Καλησπέρα σας ..έχω απόστημα στο δόντι μετά από απονεύρωση …παίρνω διπλή αντιβίωση από προηγούμενη εβδομάδα και υποχωρεί πολύ σιγά ..ακόμη έχω πρήξιμο ..είναι λογικό;;; Παίρνω flagyl 500 κάθε 8 ώρες και augmentin 1000 κάθε 12 ώρες
Δεν είναι λογικό.
Dentist | Patras
Did you know you can get a personalized answer from a GP through live chat? Chat now with DO+
Live chat
Χρειάζεται υπομονή με τα αποστήματα χωρούνε σταδιακά και αργά
Dental Surgeon | Ampelokipoi
Γεια σας, εαν εχει ολοκληρωθει οπως λετε η διαδικασια της ενδοδοντικης θεραπειας σας κι εχετε αποστημα,θα πρεπει να επαναληφθει αμεσα η θεραπεια.
Dentist | Thessaloniki
Πριν πόσο καιρό έγινε η απονεύρωση; Τι εδιξε η ακτινογραφία; Οπως καταλαβαίνετε θα πρέπει να σας δούμε από κοντά για να αξιολογηθεί σωστά η κατάσταση σας και κυρίως εάν μπορεί να σωθεί το δόντι ή να εξαχθεί
Dentist | Kypseli
Η ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ. ΑΝ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΦΘΕΙ
Dentist | Gizi
Εάν έχει τελειώσει η απονεύρωση δεν θα έπρεπε να εκδηλωθεί απόστημα, εάν η θεραπεία βρίσκεται σε εξέλιξη σωστά παίρνετε αντιβίωση, χρειάζεται επανεξέταση για επαναξιολογηση
Dentist | Exarcheia
The content provided is strictly informational and should not be considered a replacement for professional advice from doctors or healthcare providers.
Ask anonymously Ask for free
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
We’ll send you an email when a specialist responds.
Talk to a specialist daily from 08:00 to 22:00, via chat or video and get the answers you need in minutes.
When it comes to medication, it’s best to get answers that are tailored to your medical history. Chat with a specialist to get safe, personalized guidance in minutes.