτιδήποτε φάρμακο θα πρέπει να λάβετε είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ο οποίος γνωρίζει το ατομικό σας ιατρικό ιστορικό και μπορεί να σας κατευθύνει κατάλληλα, διότι όλα αυτά εάν τα συνδυάσετε μαζί μπορεί να έχουν παρενέργειες στον οργανισμό σας.
Dietitian - Nutritionist | Marousi
The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.
Ask anonymously Ask for free
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.
When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.