Ο Όμιλος Affidea σήμερα αποτελεί τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη. Δραστηριοποιείται σε 16 χώρες μέσα από ένα δίκτυο 312 ιατρικών κέντρων & 11 χιλ. επαγγελματιών υγείας. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2005 με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους. Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του δημιούργησε ένα Πανελλαδικό Δίκτυο Διαγνωστικών Κέντρων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους, με έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. Η αρτιότητα του σύγχρονου εξοπλισμού, η επιβεβαιωμένη αξιοπιστία και η διεθνής αναγνώριση των αποτελεσμάτων του Ομίλου Affidea καταδεικνύονται από τις διακρίσεις και τις στρατηγικές συνεργασίες του στο χώρο της υγείας. Όλα τα κέντρα του Ομίλου Affidea είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189. Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram
Verified reviews from real patients
Trust and transparency in reviews is our top priority. This is why we monitor each review, to assure that abides under our reviews policy. Reviews Policy.
From 32 reviews
Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα σχόλιά σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι σε συνεργασία με την ομάδα Λειτουργιών, έχουμε ήδη προβεί σε όλες τις ενέργειες και συστάσεις που κρίνονται απαραίτητες προκειμένου να μην επαναληφθεί η δυσαρέσκεια που σημειώθηκε στην δική σας περίπτωση. Εκτιμούμε ιδιαίτερα το γεγονός ότι μας μεταφέρετε την εμπειρία σας παρ’ όλο που δεν καταφέραμε να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες σας. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να απολογηθούμε εκ μέρους της Μονάδας Βάρης για την αρνητική εμπειρία που προκλήθηκε κατά την επίσκεψή σας και παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας και για το χρόνο που διαθέσατε για την αξιολόγησή σας. Σε συνέχεια διερεύνησης της αρνητικής σας κριτικής, επιτρέψτε μας να σας αναφέρουμε τα εξής : Το ραντεβού σας είχε προγραμματιστεί για τις 26/05 και ώρα 12’20μμ. Η καταχώρηση εξέτασης έγινε στη γραμματεία στις 12’05 και στις 12’30 ο τεχνολόγος μας σας φώναξε για να μπείτε στο μαγνητικό τομογράφο. Πράγματι, υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση 10 λεπτών, καθώς ο ασθενής που εξυπηρετήθηκε πριν από εσάς, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την εξέταση του στον αρχικά προβλεπόμενο χρόνο. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για όποια τυχόν συμπληρωματική διευκρίνιση.